Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (968)

Vierailija
581/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perustelu, että et ole tarpeeksi hyvännäköinen. On lapsellista edes ajatella noin, ja tosi epäkohteliasta ja typerää lausua se ääneen asianomaiselle itselleen. Kuka sellaisen naisen kanssa edes haluaisi mitään.

Vierailija
582/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo perustelu, että et ole tarpeeksi hyvännäköinen. On lapsellista edes ajatella noin, ja tosi epäkohteliasta ja typerää lausua se ääneen asianomaiselle itselleen. Kuka sellaisen naisen kanssa edes haluaisi mitään.

Mä en usko, että noin on edes sanonut kukaan. Se on vaan helpompi Laurin itselleen vakuuttaa, että ulkonäöstä se johtuu. Hänen persoonassaan se ongelma on. Vaikea tarkalleen tietää. Olisipa hienoa, että palstalle eksyisi nainen, joka on oikeasti treffannut Laurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se luonne, jos kerta pääsee treffeille. Voi vaikuttaa liian epätoivoselta tai ripustautuvalta tai sitten laukoo jotain outoja juttuja.  Monet miehet heti alkaa puhua irstaita,tuon huomasin nuorena kun etsin vakavaa suhdetta. Oli joku kiva mies jonka kanssa keskustelisi ja sitten yhtäkkiä "sä näytät varmaan kivalta uimapuvussa slurps* kyllä siinä menee maku. 

Vierailija
584/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että noin on edes sanonut kukaan. Se on vaan helpompi Laurin itselleen vakuuttaa, että ulkonäöstä se johtuu. Hänen persoonassaan se ongelma on. Vaikea tarkalleen tietää. Olisipa hienoa, että palstalle eksyisi nainen, joka on oikeasti treffannut Laurin.

Tämä. Ei kukaan nainen sano ensitreffeillä, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen. Tai muulloinkaan. Ihan oikeasti nyt, Lauri, jauhat paskaa.

Vierailija
585/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoisi minulle noin, vastaisin että "No mä itse asiassa ajattelin ihan samaa susta."

Vierailija
586/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on niin sanottu dad bod, joka on kuumaa kamaa nuorten naisten keskuudessa, jotka nykyään haluaa vanhemman miehen eli daddyn.

Niin daddy joka maksaa kaiken ja toimii pankkikorttina kunnes se komea nuorempi mies löytyy ;)

Vierailija
587/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia ikisinkkuja, sekä miehiä että naisia, ja kyllä heistä kaikista näkee heti, miksei kukaan kiinnostu heistä. 

Sama fiilis tuli laurista. Luin artikkelin ja katsoin sen 2021 haastattelun, ja kyllähän tuo nyt on aivan selvää, miksei kukaan nainen halua häntä. 

Vierailija
588/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten miehen pieni vatsa on heti ongelma. Jos aloituksessa olisi nainen ja porukka sanoisi että yksi ongelmista on vatsa, että pitäisi laihduttaa ja treenata, niin auta armias sitä herneiden määrää hengitysteissä. 

Jatkuvastihan tuota jankutetaan naisille, etkö.ole palstaa lukenut. Joillekin miehille kun tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, että naisvartaloon kuuluu pieni pyöreys ja haukkuvat lihaviksi normaalipainon alalaidassa olevia.

Vierailija
589/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en näe Laurissa oikein mitään sen ihmeellisempää ongelmaa pariutumiselle jonkun soveliaan naisen kanssa näillä tiedoilla. Ainoastaan jos persoonassa on jokin asia, joka askarruttaa naisia tulee mieleen. Yleensä nekin piirteet havaitaan vähän liian myöhään, kuin absoluuttisesti tapailuvaiheessa. Jokin tässä kuviossa ei täsmää. Liittynee persoonan piirteisiin tai arvomaailmaan mikä on naisille red flag.

Lauri taisi mainita, että ei käytä alkoholia ja tämä on varmaan naisille suurin red flag. Pitäähän miehessä jotain vikaa olla, jos ei päihteitä käytä.

Vierailija
590/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti, että kukaan on hänelle noin oikeasti sanonut. 

Ironista kyllä, ainakin mun silmissä Lauri nimenomaan ei ole tarpeeksi hyvännäköinen 😀 mutta en minä sitä ääneen hänelle sanoisi, vaan keksisin vaan jonkun kohteliaan tekosyyn. 

Vierailija
591/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni syyksi sanoo pallovatsaa, mutta esim itselläni on mies jolla on lihavahko vatsa eikä mua haitata ja olen itse hoikka nätti nainen :D Tuskin joku vatsa haittaa naista, jos mies on muuten miehekäs, turvallinen ja mukava.

Vierailija
592/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Laurin habitus etenkin 38-vuotiaaksi ihmiseksi on sellainen, että ei Helsingissä deittailu varmasti onnistu. Jos siis Helsingissä on deittaillut.

Vierailija
593/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri on ruma, ja hänen ulkonäkönsä on se ongelma. Hän selvästi keskimääräistä miestä vähemmän viehättävä, miksi kukaan nainen valitsisi Laurin?

Vierailija
594/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei kukaan nainen sano ensitreffeillä, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen. Tai muulloinkaan. Ihan oikeasti nyt, Lauri, jauhat paskaa.

Minä kyllä uskon. Tuo on vielä pientä verrattuna siihen mitä olen naisilta saanut kuulla esim. baarissa.

ohis

Vierailija
595/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.

Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42

No tuota. Tarkemmin kun katsoo, niin paita näyttää hyvinkin uudelta. Ja materiaali laadukkaalta.

Vierailija
596/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni syyksi sanoo pallovatsaa, mutta esim itselläni on mies jolla on lihavahko vatsa eikä mua haitata ja olen itse hoikka nätti nainen :D Tuskin joku vatsa haittaa naista, jos mies on muuten miehekäs, turvallinen ja mukava.

Olet joku poikkeus.

Itselläni on kaveripiirissä kymmeniä 22-42v naisia joista lähes kaikki on parisuhteessa, eikä yhdelläkään ole miestä jolla olisi mahaa. Tilanne varmasti muuttuu 10-20 vuoden päästä, mutta nyt tämän ikäisenä tilanne on tuo, eli ei yhtäkään miestä jolla olisi paidan läpi havaittavaa mahaa..

Vierailija
597/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.

Jaa, miten käyttäydyt naisen seurassa ja miten kohtelet naisia, siitähän ne pakit johtuu.

Vierailija
598/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri on ruma, ja hänen ulkonäkönsä on se ongelma. Hän selvästi keskimääräistä miestä vähemmän viehättävä, miksi kukaan nainen valitsisi Laurin?

Onhan häntä vastaavia naisia paljonkin, mutta ehkä niitä on vaikeampi löytää kaupungeista? Ja toisaalta sellaiset todella tavalliset, hieman vaatimattoman näköiset ja tyylittömät naiset ovat usein parisuhteessa sen saman ihmisen kanssa jonka löysivät jo nuorena jostain pikkupaikkakunnan pillluralliajelulta.

Vierailija
599/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen pitäisi olla " Tinder" rumille ihmisille. Sinne vaan seuraa etsimään kaikki jotka tuntevat itsensä rumiksi. " Tasot" heti säädettynä kohdillee ja hups keikkaa kaikilla oma ruma kultanen kainalossa ja elämä taas hymyilee.

Oletuksena siis, että ns. ruma ihminen voisi haluta ja saada vain toisen yhtä ruman ihmisen? Hassua. Olen melkoisen ruma nainen, mutta olen ollut kohta 20 vuotta onnellisesti avioliitossa komean miehen kanssa.

Noinpäin tuo on ihan yleistä. Johtuu siitä, että jos otetaan kadulta satunnaiset sata miestä ja sata naista ja kysytään miehiltä, kenen naisen kanssa haluaisi tutustua. Sata naista saisi "valinnan". Jos taas naisilta kysyttäisiin samaa, niin 3-5 miestä keräisi kaikki ään

Suurin osa? Ehkä kaikki ikäluokat huomioiden, muttei todellakaan enää nuorempien ikäluokkien osalta. Vaiko ihanko muuten vaan sinkkutalouksien määrä kasvaa vuosi vuodelta Suomessa ja syntyvyys samanaikaisesti ihan sattumalta laskee?

SInkkutaloudet lisääntyvät iäkkäissä kun puoliso kuolee.

Sinkkutaloudet yleistyy nuorissa, kun tytöt lähtee yliopistoihin ja pojat jää maalle pureksimaan kynsiään.

Sinkkuus yleistyy keski-ikäisissä, kun uuteen suhteeseen ei haluta ryhtyä syystä tai toisesta. Itse en esim näe syytä pariutua ikäisteni alkoholistien kanssa kun inhoan alkoholismia.

Vaikka miten ulisette, laurit, kukaan ei teitä ota ellette tee itsestänne parempia, esim hoida nuppejanne kuntoon ja raitistu.

Mietipä: vain 60% miesikäluokasta kykenee suorittamaan intin. Muut on liian lihavia, muuten vammaisia, epäkypsiä tai henkisesti hajalla. Eli 40%:lla miesikäluokasta on isoja ongelmia itsensä kanssa.

Naiset eivät ole olemassa teitä paapoakseen. 

Vierailija
600/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei kelpaa kaikille.

Näin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme