Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni syyksi sanoo pallovatsaa, mutta esim itselläni on mies jolla on lihavahko vatsa eikä mua haitata ja olen itse hoikka nätti nainen :D Tuskin joku vatsa haittaa naista, jos mies on muuten miehekäs, turvallinen ja mukava.
Jotain naista haittaa, jotain ei.
Laurin ainoa vika on vasemmistolaisuus!!! Minä en koske sellaiseen edes kepillä vaikka olisi millainen adonis hyvänsä!! Ahneita yhteiskunnan elättejä jatkuvasti toisten taskuilla, mutta annas olla kun pääsevät itse rahahanoille kuten esim Marin ja Arhinmäki, aatteet unohtuu ja vaatteet vaihtuu alta aikayksikön! Mikään ei ole niin ahne kuin valehteleva vasemmistolainen ja kaiken lisäksi tyhmät pitävät niitä jotenkin ylivertaisen ihanina köyhän toverin puolustajana.
Vierailija kirjoitti:
No itse olisin Laurina sanonut, että "no hyvä, että kävi ilmi näin varhaisessa vaiheessa epäkohtelias ja tökerö käytöksesi. Ulkonäkö ja siihen liittyvä pinnallisuus ovat tärkeitä varsinkin alussa kumppania arvioidessa, sitä en kiistä, mutta ilmaisit mielipiteesi tökerösti ja epäkohteliaasti ja kanssakäymisessäsi on parannettavaa siltä osin. Yritä oppia tästä seuraavaa kertaa varten. Jatkoja, adios!" T. M46
Joo tuo on totta, ettei yksikään mukava ja fiksu ihminen sano toiselle noin.
En naisena haluaisi vaikkapa kaveripiiriini naista, joka voi sanoa toiselle ihmiselle noin. Kertoo kaiken oleellisen ihmisestä, jos käyttäytyy tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni syyksi sanoo pallovatsaa, mutta esim itselläni on mies jolla on lihavahko vatsa eikä mua haitata ja olen itse hoikka nätti nainen :D Tuskin joku vatsa haittaa naista, jos mies on muuten miehekäs, turvallinen ja mukava.
Itselläni on parin vuoden suhdekokemus tällaisesta pallovatsamiehestä. Roskaruokaa ja alkoa kului, mutta pallovatsassa ongelmallisinta oli minulle kuitenkin se, että seksi oli miehen kanssa hankalaa ja kivuliasta pallovatsan vuoksi. Harva asento onnistui, lähinnä lähetyssaarnaaja ja siinä hän runnoi vatsallaan jokaikinen kerta lonkkani kipeäksi. Jokainen yhdyntä aiheutti minulle siis parin päivän lonkkakivut eli ei millään lailla kivun väärti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, että joku haluaa asettaa itsensä tuollaiseen asemaan. Että menee nimen ja kuvan kanssa lehteen vinkumaan, ettei kukaan halua minua.
Ihmettelen myös nykyajan journalismia, että miksi lehdet haluavat julkaista tällaisia juttuja. Vaikea kuvitella, että 1950-60-70-80 -luvun lehdet ja toimittajat olisivat halunneet tulla tekemään kenenkään nobodyn ihmissuhdesekoiluista artikkelia.
Käytin Laurin koodaamaa Lovenaa melkein kolme vuotta, ja sain nolla viestiä naisilta. Ite laitoin kymmenen viestiä. Huonosti suunniteltu sovellus. Huonoin käyttämistäni deittisovelluksissa. Ei mikään iso ihme, että meni konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, että joku haluaa asettaa itsensä tuollaiseen asemaan. Että menee nimen ja kuvan kanssa lehteen vinkumaan, ettei kukaan halua minua. Miten tuollaisesta itsensä epäkunnioittamisesta voi koskaan nousta haluttavaksi, kysynpä vaan.
Eli pitäisi mieluummin naisiseen tyyliin kotonaan rypeä pimeässä huoneessa itsesääliä, ja olla mahdollisimman huomaamaton mieluummin?
Kotona murjottaminen viinapulloa halien on kyllä enemmän miehinen tyyli. Voisi tosiaan ryhtyä "naisiseksi", puhua ystävilleen tai vaikka ihan ammattilaiselle, käsitellä asiansa ja mennä elämässään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on parin vuoden suhdekokemus tällaisesta pallovatsamiehestä. Roskaruokaa ja alkoa kului, mutta pallovatsassa ongelmallisinta oli minulle kuitenkin se, että seksi oli miehen kanssa hankalaa ja kivuliasta pallovatsan vuoksi. Harva asento onnistui, lähinnä lähetyssaarnaaja ja siinä hän runnoi vatsallaan jokaikinen kerta lonkkani kipeäksi. Jokainen yhdyntä aiheutti minulle siis parin päivän lonkkakivut eli ei millään lailla kivun väärti.
Minulla myös kokemus pallovatsasta, ei tosin swntään runnottu lähetyssaarnaajassa vaan joko minä olin päällä tai mies työnteli pari minuuttia takaa.
Nykyisin en enää koske kepilläkään huonokuntoisia, miksi ihmeessä kun timmejäkin kolme- nelikymppisiä on runsaasti.
Maailma on todella epäreilu miehille. Tuota miestä vastaava nainen on 200kiloinen autisti jolla on taikinanaama, tihrusilmät ja istuu 12 tuntia tissuttelemassa tietokoneella. On myös pitkäaikaistyötön ja ulosotossa. Silti sellaisellakin naisella on paljon enemmän valinnanvaraa miehissä kuin suurimmallaosalla mehistä.
En yhtään ihmettele että miehet katkeroituu ja alkaa vihata naisia moisen nirsoilun jälkeen. Alkavat kannattaa konservatiivisiä arvoja ja eristäytyvät synkkään nettimaailmaan yllyttämään toisiaan naisvihaan. Jopa vanhoilliset uskonnot nähdään houkuttelevina jos vain niillä voi heikentää naisten asemaa ja heidän vapaata tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että miehet katkeroituu ja alkaa vihata naisia moisen nirsoilun jälkeen. Alkavat kannattaa konservatiivisiä arvoja ja eristäytyvät synkkään nettimaailmaan yllyttämään toisiaan naisvihaan. Jopa vanhoilliset uskonnot nähdään houkuttelevina jos vain niillä voi heikentää naisten asemaa ja heidän vapaata tahtoaan.
Luuserit, jotka kuvittelevat, että naiset ovat heille pillun velkaa, ja jotka eivät muuten naista saa kuin pakottamalla. Oksettavaa porukkaa.
En pysty ymmärtämään miten näin moni teistä astui Laurin markkinointimiinaan. Nyt sitä medialukutaitoa kehiin. Ei helvetti tätä touhua. Toi Lauri tyyppi on täysi kusettaja.
Minulta on tulossa kirja treffikokemuksistani.
Laitelkaahan Iltalehden toimittajat viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserit, jotka kuvittelevat, että naiset ovat heille pillun velkaa, ja jotka eivät muuten naista saa kuin pakottamalla. Oksettavaa porukkaa.
Kyllä naisetkin ymmärtäisi sen katkeruuden jos edes teoriassa heillä olisi mahdollisuus kokea samaa totaalikelpaamattomuuta kuin mikä miehille on ihan arkipäivää. Naisitakin löytyy luusereita ja onnettomia reppanoita, jotka ei ansaitsisi ketään, mutta niilläkin on vientiä.
En yhtään ihmettele miksi monessa kulttuurissa naisten ei anneta päättää juuri mistään itse ja naisen asema on paljon miehen alapuolella. Ei tässä nykytilanteessa ole monellekkaan meistä miehistä mitään voitettavaa, joten miksi me kannattaisimme sukupuolten välistä tasa-arvoa ja naisen oikeuksia? Miksi tekisimme mitään tällaisen maailman eteen joka ei anna meille mitään?
Ei kyllä kuulosta uskottavalta että kukaan nainen puhuisi miehelle treffeillä noin kuin tuossa artikkelin alussa (loppuosaa en pääse lukemaan): "Oot tosi hauska, mielettömän hyvää seuraa! Mutta et ole minulle riittävän hyvännäköinen"
Miestä joka on "mielettömän hyvää seuraa" tapailisin kyllä vaikka olisi paljon tuota Lauria vaatimattomampikin. Jos taas olen treffeillä miehen kanssa jonka ulkonäkö ei sytytä eikä luonnekaan sitä kompensoi (eli jota en halua tapailla), en todellakaan sano sitä noin rumasti päin naamaa. Eikä varmasti sano suurin osa muistakaan naisista koska osa miehistä on väkivaltaisia ja osa stalkkereita, ja jos mies sattuu olemaan jompi kumpi niin tuollaisista sanomisista voi seurata pahoja ikävyyksiä sanojalle.
Taas näitä bimbomiehiä joilla ei ole vähäistäkään kykyä asettua naisen asemaan ja ymmärtää minkälaista naisena oleminen oikeasti on. Eivät ymmärrä ettei tuollaiset huijaukset mene läpi joissa itse keksittyjä reploja laitetaan kuviteltujen naisten suuhun säälin kerjuu mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on todella epäreilu miehille. Tuota miestä vastaava nainen on 200kiloinen autisti jolla on taikinanaama, tihrusilmät ja istuu 12 tuntia tissuttelemassa tietokoneella. On myös pitkäaikaistyötön ja ulosotossa. Silti sellaisellakin naisella on paljon enemmän valinnanvaraa miehissä kuin suurimmallaosalla mehistä.
No alkakaa miehet krantuiksi. Itse olette soppanne keittäneet kun kelpaa vaikka ladon ovi.
Voi pyhä Breivik. Toivottavasti Lauri ei ole kirjoittelemassa propagandaansa tässä triidissä ja lietsomassa naisvihaa. En yhtään ihmettelisi, jos seuraavan kerran kaveri on uutiskuvissa poliisin saattelemana.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi monessa kulttuurissa naisten ei anneta päättää juuri mistään itse ja naisen asema on paljon miehen alapuolella. Ei tässä nykytilanteessa ole monellekkaan meistä miehistä mitään voitettavaa, joten miksi me kannattaisimme sukupuolten välistä tasa-arvoa ja naisen oikeuksia? Miksi tekisimme mitään tällaisen maailman eteen joka ei anna meille mitään?
Ei maailma anna kenellekään automaattisesti mitään. Juuri siksi normaali ihminen kantaa kortensa kekoon että saisi sitten jotain takaisinkin. Osalla tämä tuntuu kääntyneen niin päin että ensin pitäisi saada kaikenlaista ilmaiseksi ja sitten ehkä jaksetaan miettiä omaa panostamista, tai sitten ei.
No itse olisin Laurina sanonut, että "no hyvä, että kävi ilmi näin varhaisessa vaiheessa epäkohtelias ja tökerö käytöksesi. Ulkonäkö ja siihen liittyvä pinnallisuus ovat tärkeitä varsinkin alussa kumppania arvioidessa, sitä en kiistä, mutta ilmaisit mielipiteesi tökerösti ja epäkohteliaasti ja kanssakäymisessäsi on parannettavaa siltä osin. Yritä oppia tästä seuraavaa kertaa varten. Jatkoja, adios!" T. M46