Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.
Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että onnellisissa parisuhteissa olevat naiset ovat taas viettämässä laatuaikaa palstalla
Huomaa, että incelit tulivat pilaamaan ketjun, siirtelemään maalitolppia ja solvaamaan naisia. Olette te kyllä onnettomia otuksia. Kaiken lisäksi näytätte viihtyvän tällä palstalla meidän keski-ikäisten perheenäitien kanssa sen sijaan, että menisitte ulos etsimään niitä tavoittelemianne naisia. Muistakaa käydä suihkussa, laittaa dödöä ja ajaa para, jos nyt rohkaistuisittekin.
Just tämän takia minä, ja moni muu nuori mies, olemme vapaaehtoisesti sinkkuja.
Onko tässä ketjussa yhtään naista, joka olisi normaali? Tämä ketju paljastaa millaisia naiset oileasti ovat;
miesvihaajia.
Mä en suutu, jos naiset solvaa minua, kun torjuvat minut. Enkä suutu, kun kerron olevani vapaaehtoisesti sinkku ja naiset solvaa inceliksi. Elän onnellista elämää. Ja elämäni on onnellinen juuri sen takia, kun en ota naista. Oi kuinka ihanaa olisi olla naisen kanssa, joka valittaa kuinka surkeita miehet ovat...
T. nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa yhtään naista, joka olisi normaali? Tämä ketju paljastaa millaisia naiset oileasti ovat;
miesvihaajia.
Mä en suutu, jos naiset solvaa minua, kun torjuvat minut. Enkä suutu, kun kerron olevani vapaaehtoisesti sinkku ja naiset solvaa inceliksi. Elän onnellista elämää. Ja elämäni on onnellinen juuri sen takia, kun en ota naista. Oi kuinka ihanaa olisi olla naisen kanssa, joka valittaa kuinka surkeita miehet ovat...
T. nuori mies
Suututpas.
Vierailija kirjoitti:
miesvihaajia.
T. nuori mies
En näe siinä mitään pahaa, jos haluat olla sinkku. Mutta mitä mieltä olet tämän ketjun miesten reagoinnista siihen alkuperäiseen asiaan? Siihen, että aletaan solvaamaan, vainoamaan, ja pahimmassa tapauksessa stalkkaamaan? SIitä tässä on yritetty keskustella, mutta ei onnistu joidenkin peppukipeiden hashtagmiesvihaajatrollien takia.
Vierailija kirjoitti:
miesvihaajia.
T. nuori mies
On kumman valikoivaa tuo joidenkin miesten lukutaito. Naiset tässä keskusteli asiallisesti mitään yleistämättä ja sitten jotkut miehet vetää herneet nenään ja alkaa täysin järjetön naisten solvaaminen jälleen kerran. Kyllä tässä pitää ennemminkin kysyä, että onko tässä ketjussa yhtään normaalia miestä.
N46
Miehet joutuvat kokemaan niin paljon torjutuksi tulemista, naiset eivät osaa edes kuvitella kuinka raskasta se on, naiset kun eivät juuri ikinä tule torjutuksi. Mies saa noin 99 torjuntaa sadasta lähentymisyrityksestä.
Mutta samalla tavalla tämä on toisinpäin. Kun olen itse antanut naisille aika paljonkin pakkeja niin möksähtävät siitä. Aina alkaa selitysten sarja "tiesin että en kelpaa kenellekään" tai jos on jotain jo ehtinyt olla enemmänkin nii ku menee vihjailemaan että jos ei kuitenkaan nii alkaa se "en jaksa taas pitää aloittaa alusta" näiden takia ei kauheasti kiinnosta edes tutustua naisiin. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miesvihaajia.
T. nuori mies
En näe siinä mitään pahaa, jos haluat olla sinkku. Mutta mitä mieltä olet tämän ketjun miesten reagoinnista siihen alkuperäiseen asiaan? Siihen, että aletaan solvaamaan, vainoamaan, ja pahimmassa tapauksessa stalkkaamaan? SIitä tässä on yritetty keskustella, mutta ei onnistu joidenkin peppukipeiden has
En ota vastuuta muiden miesten teoista. Sorry. Jos et tätä pysty sietämään, niin suosittelen terapiaa. Mua ei kiinnosta muiden miesten mielipiteet ja teot. Enkäbota niistä vastuuta.
T. nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Jos torjut kohteliaalla ja asiallisella tavalla, mutta toinen silti raivostuu, olet väistänyt luodin.
Jos tulet torjutuksi epäkohteliaalla ja epäasiallisella tavalla, vaikka olet itse käyttäytynyt hyvin, olet samaten väistänyt luodin.
Näettekö? Pitkällä tähtäimellä parempi näin, vaikka tuossa hetkessä ikävää.
Hyvin sanottu. Rauhaa kaikille osapuolille, niin miehille kuin naisille. Ja mukavaa iltaa kaikille psyykkisesti terveille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta samalla tavalla tämä on toisinpäin. Kun olen itse antanut naisille aika paljonkin pakkeja niin möksähtävät siitä. Aina alkaa selitysten sarja "tiesin että en kelpaa kenellekään" tai jos on jotain jo ehtinyt olla enemmänkin nii ku menee vihjailemaan että jos ei kuitenkaan nii alkaa se "en jaksa taas pitää aloittaa alusta" näiden takia ei kauheasti kiinnosta edes tutustua naisiin. M40
Tämä.
T. nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvat kokemaan niin paljon torjutuksi tulemista, naiset eivät osaa edes kuvitella kuinka raskasta se on, naiset kun eivät juuri ikinä tule torjutuksi. Mies saa noin 99 torjuntaa sadasta lähentymisyrityksestä.
Ei tuo silti oikeuta huonoon käytökseen.
N46
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa kun humalaiselle naiselle antaa pakit saa kuulla olevansa homo.
Kyllähän kännisen munahaukan pitää kelvata, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että mmies panee kaikkea kanasta tikapuuhun. Mutta nainen joutuu kärsimään sen raskauden. Oletkos ikinä sitä miettinyt?
STALKKAUS juuri kertoo mikä naisia vihaavissa miehissä mm. on vialla. Ei vaan osata kunnioittaa toisia ja heidän rajojaan. Kerrotaan mahdollisia osoitteita ja henkilötietoja. MIKSIKÖHÄN teidänlaiset torjutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että onnellisissa parisuhteissa olevat naiset ovat taas viettämässä laatuaikaa palstalla
Huomaa, että incelit tulivat pilaamaan ketjun, siirtelemään maalitolppia ja solvaamaan naisia. Olette te kyllä onnettomia otuksia. Kaiken lisäksi näytätte viihtyvän tällä palstalla meidän keski-ikäisten perheenäitien kanssa sen sijaan, että menisitte ulos etsimään niitä tavoittelemianne naisia. Muistakaa käydä suihkussa, laittaa dödöä ja ajaa para, jos nyt rohkaistuisittekin.
Voi ei, "incelit" tulivat pilaamaan spermaviemäreiden ketjun jonkka ainoa tarkoitus oli kerätä teidät yhteen haukkumaan kaikki miehet.
Kyllä, olette selvästi onnellisia keski-ikäisiä perheenäitejä ja kaikkia inceleitä harmittaa kun eivät saa kaltaistasi naista lelukseen sänkyyn.
Ovatko nämä incelit siis niitä naisia jotka laittavat jatkuvasti viestiä "tuu käymään" "oon nytkin aivan märkä" "panettaa" niitä joihin ei jaksa mitenkään reagoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että mmies panee kaikkea kanasta tikapuuhun. Mutta nainen joutuu kärsimään sen raskauden. Oletkos ikinä sitä miettinyt?
#miesvihanäkyväksi
No tottahan tuo. Miesvihaa tai ei :D
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Tuo hashtagisi on aika naurettava jo. <3
Vierailija kirjoitti:
Sillä että etsii seksiseuraa on hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miesvihaajia.
T. nuori mies
En näe siinä mitään pahaa, jos haluat olla sinkku. Mutta mitä mieltä olet tämän ketjun miesten reagoinnista siihen alkuperäiseen asiaan? Siihen, että aletaan solvaamaan, vainoamaan, ja pahimmassa tapauksessa stalkkaamaan? SIitä tässä on yritetty kesku
Oikeat stalkkerit eli vainoajat on kyllä yleensä miehiä. Tämä on ihan yleisessä tiedossa, että vainoaminen on vahvasti sukupuolittunutta.
Voi vit tu nyt suoraan sanottuna. Mä tarkoitin, että noissa Facen sinkkuryhmissä puutun. Mikä helvetti teitä joitakin oikein vaivaa? Perseilevän kommentit täällä ilmiannan.
N46