Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän julistaa epätoivoisuuttaan lehdessä?
Promoaa kirjaansa...joka siis kertoo ilmeisesti siitä, miten ei saa naisia 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.
No siksi juuri viestin kirjoitinkin älykääpiö🤦🤦 Aikaisemman kirjoittajan kommentti oli typerä, että jokainen muka saisi omantasoisiltaan, kun ei se elämä ole niin suoraviivaista.
Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.
Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Aina ei vaan synkkaa, minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.
No siksi juuri viestin kirjoitinkin älykääpiö🤦🤦 Aikaisemman kirjoittajan kommentti oli typerä, että jokainen muka saisi omantasoisiltaan, kun ei se elämä ole niin suoraviivaista.
Mistä kukaan voi tietää, miksi viestisi kirjoitat, jos et sen kummemmin selitä. Kun muut eivät lue ajatuksiasi, haukut älykääpiöksi. Ehkä naiset antavat sulle pakkeja, koska vaikutat tasapainottomalta.
Jos nyt välttämättä on nainen saatava, niin eikun punttisalille, parturiin, vaatekauppaan ja BMW alle. Aivan varmasti löytyy joku eukko.
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.
Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.
Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.
Kyllä naisella saa muotoja olla 🍎🍑🥑🥭
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaverina amiksen käynyt selvästi pyöreä nainen ja se käy tuollaista laurien kanssa jatkuvasti treffeillä ja antaa aina kaikille pakit. Kaikissa on joku vika, yleensä juuri ulkonäössä, vaikka mielestäni miehet ovat vähintään taviksia, osa jopa komeita. Nämä pariutumiskuviot ovat aivan rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaverina amiksen käynyt selvästi pyöreä nainen ja se käy tuollaista laurien kanssa jatkuvasti treffeillä ja antaa aina kaikille pakit. Kaikissa on joku vika, yleensä juuri ulkonäössä, vaikka mielestäni miehet ovat vähintään taviksia, osa jopa komeita. Nämä pariutumiskuviot ovat aivan rikki.
Ihminen, joka etsii syitä antaa pakkeja, on selkeästi sitoutumiskammoinen.
Kaikki miehet joilla on pömppömaha ovat alkoholin suurkuluttajia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ulkonäkö keskitasoa. Ei mitenkään ruma tms.
T. Keskitason nainen
Taitaa täällä palstalla ja lehdissä mainostaa kesällä julkaistua kirjaansa. On vissiin jossain deittiäppi-projektissakin mukana.
Hartioihin kun saisi leveyttä ja noihin hihoihin vähän lihasta täytteeksi, niin olisi jo paljon parempi. Vielä leukaan sopivamman muotoiltu parta ja vähän enemmän iloista ilmettä ja itsevarmuutta lisäksi.
Kilttimiehet haluavat vain tämän näköisiä naisia femcel ei kelpaa 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan voi tietää, miksi
Ehkäpä sun kommentoinnin tyyli on sellainen mistä saa helposti haukkuja. Syyttelevä asenne on aika turn off. Ja ei ehkä oli ihan fiksuimman merkki kommentoida tekstiin, jota ei täysin ymmärrä.
Se on jannusta kii
Huutaako tyttö hii
Epätoivoisuus pois ja pilkettä silmäkulmaan, se varmaan tehoais paremmin kuin incelöintikirjojen kirjoittaminen ja iltapaskoissa uliseminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet joilla on pömppömaha ovat alkoholin suurkuluttajia.
Vain viinalla kasvaa maha tuollaiseksi palloksi.
Vierailija kirjoitti:
Hartioihin kun saisi leveyttä ja noihin hihoihin vähän lihasta täytteeksi, niin olisi jo paljon parempi. Vielä leukaan sopivamman muotoiltu parta ja vähän enemmän iloista ilmettä ja itsevarmuutta lisäksi.
Sitten kommentiksi tulee "oot tosi mukava ja sillee, mutta en halua rahkapetriä"
Ja arvaa kelpaako tuolle kukaan pullukka? Ei varmaan kelpaa.