Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (966)

Vierailija
601/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
602/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo perustelu, että et ole tarpeeksi hyvännäköinen. On lapsellista edes ajatella noin, ja tosi epäkohteliasta ja typerää lausua se ääneen asianomaiselle itselleen. Kuka sellaisen naisen kanssa edes haluaisi mitään.

Jos joku sanoisi minulle noin, vastaisin että "No mä itse asiassa ajattelin ihan samaa susta."

Miksi olisitte treffeillä? Olette nähneet kuvat. Kyllä syy on Laurin käytöksessä tai esim. Huonossa hygieniassa (näkyy kuvassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInkkutaloudet lisääntyvät iäkkäissä kun puoliso kuolee.

Sinkkutaloudet yleistyy nuorissa, kun tytöt lähtee yliopistoihin ja pojat jää maalle pureksimaan kynsiään.

Sinkkuus yleistyy keski-ikäisissä, kun uuteen suhteeseen ei haluta ryhtyä syystä tai toisesta. Itse en esim näe syytä pariutua ikäisteni alkoholistien kanssa kun inhoan alkoholismia.

Vaikka miten ulisette, laurit, kukaan ei teitä ota ellette tee itsestänne parempia, esim hoida nuppejanne kuntoon ja raitistu.

Mietipä: vain 60% miesikäluokasta kykenee suorittamaan intin. Muut on liian lihavia, muuten vammaisia, epäkypsiä tai henkisesti hajalla. Eli 40%:lla miesikäluokasta on isoja ongelmia itsensä kanssa.

Naiset eivät ole olemassa teitä paapoakseen.

Tämä!

Vierailija
604/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen pitäisi olla " Tinder" rumille ihmisille. Sinne vaan seuraa etsimään kaikki jotka tuntevat itsensä rumiksi. " Tasot" heti säädettynä kohdillee ja hups keikkaa kaikilla oma ruma kultanen kainalossa ja elämä taas hymyilee.

Oletuksena siis, että ns. ruma ihminen voisi haluta ja saada vain toisen yhtä ruman ihmisen? Hassua. Olen melkoisen ruma nainen, mutta olen ollut kohta 20 vuotta onnellisesti avioliitossa komean miehen kanssa.

Samoin. Puutteita ulkonäössä täytyy kompensoida jotenkin. Älyllä ,persoonallisuudella tms.  Oma pitkä, tumma, komea, älykäs mieheni dumppasi silloisen missityyppisen, viinalle ja miehille person lokkeilevan  missityyppisen tyttöystävänsä samantien kun tutustui

Plus normaalit, inhimilliset arvot. Jos mies alkaisi tutustumisen aikana morkata vaikka seksuaalivähemmistöjä ja ulkomaalaisia, se suhteen tynkä loppuisi kanssani siihen. Siinä saisi mies viimeistään häissä slaakin, kun paikalle laukkaa minun vieraista parit lesbot, bi:t, homot ja suurin osa on niitä kammottavia ulkomaalaisia toisista maista.

Samoin, jos mies mankuisi jotain, että naisille on helppoa se ja tuo, naiset ja epistä se ja tämä, ja muuta inkkeliltä haiskahtavaa, niin se ois heti adios ilman muttia. En ota morkkauksia vastaan enkä kuse omiin muroihini.

Vierailija
605/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kyllä deal breaker, jos on huono hygienia ja/tai haisee.

Joskus ihan sinänsä hyvännäköinenkin mies tullut lähentelemään, mutta haju niin karsea, etten pysty olla siinä.

Vierailija
606/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa muka noissa vaatteissa, kun täällä ohjeistetaan vaatekaupoille?

Vierailija
607/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko ap tänne sun tunnukset niin päästään lukemaan, miten Laurilla ei TAATUSTI ole mitään ulkonäkövaatimuksia naisille? 

OSTA LOKKI OMA LEHTI!

Niin me muutkin teemme!

Vierailija
608/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt välttämättä on nainen saatava, niin eikun punttisalille, parturiin, vaatekauppaan ja BMW alle. Aivan varmasti löytyy joku eukko. 

Alla on ollut 3-, 5- ja 7-sarjalaista, salilla on käyty 27v, parturissa käydään n. 6vk välein (ei kaljuuntumista) ja juuri pari viikkoa sitten tuli Dressmanilta lisää vaatteita (no ok, sukkia & kalsonkeja). Olen esimiehenä pikkufirmassa, ei sijoituksia mutta 1-2v ja tämä kämppä on velaton, ei siis mitään extraa kuten kesämökkiä, venettä tms. Eronnut, onneksi on lapsia.

Ei löydy. Olen 50-vuotias, Tinderissä olen ollut niin kauan kuin se on ollut olemassa, muutamin seurustelu-katkojen ulkopuolella. Ei löydy, nykytahdilla suunnilleen kerran kuussa tai harvemmin tulee match. Ei ylipainoa, mutta naama on vain keskiverto ja päässä tulee olemaan silmälasit (näkö on oikeasti aika huono). Ei ole oikeastaan ikinä löytyn

Katselet varmaan siellä Tinderissä ikäisiäsi tai max 5 v nuorempia naisia, eikö niin? Keski-ikäiset naiset ovat joko naimisissa tai tyytyväisiä sinkkuuteen, mahdollisesti pitkän parisuhteen jälkeen. 

Vierailija
609/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa muka noissa vaatteissa, kun täällä ohjeistetaan vaatekaupoille?

Ei mitään 

Vierailija
610/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi ottaa suoraan yhteyttä häneen tsempparikaverina, kun tunnet sympatiaa myös muita miehiä kohtaan?

Vierailija
611/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyköön vihreisiin siellä monia poikia pyllyn puutteessa.

Vierailija
612/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain 60% miesikäluokasta kykenee suorittamaan intin"

Ei intin käymättömyys tarkoita sitä etteikö siihen kykenisi. Itsekin pystyisin varmasti käymään kauppakorkean, mutta en käy. Ihmisillä on rajallinen aika käytössä ja pitää miettiä tarkkaan mitä sillä tekee.

Vierailija
613/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo perustelu, että et ole tarpeeksi hyvännäköinen. On lapsellista edes ajatella noin, ja tosi epäkohteliasta ja typerää lausua se ääneen asianomaiselle itselleen. Kuka sellaisen naisen kanssa edes haluaisi mitään.

Mä en usko, että noin on edes sanonut kukaan. Se on vaan helpompi Laurin itselleen vakuuttaa, että ulkonäöstä se johtuu. Hänen persoonassaan se ongelma on. Vaikea tarkalleen tietää. Olisipa hienoa, että palstalle eksyisi nainen, joka on oikeasti treffannut Laurin.

Jaa, mulle on kyllä ihan suoraan sanottu, että ulkonäkö ei riitä, ja eräs toinen estänyt kaikissa medioissa heti kun olen kuvan lähettänyt.

Vierailija
614/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, että joku haluaa asettaa itsensä tuollaiseen asemaan. Että menee nimen ja kuvan kanssa lehteen vinkumaan, ettei kukaan halua minua. Miten tuollaisesta itsensä epäkunnioittamisesta voi koskaan nousta haluttavaksi, kysynpä vaan. 

Vierailija
615/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, että joku haluaa asettaa itsensä tuollaiseen asemaan. Että menee nimen ja kuvan kanssa lehteen vinkumaan, ettei kukaan halua minua. Miten tuollaisesta itsensä epäkunnioittamisesta voi koskaan nousta haluttavaksi, kysynpä vaan. 

Oli minulla jokin sana mielessä, mutta muistin nyt vain epäkunnioittamisen. Itsensä halventaminen, joo.

Vierailija
616/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi mieluummin naisiseen tyyliin kotonaan rypeä pimeässä huoneessa itsesääliä, ja olla mahdollisimman huomaamaton mieluummin?

Vierailija
617/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin tulevaisuus on kaunis poikarakkaus.

Taidat puhua omasta nykyisyydestäsi... Hahahaaa 😉😀😄😅😂🤣

Vierailija
618/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmäilin huvikseni kirjan läpi, kun se oli saatavilla käyttämässäni e-kirjapalvelussa. 

Muutama pointti:

Hän kirjoittaa ihan hyvin ja aika hauskasti, eikä kirjassa ole mitenkään erityisen naisvihamielistä sävyä. Hän pystyy aika hyvään itsereflektioon ja itsekritiikkiin.

Itsekin hän toteaa suurimmaksi ongelmaksi sen, että yleensä kemiaa ei synny kumpaankaan suuntaan ja lisäksi on ollut vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet sopivat yhteen (hän on vasemmistolainen absolutisti, aika nörtti, videopelit ovat tärkeitä ja jalkapallon katselu).

Kaksi kertaa on löytynyt nainen, jonka kanssa kolahti molemminpuolisesti ja kunnolla ja syntyi useamman kuukauden suhde, mutta toista naista ahdisti fyysinen läheisyys (taustalla taisi olla jotain traumoja) ja toisella oli paha sitoutumiskammo. Lauri kertoi muun muassa koulukiusaamistaustast

Nimenomaan. Minä nörttinainen en ole Tinderissä, enkä sinne mene, koska se on aivan väärä paikka minulle. Enkä kyllä mene muihinkaan deittisovelluksiin. Minut löytää keskustelufoorumeista, isoista tapahtumista kuten Traconista, nörttiblogeista, kirjastosta, sarjakuvakaupoista, pelikaupoista jne. Myös museoista ja näyttelyistä. Jos en löydä ketään, olen ihan tyytyväisenä lopun elämää sinkkuna. Sinkkuus ei ole ongelma, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Lapsia en halua eikä kukaan minun nörttipiirien nainen niitä halua. 

Tosin jos nörttimiehessä on seksististä vibaa niin siitä ei nörttinaisetkaan pidä.

Vierailija
619/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö jutusta ilmi, onko Lauri käynyt Kaakkois-Aasiassa? Lauri näyttää siltä, että hänen kainaloon sopisi kuin nakutettu joku mukava kaakkois-aasialainen nainen.

Vierailija
620/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Laurin kanssa saman ikäinen ja sixpack löytyy, muutenkin fyysisesti paremmassa kunnossa kuin 90% ikäisistäni miehistä. Treffeille pääsen siis helposti, mutta niillä saan aina pakit vaikka hän itkisi minulle yksinäisyyttään. Joten en ihan heti lähtisi lyttäämään Lauria siitä että hän ei kelpuuta tasoistaan naista.

Itselläni ongelma on se että introvertti tunneihminen ei ole ihan kuuminta kamaa naisten keskuudessa. Omaa perusluonnettaan on aika vaikea muokata niin radikaalisti että se kelpaisi treffeillä.

Ei introverttiys ole mikään ongelma. Mutta jos on treffeillä tuppisuu ja toisen pitää kannatella vain sitä keskustelua, niin ei tuosta voi tietenkään 2.treffejä tulla. 

t. Introvertin insinöörin vaimo

No näin. Introvertti tunneihminen olisi unelma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän