Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
Hypergamia on mitä on.
Minulle kelpaa vain Timo R. Stewart. Tyhmemmät ja rumemmat heitän roskakoppaan. 🥰
Av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.
Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42
Joo. Ja kun tuollainen pötsi nyt vaan kertoo huonoista elintavoista ja suuresta sairastumisriskistä. Myös hormonitoiminta menee vituralleen ylipainosta, sekä miehillä että naisilla. Me kolmekymppiset ollaan yleensä ihan kondiksessa vielä, eli en ihmettele miksi on deittailu hänelle vaikeaa. Enkä haluaisi olla ilkeä tai tylyttää mutta kun on vaan fakta tämä.
Amen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.
Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.
Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.
Se että yksi random nainen sanoo tuon syyksi, ei vielä kerro mitään.
En tarkoita etteikö mies voisi olemustaan parantaa urheilulla, mutta ei tarvi kuin mennä lähimpään Prismaan niin näkee että kaikenlaiset tallaajat pariutuvat - syy tämän kyseisen miehen kohdalla on jossain muualla kuin ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa vain Timo R. Stewart. Tyhmemmät ja rumemmat heitän roskakoppaan. 🥰
Av-mamma
Sama.
T. Rööki palaa, sidukka maistuu vaikka syön masennuslääkettä ja tatskoja sekä kiloja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.
No siksi juuri viestin kirjoitinkin älykääpiö🤦🤦 Aikaisemman kirjoittajan kommentti oli typerä, että jokainen muka saisi omantasoisiltaan, kun ei se elämä ole niin suoraviivaista.
<
Ehkäpä sun kommentoinnin tyyli on sellainen mistä saa helposti haukkuja. Syyttelevä asenne on aika turn off. Ja ei ehkä oli ihan fiksuimman merkki kommentoida tekstiin, jota ei täysin ymmärrä.
Sinä valitset ihan itse, haukutko toisia vai et. Älä työnnä vastuuta omista sanavalinnoistasi mun niskoille. En ollut näköjään ainoa, joka tulkitsi kommenttisi samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.
Kyllä naisella saa muotoja olla 🍎🍑🥑🥭
Joo mutta ei ylilihavia tynnyreitä? Sellaisesta on seksikkyys kaukana. 🤢
Jo se voi vaikuttaa paljon ulkonäköön, millaisen vaikutelman itsestään antaa. Jos on surkea ilme ja saapuu paikalle heti sellaisena heikkoitsetuntoisen näköisenä surkukoirana, eikä ole kovin hyvä juttelemaan, ja on vain asenteella, että kelpaanks mä, kerro jo, et kelpaanks mä?, niin kyllä se varmaan latistaa tunnelman jo hetkeessä, ja ulkonäköönkin liittyvät epäkohdat huomaa helpommin. Pitää olla iloinen, eläväinen ja positiivisella asenteella, niin ehkä voisi jo päästä pidemmälle.
M35
Vierailija kirjoitti:
Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.
No mutta, eihän miehet ole Suomessa lihavia, naiset vaan. Ainakin mitä vauvaan on uskominen :D
Vierailija kirjoitti:
Jo se voi vaikuttaa paljon ulkonäköön, millaisen vaikutelman itsestään antaa. Jos on surkea ilme ja saapuu paikalle heti sellaisena heikkoitsetuntoisen näköisenä surkukoirana, eikä ole kovin hyvä juttelemaan, ja on vain asenteella, että kelpaanks mä, kerro jo, et kelpaanks mä?, niin kyllä se varmaan latistaa tunnelman jo hetkeessä, ja ulkonäköönkin liittyvät epäkohdat huomaa helpommin. Pitää olla iloinen, eläväinen ja positiivisella asenteella, niin ehkä voisi jo päästä pidemmälle.
M35
Trust the player. Just näin bro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.
Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷
Rokaine ja turkin hius siirrot.
Rogaine nyt on yhtä vitsin tiskivettä ja pelkkää kussettamista. Nimimerkillä kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet joilla on pömppömaha ovat alkoholin suurkuluttajia.
Vain viinalla kasvaa maha tuollaiseksi palloksi.
Ei oo totta. Mun puolisolle on ilmaantunut tuollainen eikä juo mitään alkoa. Ihan perusheikot elintavat sen tekee, tuohan on rasvaa, eikä se rasva pelkästä alkosta kerry. Liikaa kotiruokaa ja herkkuja, ilman salaattia. Liian vähän liikuntaa, paljon istuskelua.
Puolisolta tuon siedän, mutta jos tapaisi jonkun ekaa kertaa, niin en mä nyt ihan tuommosesta ... sille kun nimenomaan mahtaa itse jotain. Jos viitsii.
Pää ja kroppa eri paria. Naamakuvan perusteella tulee raamikas vaikutelma ja vastassa onkin pallero.
On totta että tämä Jari voisi treenata kroppansa parempaan kondikseen - vaatisi urheilua ja muutoksen ruokavalioon.
MUTTA: Jari ei ole yksin ulkonäkönsä takia.
Menkää nyt lähimpään Prismaan katsomaan että minkälaiset pulleat tantat ja huonoryhtiset miehetkin siellä työntelevät kärryjä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
Niin just. Miehet ei edes ole koskaan lihavia, naiset niitä siid*eriva*laita on. Eikö niin pa*lstapelle?
Hänellä on niin sanottu dad bod, joka on kuumaa kamaa nuorten naisten keskuudessa, jotka nykyään haluaa vanhemman miehen eli daddyn.
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Suomessa ei ole malleja eikä tms:) Ja mallit tuskin Laurin kanssa lähtevät edes ensitreffeille. Toisin sanottuna Lauri ei ole kelvannut tasoisilleen naisille.
Olen siro, ujo keijukaistyttö, ja Laurin kaltainen uros vahingoittaisi heiveröistä petite-kehoani 🥺👉🏻👈🏻🌷🌺🌸🦄🧚🏻
Joo. Ja kun tuollainen pötsi nyt vaan kertoo huonoista elintavoista ja suuresta sairastumisriskistä. Myös hormonitoiminta menee vituralleen ylipainosta, sekä miehillä että naisilla. Me kolmekymppiset ollaan yleensä ihan kondiksessa vielä, eli en ihmettele miksi on deittailu hänelle vaikeaa. Enkä haluaisi olla ilkeä tai tylyttää mutta kun on vaan fakta tämä.