Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (966)

Vierailija
61/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän saman tyylinen ja näköinen kuin Lauri, mutta ikää 42v.

Koskaan ei ole ollut haasteita naisseuran kanssa. Olen kohtelias, osaan puhua ja kuunnella, sekä nauraa myös itselleni. Olen sellainen mies, jota ei ehkä ulkonäön takia ekana valita, mutta kun jutulle pääsee niin homma luistaa. Jos olet sellainen alistuva ja säälissä märehtivä mies, eihän sellaista kukaan halua.

Olen sitä mieltä, että melkein naisen kuin naisen saa puhumalla sänkyyn. M42

Vierailija
62/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt välttämättä on nainen saatava, niin eikun punttisalille, parturiin, vaatekauppaan ja BMW alle. Aivan varmasti löytyy joku eukko. 

Toivottavasti tämä oli sarkasmia.

Vai luuleeko iso osa miehistä oikeasti että tuo miestyyppi naisiin vetoaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta että tämä Jari voisi treenata kroppansa parempaan kondikseen - vaatisi urheilua ja muutoksen ruokavalioon.

MUTTA: Jari ei ole yksin ulkonäkönsä takia.

Menkää nyt lähimpään Prismaan katsomaan että minkälaiset pulleat tantat ja huonoryhtiset miehetkin siellä työntelevät kärryjä. 

Yksikseen siellä näkyi porukka kärryjänsä ja korejaan työntelevän. En nyt oikein tiedä mitä tästä pitäisi huomata, paitse se, että vartijat tulevat pian heittämään epäilyttävät kyylät pihalle.

Vierailija
64/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta että tämä Jari voisi treenata kroppansa parempaan kondikseen - vaatisi urheilua ja muutoksen ruokavalioon.

Menkää nyt lähimpään Prismaan katsomaan että minkälaiset pulleat tantat ja huonoryhtiset miehetkin siellä työntelevät kärryjä. 

Tietysti. Mahaa on niin naisilla kuin miehillä, kun tulee +-40v. Mutta eiköhän tämä Lauri hae nuorta, kaunista, hoikkaa ja lapsetonta naista. 

Kyllä Lauri saisi 40v. naisen aivan varmasti, jos sosiaaliset taidot normaalit.

Vierailija
65/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.

Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.

Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.

Se että yksi random nainen sanoo tuon syyksi, ei vielä kerro mitään. 

En tarkoita etteikö mies voisi olemustaan parantaa urheilulla, mutta ei tarvi kuin mennä lähimpään Prismaan niin näkee että kaikenlaiset tallaajat pariutuvat - syy tämän kyseisen miehen kohdalla on jossain muualla kuin ulkonäössä.

Ne on pariutuneet jo ennen sitä lihomista ym ulkonäkörappiota. Ne "kaikennäköiset tallaajat" on pariutuneet nuorina, kun ei ole parta rehottanut, eikä ole ollut 70 liikakiloa vyötäröllä.

Vierailija
66/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on niin sanottu dad bod, joka on kuumaa kamaa nuorten naisten keskuudessa, jotka nykyään haluaa vanhemman miehen eli daddyn.

Tim Sutton hotimpi

Vierailija
67/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Mahaa on niin naisilla kuin miehillä, kun tulee +-40v. Mutta eiköhän tämä Lauri hae nuorta, kaunista, hoikkaa ja lapsetonta naista. 

Mites meinaat tinteristä saavan, kun +40 naisitkin saavat edelleen satoja tykkäyksiä?

Vierailija
68/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta

Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.

Tämä herra saattaisi hyötyä jo pienestä vaatetusohjeistuksesta. Esim: jos on vähän masua, niin ei missään tapausessa noin tiukkaa paitaa, vaan väljyyttä peliin.

Vierailija
69/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.

Kyllä ulkonäöllisesti minulle kelpaisi ainakin. Luonteesta en osaa sanoa.

Vierailija
70/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla habituksella pitää olla heleevetin kova pankkitilin saldo että sitä yhteyttä löyyyy.. 😉

Vierailija
71/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartioihin kun saisi leveyttä ja noihin hihoihin vähän lihasta täytteeksi, niin olisi jo paljon parempi. Vielä leukaan sopivamman muotoiltu parta ja vähän enemmän iloista ilmettä ja itsevarmuutta lisäksi.

Sitten kommentiksi tulee "oot tosi mukava ja sillee, mutta en halua rahkapetriä"

Niin. Miksi edes yrittämään mitään, jos asenne on tuo.

Vierailija
72/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.

Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.

Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.

Se että yksi random nainen sanoo tuon syyksi, ei vielä kerro mitään. 

En tarkoita etteikö mies voisi olemustaan parantaa urheilulla, mutta ei tarvi kuin mennä lähimpään Prismaan niin näkee että kaikenlaiset tallaajat pariutuvat - syy tämän kyseisen miehen kohdalla on jossain muualla kuin ulkonäössä.

Ne on pariutuneet jo ennen s

Suurin osa ihmisistä on koko elämänsä ulkonäöllisesti taviksia. Siis sellaisia ihmisiä jotka eivät mitenkään ulkoisesti erotu edukseen tai haitakseen. En tarkoita välttämättä että ovat jotenkin muuttuneet parisuhteen aikana - vaan että ovat olleet aina sellaisia taviksia.

Vierailija
73/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt välttämättä on nainen saatava, niin eikun punttisalille, parturiin, vaatekauppaan ja BMW alle. Aivan varmasti löytyy joku eukko. 

Ei kaikkiin naisiin, mutta riittävän moneen.

Vierailija
74/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän saman tyylinen ja näköinen kuin Lauri, mutta ikää 42v.

Koskaan ei ole ollut haasteita naisseuran kanssa. Olen kohtelias, osaan puhua ja kuunnella, sekä nauraa myös itselleni. Olen sellainen mies, jota ei ehkä ulkonäön takia ekana valita, mutta kun jutulle pääsee niin homma luistaa. Jos olet sellainen alistuva ja säälissä märehtivä mies, eihän sellaista kukaan halua.

Olen sitä mieltä, että melkein naisen kuin naisen saa puhumalla sänkyyn. M42

No sillä ei mielestäni ole juurikaan arvoa, että saako jonkun sänkyyn puhumalla tai muuten (tai ehkä miehelle on?) mutta itse arvostan sitä, että pystyy saamaan pysyvän parisuhteen jossa viihtyy ja siinähän sitä seksiäkin saa. Ja se vain paranee tutun kumppanin kanssa. 

Ei ne yhdenillan jutut varmaan kovinkaan montaa onnelliseksi pitemmän päälle tee, mutta hyvä parisuhde kyllä.  Sitähän suurin osa taitaa kaivata. 

Ainakaan itseäni ei yhdenillan jutut kiinnosta yhtään. Jätän väliin. 

Vierailija
75/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites meinaat tinteristä saavan, kun +40 naisitkin saavat edelleen satoja tykkäyksiä?

Sä ja sun hemmetin tykkäykset. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
76/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, naisia voi tavata lukemattomissa muissakin paikoissa, kun Tinder.

Vierailija
77/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt tarvii hellän oriin, ne ei tyydy pelkkään koniin

Vierailija
78/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkiin naisiin, mutta riittävän moneen.

Kyllä p-lluralli elää ja voi hyvin maakunnissa. 😘

Vierailija
79/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota ikäluokkaa, mutta miestyyppi on lähinnä joku ASAP Rocky ja Pharrell.

Vierailija
80/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.

Lauri on minuun nähden melkein komea ja lähes hoikka, mutta en voi varsinaisesti valittaa naisen puutetta.

Pitäisi nähdä näiden Laurin ja naisten välinen vuorovaikutus, niin siitä voisi saada jotain viitettä mikä mättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä