Suositelkaa käsityöaiheisia blogeja, Youtube-kanavia, FB-ryhmiä jne
Olen kai tullut vanhaksi (45v!) kun on alkanut kiinnostaa opetella erilaisia käsitöitä, etenkin kutomista. Haluaisin osata kutoa sukkia joululahjoiksi ja itsellekin. Kouluaikoina käsityöt oli yhtä tuskaa, enkä olisi uskonut että koskaan vapaaehtoisesti niitä tekisin. No niin se vaan mieli muuttuu!
Myös suosituksia edulliseen perusompelukoneeseen otan vastaan, kun haluaisin sitäkin kokeilla!
Kommentit (17)
Etsi sellainen Youtubesta kuin Kässänopen painajainen. Hauska ja motivoiva tyyppi 😊
Ah, hoikka kauniskätinen nainen puristelemassa ja hieromassa minun kuumaa, kovaa patukkaa...
Miehet taas pilasivat asiallisen ketjun 🙄 Liikkuuko teillä MITÄÄN MUUTA PÄÄSSÄ?
Bernadette Bannerin videot on ihania. Hän ompelee historiallisia vaatteita käsin, joten vähän sun kiinnostuksenkohteen vierestä, mutta jos käsinompelun kokeilu kiinnostaa, niin suosittelen.
Syksy on vasta alullaan niin katso paikallisen työväenopiston yms kurssit läpi. Vielä ehtii mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Etsi sellainen Youtubesta kuin Kässänopen painajainen. Hauska ja motivoiva tyyppi 😊
Kiitos vinkistä, kurkkaan ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Bernadette Bannerin videot on ihania. Hän ompelee historiallisia vaatteita käsin, joten vähän sun kiinnostuksenkohteen vierestä, mutta jos käsinompelun kokeilu kiinnostaa, niin suosittelen.
Täytyypä tämäkin tsekata!
Vierailija kirjoitti:
Syksy on vasta alullaan niin katso paikallisen työväenopiston yms kurssit läpi. Vielä ehtii mukaan.
Asun sen verran kaukana sivistyksestä, että tää ei oikein oo vaihtoehto nykyisillä menovesien hinnoilla.. Muuten kyllä!
Minuakin kiinnostaa. Olisiko lisää suosituksia?
Itsekin vasta innostunut käsitöistä (olen 36v). Koulussa inhosin enkä yhtään osannut. Ompeluaiheisista blogeista suosittelen Tehtaamoa, hyviä perusohjeita ja kaavoja.
Parhaillaan opettelen neulomista ja löysin Youtubesta Kässäkupla kanavan, jolla on todella hyviä opetusvideoita.
Lisää suosituksia minäkin kaipailen.
Facebookissa ompelu- ja neulontaryhmiä pilvin pimein!
Näitä seuraan itse juutuubissa:
Evelyn Wood
Kutovakika
Rosery Apparel
Qting Craft Studio
Sewingtimes
Sotak handmade
Tale Handmade
Surefitdesigns
Thoughtful Creativity - Craft, Sew, Diy
Angela Clayton
Bernadette Banner
Minki Kim
Fierce Kittenz
Ire Heart Crafting
Beyond The Loops
Ela Orsini
MiMi Style
Mimi G Style
Vierailija kirjoitti:
Näitä seuraan itse juutuubissa:
Evelyn Wood
Kutovakika
Rosery Apparel
Qting Craft Studio
Sewingtimes
Sotak handmade
Tale Handmade
Surefitdesigns
Thoughtful Creativity - Craft, Sew, Diy
Angela Clayton
Bernadette Banner
Minki Kim
Fierce Kittenz
Ire Heart Crafting
Beyond The Loops
Ela Orsini
MiMi Style
Mimi G Style
Kiitos tästä, täytyy alkaa perehtymään näihin!
Eikös käsityöt ole kielletty aihealue juutuubissa ja facessa poskihoitojen yms. lisäksi.