Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri on vain muutaman vuoden vanhempi kuin minä, mutta näyttää kuin voisi olla miltei isäni. Herranjestas.
No ei näytä. Ihan ikäiseltään näyttää. Jotkut harvat suomalaiset on sukupuoleen katsomatta babyfaceja, mutta hyvin harva.
Lauriko täällä itseään puolustaa vimmaisesti. Kyllä näyttää ikäistään vanhemmalta; itse katsoin ihan samaa, että on kyllä kulahtanut olemus. Ryhti puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Silmäilin huvikseni kirjan läpi, kun se oli saatavilla käyttämässäni e-kirjapalvelussa.
Muutama pointti:
Hän kirjoittaa ihan hyvin ja aika hauskasti, eikä kirjassa ole mitenkään erityisen naisvihamielistä sävyä. Hän pystyy aika hyvään itsereflektioon ja itsekritiikkiin.
Itsekin hän toteaa suurimmaksi ongelmaksi sen, että yleensä kemiaa ei synny kumpaankaan suuntaan ja lisäksi on ollut vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet sopivat yhteen (hän on vasemmistolainen absolutisti, aika nörtti, videopelit ovat tärkeitä ja jalkapallon katselu).
Kaksi kertaa on löytynyt nainen, jonka kanssa kolahti molemminpuolisesti ja kunnolla ja syntyi useamman kuukauden suhde, mutta toista naista ahdisti fyysinen läheisyys (taustalla taisi olla jotain traumoja) ja toisella oli paha sitoutumiskammo. Lauri kertoi muun muassa koulukiusaamistaustastaan ja omista ongelmistaan, joten ehkäpä kemiat si
Lauri ei halua lapsia ja se on hänen oikeutensa valita näin. Hienoa että tuo sen heti esille. Näin hän poistaa sen ainoan syyn, mikä epätoivoisesti perhettä haluavilla lähes nelikymppisillä naisilla olisi tyytyä häneen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten miehen pieni vatsa on heti ongelma. Jos aloituksessa olisi nainen ja porukka sanoisi että yksi ongelmista on vatsa, että pitäisi laihduttaa ja treenata, niin auta armias sitä herneiden määrää hengitysteissä.
Laurin vatsa ei ole pieni. Tikkumaiset käsivarret ja jalat eivät houkuta ketään tuon pötsinja epäsiisteyden kera. Kyllähän se puoluekanta näkyy ikävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten miehen pieni vatsa on heti ongelma. Jos aloituksessa olisi nainen ja porukka sanoisi että yksi ongelmista on vatsa, että pitäisi laihduttaa ja treenata, niin auta armias sitä herneiden määrää hengitysteissä.
Tämä muutenkin tuntuu olevan nykytrendi. Miehiä saa arvostella ja jopa haukkua, mutta naisista ei saa esittää minkäänlaista kritiikkiä. Jos näin tekee, on incel tai vastaava.
Vähän menee samaan, kun OF-Penttilä mainosti miten mahtavaa on nussia parikymppisiä afrikkalaisia poikia ja isot kullitkin vielä. Ja palstamammat voimaantuu. Mitä jos OF-Pekka olisi kertonut, miten mahtavaa on nussia parikymppisiä afrikkalaisia kaunottaria ja isot tissitkin heillä, tiukka pillukin. :D
Ero on siinä, että OF Pekka ei edes rahalla saa parikymppisiä afrikkalaisia kaunottaria nussittavakseen.
Mulle kelpais! Liian nuori vaan.
N50
Palstapapat näkevät märkiä unia Jason Momoasta. Toki on valloittava persoonallisuus ja hyvä virkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän saman tyylinen ja näköinen kuin Lauri, mutta ikää 42v.
Koskaan ei ole ollut haasteita naisseuran kanssa. Olen kohtelias, osaan puhua ja kuunnella, sekä nauraa myös itselleni. Olen sellainen mies, jota ei ehkä ulkonäön takia ekana valita, mutta kun jutulle pääsee niin homma luistaa. Jos olet sellainen alistuva ja säälissä märehtivä mies, eihän sellaista kukaan halua.
Olen sitä mieltä, että melkein naisen kuin naisen saa puhumalla sänkyyn. M42
No sillä ei mielestäni ole juurikaan arvoa, että saako jonkun sänkyyn puhumalla tai muuten (tai ehkä miehelle on?) mutta itse arvostan sitä, että pystyy saamaan pysyvän parisuhteen jossa viihtyy ja siinähän sitä seksiäkin saa. Ja se vain paranee tutun kumppanin kanssa.
Ei ne yhdenillan jutut varmaan kovinkaan montaa
Ei tietenkään, mutta minun kanssa ei parisuhde - lyhyt tai pitkä - koskaan ala yhden illan jutusta, koska en harrasta sellaisia enkä ole harrastanut nuorenakaan.
-Eri
Onneksi itseä ei ole kiinnostanut parisuhde ikinä. 42 vuodessa ei ole asia edes oikeastaan käynyt mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itseä ei ole kiinnostanut parisuhde ikinä. 42 vuodessa ei ole asia edes oikeastaan käynyt mielessä.
No mikäs siinä. Itse taas olen ollut parisuhteessa 24 vuotta ja olen 41v. Äsken tehtiin yhdessä pihahommia ja nyt pikku-breikki ja sitten syödään ja illalla saunaan ja sekstaillaan. Oikein mukava sunnuntaipäivä <3
Itse olen Laurin kanssa saman ikäinen ja sixpack löytyy, muutenkin fyysisesti paremmassa kunnossa kuin 90% ikäisistäni miehistä. Treffeille pääsen siis helposti, mutta niillä saan aina pakit vaikka hän itkisi minulle yksinäisyyttään. Joten en ihan heti lähtisi lyttäämään Lauria siitä että hän ei kelpuuta tasoistaan naista.
Itselläni ongelma on se että introvertti tunneihminen ei ole ihan kuuminta kamaa naisten keskuudessa. Omaa perusluonnettaan on aika vaikea muokata niin radikaalisti että se kelpaisi treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Laurin kanssa saman ikäinen ja sixpack löytyy, muutenkin fyysisesti paremmassa kunnossa kuin 90% ikäisistäni miehistä. Treffeille pääsen siis helposti, mutta niillä saan aina pakit vaikka hän itkisi minulle yksinäisyyttään. Joten en ihan heti lähtisi lyttäämään Lauria siitä että hän ei kelpuuta tasoistaan naista.
Itselläni ongelma on se että introvertti tunneihminen ei ole ihan kuuminta kamaa naisten keskuudessa. Omaa perusluonnettaan on aika vaikea muokata niin radikaalisti että se kelpaisi treffeillä.
Ei introverttiys ole mikään ongelma. Mutta jos on treffeillä tuppisuu ja toisen pitää kannatella vain sitä keskustelua, niin ei tuosta voi tietenkään 2.treffejä tulla.
t. Introvertin insinöörin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei introverttiys ole mikään ongelma. Mutta jos on treffeillä tuppisuu ja toisen pitää kannatella vain sitä keskustelua, niin ei tuosta voi tietenkään 2.treffejä tulla.
t. Introvertin insinöörin vaimo
Insinööri nyt harvemmin onkaan tunneihminen. Ongelma on siinä jos mies onkin luonteeltaan liian pehmo ja naisellinen. Vähän epäilen että Laurilla on sama homma.
Toki en ole millään tavalla nössö kynnysmatto ja harrastukset ovat stereotyyppisen miehekkäitä, se kun on se seuraava syytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on luonteessa, jos on kerran käynyt kymmenillä ja kymmenillä treffeillä niin kuin juttu kertoo. Ei kai hän treffeille olisi päässyt jos ongelma olisi ulkonäössä.
Veikkasin, että ongelmia itsetunnon kanssa. Huono itsetunto kyllä heijastuu käytöksessäkin ja se karkottaa naisia.
Olin parikymppisenä palavasti ihastunut ihan tavalliseen tyyppiin. Lyhyt blondi mies. Meillä synkkasi hyvin ja mieskin selkeästi piti minusta, mutta niin huono itsetunto kaverilla, että siitä ei tullut mitään. Kaikki kehuni käännettiin aina muotoon, että minä vaan valehtelen tai vidduilen. Tyyliin "Sun kanssa oli tosi kivaa!" -> "Joo, yhtä kivaa kuin hautajaisissa...." tai "Sä olet tosi komea!" -> "Joo, yhtä komee kun ruttonen apina..." tai "Sun tukka on tosi pehmeä" -> "Joo just ja täynnä täitä, kuitenkin peset kätes salaa vessassa tän jälkeen".
Jätin miehen muhimaan omiin negatiivisiin huuruihinsa. Vieläkin harmittaa näin 20v myöhemmin, koska tyyppi oli muutoin aivan helmi mieheksi, mutta ei tuollaisen mustan aukon kanssa voi olla, jos haluaa pysyä itse terveenä. Toivottavasti ikä olisi tuonut kaverille itsekunnioitusta ja itsetuntoa lisää.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän näissä naistenkin "henkilö ei löydä parisuhdetta"-avautumisissa mediassa on ollut lähes aina LIHAVUUS yhtenä selkeänä tekijänä, minkä muuttamalla varmasti tilanne edes vähän paranisi. Siis lähes jokainen mediassa sinkkuudestaan viime vuosina avautunut nainen on ollut pullukka.
Ja ihan naisena tämän sanon.. Ei ole väärin olla pyöreä tai epäviehättävän näköinen, mutta pariutumisen alussa se ulkoinen olemus vaan vaikuttaa paljon siihen saatko edes mahdollisuuksia päästä tutustumaan parisuhdemielessä ihmisiin, joten se on sellainen selkeä jota kannattaa muuttaa jos voi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt välttämättä on nainen saatava, niin eikun punttisalille, parturiin, vaatekauppaan ja BMW alle. Aivan varmasti löytyy joku eukko.
Alla on ollut 3-, 5- ja 7-sarjalaista, salilla on käyty 27v, parturissa käydään n. 6vk välein (ei kaljuuntumista) ja juuri pari viikkoa sitten tuli Dressmanilta lisää vaatteita (no ok, sukkia & kalsonkeja). Olen esimiehenä pikkufirmassa, ei sijoituksia mutta 1-2v ja tämä kämppä on velaton, ei siis mitään extraa kuten kesämökkiä, venettä tms. Eronnut, onneksi on lapsia.
Ei löydy. Olen 50-vuotias, Tinderissä olen ollut niin kauan kuin se on ollut olemassa, muutamin seurustelu-katkojen ulkopuolella. Ei löydy, nykytahdilla suunnilleen kerran kuussa tai harvemmin tulee match. Ei ylipainoa, mutta naama on vain keskiverto ja päässä tulee olemaan silmälasit (näkö on oikeasti aika huono). Ei ole oikeastaan ikinä löytynyt, mutta vielä 4-5v tykkäyksiä oli 30-50, nyt <20.
Arvaan, että ongelma on ulkonäössäni. Ei luotaantyöntävä eikä kutsuva, normi. Ihan tavallinen. Naista ei ole ollut ikinä helppo saada, ei koskaan. Olen sen verran vanha, että olin ns radalla ennen nettiä, ei rafloissakaan (<- ysäritermi, anniskelu-/viihde-/seurusteluravintola teille nuorille) naiset tulleet ikinä tekemään tuttavuutta ja kun itse 18-vuotiaana yritin, niin pakit tuli sen 1. illan aikana niin usein, että nyt näin yli 30v myöhemminkin opin läksyni, enkä ole enää häirinnyt.
Tilanne on miehille aivan eri kuin naisille. Tarkennetaan, keskinkertaisen ulkonäön ja vartalon omaaville miehille ja samanlaisille naisille tilanne lähtökohtaisesti on aivan eri. Naisia on moninkertaisesti vähemmän kaikissa treffipalveluissa ja jos henkilökohtainen kehittyminen on samaa kuin itselläni, niin yksinoloon tottuu aikaa myötä. Varsinkin, kun naisia ei kiinnosta edes seksi yhtä paljoa, niin.. Mitä? Ei mitään. Ei yhtään mitään, ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Introvertin insinöörin vaimoInsinööri nyt harvemmin onkaan tunneihminen. Ongel
En tiedä mitä oikein tarkoitat tunneihmisellä. Mun mielestä tunneihminen on keskustelija ja kuuntelija, pussaava ja haliva. Ja kyllä minun insinöörimieheni on juuri tuollainen.
Mutta ei hän naisellinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Siksi suositan, että etsii jutunjuurta kiinnostavien ihmisten kanssa tosielämässä.
Jep jep, kerrataas vielä ne kaikki vaihtoehdot, missä naista ei saa ns. häiritä: 1) älä jututa naista kaupungilla, hän on vain menossa jonnekin; jos hän näyttää odottavalta, hän vain odottaa jotakuta ja se et ole todellakaan sinä 2) älä juttele yksin lenkkeilevälle naiselle, hän on lenkillä eikä todellakaan etsi koskaan mitään; tämä on vielä pahempi jos ollaan metsässä tai metsäpolulla 3) älä yritä harrastuksessa, hän on siellä harrastamassa eikä seuraa hakemassa 4) älä yritä ravintolassa tms., hän on siellä pitämässä vain hauskaa 5) älä yritä töissä, työpaikkaromanssi on huono ja sitä paitsi hän on töissä eikä seuraa hakemassa 6) älä yritä kirjastossa tai kirjakaupassa, hän etsii vain lukemista 7) älä ainakaan yritä palveluammatissa olevaa, se on törkeyden huippu.
Näin miehenä en näe Laurissa oikein mitään sen ihmeellisempää ongelmaa pariutumiselle jonkun soveliaan naisen kanssa näillä tiedoilla. Ainoastaan jos persoonassa on jokin asia, joka askarruttaa naisia tulee mieleen. Yleensä nekin piirteet havaitaan vähän liian myöhään, kuin absoluuttisesti tapailuvaiheessa. Jokin tässä kuviossa ei täsmää. Liittynee persoonan piirteisiin tai arvomaailmaan mikä on naisille red flag.
Alkutapaamisessa tuollainen pallomainen vatsa vaan on turnoff. Voi muuten olla mukava mies kaverina, eikä Laurissa muuten ulkonäöllisesti ole mitään vikaa. Ehkä olemusta voisi ryhdistää ja kasvoja siistiä. Hänen ei pidä kuitenkaan asettaa naiselle ulkonäkövaatimuksiksi hoikkaa ja mallikelpoista, vaan asettaa rima matalammalle. Kyllä se naisen intuitio tietää, jos miestä ei halua enää siinä tietyssä mielessä tavata, vaikka olisikin ollut hauskaa juttuseuraa. Hyvä, että naisilla nykyään on lupa asettaa miehelle ulkonäkövaatimuksia, koska iätkaiket naisten on pitänyt trimmata ja muokata itsensä miesten mieleisiksi.
Äh. Tämän ideana oli nimenomaa että ruma tapaa toisen ruman. Hos ruma ei kelpaa niin ettii muualta siipan.