Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (968)

Vierailija
201/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet joilla on pömppömaha ovat alkoholin suurkuluttajia.

No tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies juo todella harvoin ja on muuten hoikka, mutta vatsa pömpöttää.

Oo mies ja en juo alkoholia tippaakaan. Silti pömpöttää.

Rapakuntohan sen selittää.

Vierailija
202/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitavalinta on käsittämätön. Korostaa mahaa ja on farkkujen kanssa liian saman värinen ja lisäksi yhteensopimattoman sävyinen. Tulisi aivan eri vaikutelma vaikkapa ei-tummansinisellä väljällä collegepaidalla. Lisäksi vähän rehevämpi parta peittämään leuattomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuotta nuorempi nainen ja olen käynyt neljän vuoden aikana treffeillä 51 eri miehen kanssa. Heistä 1/3:lle minä annoin pakit, 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista ja1/3 antoi minulle pakit. Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana.

Vierailija
204/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin kannattaisi unohtaa nirsot kahvilanaiset, ja jalkautua oikeaan elämään, jossa on normaaleja naisia. Esimerkiksi lavatansseihin.

Lauri vaikuttaisi kuvan perusteella olevan Helsingistä, eikä siellä mitään lavatansseja harrasteta. Muuten kyllä kannatan samaa ajatusta, eli livenä yrittää tavata joku. Kesällä on kaikenlaisia tapahtumia Helsingissä ja lähiympäristössä, festareita ym., missä voisi päästä juttusille naisten kanssa. Suosittelen kyllä, että vähän enemmän panostaisi ulkonäköönsä, nyt näyttää melko epäsiistiltä turjakkeelta.

Vierailija
205/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lauri kertoo artikkelitssa, että harrastaa kuntosalitreeniä eikä käytä alkoholia. Ainakaan ne treenit ei taida kovin tehokkaita olla tai sitten hän ei treenaa kovin usein, kun on iso maha ja muuten raajat hoikkia.

Vierailija
206/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta

Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.

Tämä. Omenavartaloisena miehenä huvittaa naisten kuittailu iskä- tai kaljamahasta kun itse ovat yhtä leveitä kuin pitkiäkin eli sellaisia tasapaksuja pötkylöitä ja elopaino vähintään sama ellei enemmän. Jonkinlainen sokea piste naisilla siis.

Se että naisella on pömppömaha ei poista sinun pömppömahaasi mihinkään.

Vierailija
207/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuotta nuorempi nainen ja olen käynyt neljän vuoden aikana treffeillä 51 eri miehen kanssa. Heistä 1/3:lle minä annoin pakit, 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista ja1/3 antoi minulle pakit. Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana.

Haulikkotekniikka 😂 mä oon sniper, odotin kolme vuotta oikeaa kohdetta ja iskin, 450 km päähän. Osui ja upposi.

Vierailija
208/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurin kannattaisi unohtaa nirsot kahvilanaiset, ja jalkautua oikeaan elämään, jossa on normaaleja naisia. Esimerkiksi lavatansseihin.

Lauri vaikuttaisi kuvan perusteella olevan Helsingistä, eikä siellä mitään lavatansseja harrasteta. Muuten kyllä kannatan samaa ajatusta, eli livenä yrittää tavata joku. Kesällä on kaikenlaisia tapahtumia Helsingissä ja lähiympäristössä, festareita ym., missä voisi päästä juttusille naisten kanssa. Suosittelen kyllä, että vähän enemmän panostaisi ulkonäköönsä, nyt näyttää melko epäsiistiltä turjakkeelta.

Vantaalla ainakin Pavi, jossa on lavatansseja. Lisäksi on Tulisuudelma hotelli Vantaassa.

Vierailija
209/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ei voi sanoa muuta kuin että oletko itsestäsi ylpeä?

Vierailija
210/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta

Tämä. Omenavartaloisena miehenä huvittaa naisten kuittailu iskä- tai kaljamahasta kun itse ovat yhtä leveitä kuin pitkiäkin eli sellaisia tasapaksuja pötkylöitä ja elopaino vähintään sama ellei enemmän. Jonkinlainen sokea piste naisilla siis.

Kyllähän täällä vauvalla saa jatkuvasti lukea, miten mies haukkuu naisia siiderivalaiksi  ja mätisäkeiksi ym, joten siltä osin varmaan ollaan tasoissa. Paitsi, että tuo  "omenavartalo", ja "iskämaha" on todella lempeitä sanoja verrattuna siihen, miten miehet naisia täälläkin haukkuu.

Mutta ilmeisesti tuo, että paino kertyy vatsaa ja vatsa pömpöttää, kuin potkupallo onkin ehkä enemmän nou nou, kuin se  "tasapaksu" tai naisille tyypillinen takapuoli/reisilihavuus. 

Tuo mihin rasva ihmisessä kerääntyy ei valitettavasti ole itsestä kiinni, vaan joikkekin rasva kertyy vatsaa ja se on myös terveysriski. Tuo takapuoleen ja reisiin kertyvä rasva ei ole terveysriski, kun ei tuolla alueella ole sisäelimiä. 

Jotkut on selvästi ylipainoisia, mutta paino on jakautunut niin, ettei se näytä pahalta.

Mutta tuon Laurin tapauksessa ei mitenkään voi olla kiinni tuosta vatsasta se, ettei kumppania ole löytynyt. 

Ei ole ollenkaan ruma tuo mies, eikä mitenkään lihava nykymittapuussa. Vatsa kyllä pömpöttää, mutta ei se voi olla syy siihen, että joku antaa pakit, jos kaveri muuten on todella mielenkiintoinen. Ei ole ulkonäystä kiinni, ettei kumppania ole löytynyt, jostakin muusta nyt kiikastaa. 

Vierailija
211/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei hoikista Lauria yhtään.

Oot tavallaan ihan oikeassa, mutta en usko, että Laurin kumppaninpuute johtuu tuosta vatsasta, ei se nyt niin suuri ole verrattuna moneen muuhun.  Mutta  ei vaan ole tarpeeksi kiinnostava siinä mielessä, että suhde syntyisi. Se on niin outo tuo ihmisen pariutuminen, että ei siinä pienet vatsakumpareet haittaa, kun se oikea sattuu kohdalle. 

Vierailija
212/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin testot on kohdillaan, kun jokainen läskigramma kertyy mahaan. Minulla on reisissä eniten. Väitättekö, että tämä on naisten mielestä seksikkäämpää, koska tämä ei ole niin vaarallista terveydelle? Ehei, kyllä kunnon rantapallo vie voiton päärynästä.

Vierailija
213/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla ainakin Pavi, jossa on lavatansseja. Lisäksi on Tulisuudelma hotelli Vantaassa.

Vanhojen pierujen kierrätyskeskuksia.

Vierailija
214/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa ilmestynyt etureppu ja kulahtaneet vaatteet ei ehkä ole syy lähteä pitkästä parisuhteesta, joka perustuu muuhunkin kuin ulkonäköön, mutta kyllä tuollainen pinkeä pömppömaha ja epäsiisti olemus aika hyvin karkoittaa potentiaaliset naiset, jotka voisivat tykätä persoonasta itsestään. Ei ole mikään turha sanonta että ensivaikutelma ratkaisee.

Vierailija
215/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kuvan miehellä on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja se vaikuttaa treffien lopputulokseen.

Diagnoosin perustelu: epäsymmetriset kasvot. Leukaluu vinossa, silmät ja korvat eri korkeudella. Aiheuttajana kasvolihasten krooninen kireys. Minulla on samanlainen naama ja tuo diagnoosi.

Vierailija
216/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa naiset tylyjä ja ulkonäkökeskeisiä. Miksi tällainen haukkuminen?

Vierailija
217/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt tämän kaverin treffeillä jonkun naisen kanssa. Ei voi ainakaan sanoa että hänellä olisi ollut rima kovin korkealla silloin 

Vierailija
218/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun arvoina on monille pelkästään ulkonäkö niin ei ihme ettei uusia parisuhteita synny, kun ihmiset ei ole enää henkisesti kypsiä ja empaattisia tunnetasoltaan, tämä koskee kaikkia sukupuolia, kyl miehetkin katsoo pelkästään ulkonäköä, ikää ja vartalonmallia. 

Vierailija
219/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on paljon paljon rumempi, puoli kalju yms mutta vientiä riittää koska on sellainen sosiaalisesti hössö, empaattinen, ystävällinen ja oikeasti kiltti mies. 

Vierailija
220/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatpa naiset tylyjä ja ulkonäkökeskeisiä. Miksi tällainen haukkuminen?

Pata kattilaa soimaan kyllä ne miehetkin on ulkonäkökeskeisiä sen lisäksi että etsivät puolta nuorempia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä