Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (966)

Vierailija
81/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän saman tyylinen ja näköinen kuin Lauri, mutta ikää 42v.

Koskaan ei ole ollut haasteita naisseuran kanssa. Olen kohtelias, osaan puhua ja kuunnella, sekä nauraa myös itselleni. Olen sellainen mies, jota ei ehkä ulkonäön takia ekana valita, mutta kun jutulle pääsee niin homma luistaa. Jos olet sellainen alistuva ja säälissä märehtivä mies, eihän sellaista kukaan halua.

Olen sitä mieltä, että melkein naisen kuin naisen saa puhumalla sänkyyn. M42

No sillä ei mielestäni ole juurikaan arvoa, että saako jonkun sänkyyn puhumalla tai muuten (tai ehkä miehelle on?) mutta itse arvostan sitä, että pystyy saamaan pysyvän parisuhteen jossa viihtyy ja siinähän sitä seksiäkin saa. Ja se vain paranee tutun kumppanin kanssa. 

Ei ne yhdenillan jutut varmaan kovinkaan montaa onnelliseksi pitemmän päälle tee, mutta hyvä pari

Mun molemmat parisuhteet ovat alkaneet yhden illan jutulla. Toinen kesti yli 2v ja toinen kestänyt kohta 25v. 

Ei yhden illan juttu ja parisuhde ole mitenkään toisiaan pois sulkevia käsitteitä.m80

Vierailija
82/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta että tämä Jari voisi treenata kroppansa parempaan kondikseen - vaatisi urheilua ja muutoksen ruokavalioon.

MUTTA: Jari ei ole yksin ulkonäkönsä takia.

Menkää nyt lähimpään Prismaan katsomaan että minkälaiset pulleat tantat ja huonoryhtiset miehetkin siellä työntelevät kärryjä. 

Tietysti. Mahaa on niin naisilla kuin miehillä, kun tulee +-40v. Mutta eiköhän tämä Lauri hae nuorta, kaunista, hoikkaa ja lapsetonta naista. 

Kyllä Lauri saisi 40v. naisen aivan varmasti, jos sosiaaliset taidot normaalit.

Mites meinaat tinteristä saavan, kun +40 naisitkin saavat edelleen satoja tykkäyksiä?

Sä ja sun hemmetin tykkäykset. Kasva aikuiseksi.

Se on vain vähän vaikeampaa päästä juttusille kun on sadat miehet kilpailemassa myös huomiosta. Käsittääksenä jutun henkilökin harrastelee enimmäkseen nettideittejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuota ikäluokkaa, mutta miestyyppi on lähinnä joku ASAP Rocky ja Pharrell.

Sama, ei miehellä välii kunhan on musta.

N48

Vierailija
84/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, ei miehellä välii kunhan on musta.

N48

Ja kyllähän se niin on, että hip hop -kulttuurissa miehillä on yleensä tyyli viimeisen päälle ja itselle nimenomaan luovuus pukeutumisessa on myös tärkeää.

Vierailija
85/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä ihmisillä on eri tyyppejä joihin tunnemme vetoa.

Tunnemme vetoa erilaisiin ihmistyyppeihin - se ei tarkoita että yksi tyyppi olisi toista huonompi - se on vaan se rikkaus ihmisyydessä. 

Nuo artistit taas eivät ole minun tyyppiäni.

Vierailija
86/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou nou 👴🏻💖

Puppuuu 👴🏻👍

Kukkuluuruu 🥸

Vierailija
87/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entten tentten teelika mentten...

PUP PA pelistä pois! 👴🏻💖

Vierailija
88/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta että tämä Jari voisi treenata kroppansa parempaan kondikseen - vaatisi urheilua ja muutoksen ruokavalioon.

Menkää nyt lähimpään Prismaan katsomaan että minkälaiset pulleat tantat ja huonoryhtiset miehetkin siellä työntelevät kärryjä. 

Yksikseen siellä näkyi porukka kärryjänsä ja korejaan työntelevän. En nyt oikein tiedä mitä tästä pitäisi huomata, paitse se, että vartijat tulevat pian heittämään epäilyttävät kyylät pihalle.

Eikös tämä yksinolija ollut lauri eikä jari ?

No miten tahansa, niin muutenkin tuo jolle vastasit on sikäli väärässä, että ei niitä prisman kärryntyöntäjiä enää ehkä huolittaiskaan, mutta heidät on huolittu jo ehkä 20 vuotta sitten, kun ovt olleet nuoria ja salskeita nuoria miehiä. 

Harva, hyvin harva paranee ikääntyessään ja jos Lauri on jo nyt reilu 30vpaisunut, kuin pullataikina, on sitä kumppania  vaikea löyttää.

Siltikään se lihavuus ei ehkä ole ainoa syy siihen, miksi paria ei löydä, sillä kyllä kaksi pullukkaa monesti toisensa hyväksyy, nähty on. 

Mutta  lihavakin voi pukeutua hyvin, huolehtia muutenkin ulkonäöstään ja hiuksistaan ym . Näyttää siistiltä ja feesiltä. JA  mukava luonne pitää olla. 

Vierailija
89/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou nou 👴🏻💖

Puppuuu 👴🏻👍

Kukkuluuruu 🥸

👴🏿🧺

Vierailija
90/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän saman tyylinen ja näköinen kuin Lauri, mutta ikää 42v.

Koskaan ei ole ollut haasteita naisseuran kanssa. Olen kohtelias, osaan puhua ja kuunnella, sekä nauraa myös itselleni. Olen sellainen mies, jota ei ehkä ulkonäön takia ekana valita, mutta kun jutulle pääsee niin homma luistaa. Jos olet sellainen alistuva ja säälissä märehtivä mies, eihän sellaista kukaan halua.

Olen sitä mieltä, että melkein naisen kuin naisen saa puhumalla sänkyyn. M42

No sillä ei mielestäni ole juurikaan arvoa, että saako jonkun sänkyyn puhumalla tai muuten (tai ehkä miehelle on?) mutta itse arvostan sitä, että pystyy saamaan pysyvän parisuhteen jossa viihtyy ja siinähän sitä seksiäkin saa. Ja se vain paranee tutun kumppanin kanssa. 

Ei ne yhdenillan jutut varmaan kovinkaan montaa o

No mutta eihän se sitten ollut yhdenillan juttu.  Ja varmaan olisi  juttu jatkunut vaikka ei sänkyyn olisi heti hypätty. Jos toiseen kerran noin ihastuu, että suhde kehittyy parisuhteeksi se kehittyy sellaiseksi, vaikka ei ekäyönä sänkyyn loiki. 

Vierailija
91/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.

Ei sekään toimi, jos naista ei vaan kiinnosta. Vierestä seurasin aikoinaan, kuinka vahvasti ylipainoinen jätkä iski työpaikan kaunottaren. Komeampiakin olisi ollut tarjolla, mutta jostain syystä he eivät kiinnostaneet. 

Vierailija
92/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Mahaa on niin naisilla kuin miehillä, kun tulee +-40v. Mutta eiköhän tämä Lauri hae nuorta, kaunista, hoikkaa ja lapsetonta naista. 

Kyllä Lauri saisi 40v. naisen aivan varmasti, jos sosiaaliset taidot normaalit.

Mites meinaat tinteristä saavan, kun +40 naisitkin saavat edelleen satoja tykkäyksiä?

Sä ja sun hemmetin tykkäykset. Kas

Miksi pitää kilpailla? Jos joku sinusta oikeasti kiinnostuu, niin ei silloin tarvitse kilpailla. 

Vierailija
93/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpais kyllä tuon näköisenä minullekaan.

Jos kaksoisleun ja ton pömppömahan sais pois, vähän enemmän lihasta, hartioita ja parempaa ryhtiä, ja uudet vaatteet, niin voisi olla jotain mahkuja. 

Vierailija
94/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntavat ei sopisi yhteen. Jos alle kolmekymppisenä on noin kimpeä ja iso mahakumpu, niin olutta selkeästi kuluu. Ilkeä, hyökkäävä ilme kuvassa voi olla vain huonoa tuuria, mutta luultavasti ei.

Hiuksille ei kukaan voi mitään. Sellaiset asiat ei haittaa.

Vierailija
95/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.

Ei sekään toimi, jos naista ei vaan kiinnosta. Vierestä seurasin aikoinaan, kuinka vahvasti ylipainoinen jätkä iski työpaikan kaunottaren. Komeampiakin olisi ollut tarjolla, mutta jostain syystä he eivät kiinnostaneet. 

Heh. Mäkin koin kerran lievän työpaikkaihastumisen erääseen mieheen, joka oli varmaan 150 kg tankki, mutta sillä oli kauniit silmät, nätti hymy, rento ja leikkisä asenne sekä todella mukavat jutut. Oltiin tosi samalla aaltopituudella, mutta eipä siitä nyt mitään tietenkään olisi tullut kun kuitenkin olen jo naimisissa niinikään oikein ihanan miehen kanssa.

Vierailija
96/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hänen persoonasta mitään eikä mulla ulkonäköään vastaan ole mitään, mutta en lähtisi tämmösen "miksi en kelpaa kenellekään"- miehen mukaan.

Vierailija
97/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko näitä. Katso ympärillesi Prismassa ja huomaa, että tavismies kelpaa. Ja tavisnainen. Syy on jossain muualla. Tämä Lauri kuitenkin pääsee treffeille, joka on jo paljon. Jos ilmoituksen kuvat ovat aitoja ja tuoreita, niin ihmettelen, että homma kaatuu treffeillä ulkonäköön. Vika voi olla vuorovaikutuksessa. Ei olla aitoja omia itsejään vaan  esitetään jotain muuta, lauotaan typeriä kommentteja tai puhutaan jostain kalastusjigeistä koko treffien ajan. Ehkä Lauri etsii vääränlaista naista. Pitäisi olla näkemässä, jotta voisi sanoa, miksi Laurilla ei mätsää.  

Mutta onhan se myös totta. että deittailukulttuuri on mennyt ihan hulluksi. Swaippailtavaa riittää, jos tämä ihminen ei ollut täydellinen, niin seuraavaa ehkä on, aina voi tulla komeampaa, täydellisempää, parempaa, vielä komeampaa kuin vain jatkaa selaamista. Ja jatketaan vain etsimistä eikä pysähdytä katsomaan, että voisiko tässä silti olla jotain, vaikka ulkonäkö ei ole 5/5.

Vierailija
98/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 43 vuotiaan tavallisen näkökulmasta tuon kaverin ulkonäössä ei ole mielestäni mitään vikaa. Mietin että kuinkakohan nuoria, laihoja ja kauniita se on yrittänyt treffailla. 

Vierailija
99/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpais kyllä tuon näköisenä minullekaan.

Jos kaksoisleun ja ton pömppömahan sais pois, vähän enemmän lihasta, hartioita ja parempaa ryhtiä, ja uudet vaatteet, niin voisi olla jotain mahkuja. 

Just oli ketju missä naiset peukuttivat kiivaasti sitä ettei ulkonäkö ole niin oleellinen asia suhteeseen pääsyn kannalta, kun miehet väittiväy muuta. Tässä ketjussa taas on heti löydetty keskeinen syy ja on naisista ihan selkeetä ettei nyt tavallisen miehen ulkonäöllä ole mitään saumaa kun on kuva katsottavissa. Veikkaisin kuvassa olevan tyypin olevan aika lähellä mediaania painoindeksiltään.

Vierailija
100/966 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä ihmisillä on eri tyyppejä joihin tunnemme vetoa.

Tunnemme vetoa erilaisiin ihmistyyppeihin - se ei tarkoita että yksi tyyppi olisi toista huonompi - se on vaan se rikkaus ihmisyydessä. 

Nuo artistit taas eivät ole minun tyyppiäni.

Niin tuo oli siis pointtini, että toiset vaan nyt sattuvat viehättymään aivan erilaisista tyypistä ylipäätään ja varmasti totta, että moni ei taas ole kiinnostunut siitä mun tyypistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme