Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Peroptyx-yritykselle työskentelystä?

Vierailija
22.01.2024 |

Kokemuksia kaipaisin. Tekevätkö järkevän työsopimuksen, maksavatko palkan luotettavasti? 

Hakevat nyt "datatutkijaa" etätyöhön.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin hakea ja tuli heti bumerangi että hakemusta ei hyväksytä, 

Vaikutti jenkkiläiseltä datankäsittelyfirmalta. Pitäisi antaa oma osoite ja myös tietokoneen Ip-osoite tietoon.

Ei saa käyttää VPS-palvelua ei mitään.

Vähänkö epäillyttävää hommaa

Vierailija
2/17 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin törmäsin tuohon ja meinasin jo innostua ja hakea.. Onneksi törmäsin tähän ketjuun! Enpä hae..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oudolta

Vierailija
4/17 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi! ite hain sinne juuri töihin, tuli hyväksyntä ja haastattelu huomenna, vaikuttaa tähän asti ihan lupaavalta, ei tarvinnut mitään tietokoneen ipeetä ja itsellä vpn käytössä kokoajan. 

Vierailija
5/17 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infootko että kuinka kävi, kannattaako edes hakea?

Vierailija
6/17 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kertoisitko onko yhtiö edelleen luotettava kokemuksesi perusteella? 

Vierailija
8/17 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö sen kokeen ja läpäisit sen? Ja mikä haastattelu? Itse olen vasta muutaman päivän päästä tekemässä kokeen. Olisko tähän antaa jotain neuvoja/vinkkejä 😊

Vierailija
9/17 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/17 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on samankaltainen firma mitä esim. Appen. Eli hemmetin tylsiä datankeruu ja tarkistustöitä joista maksetaan pennosia. Sieltä esimerkiksi näytetään Google Mapsista kuva kun joku on hakenut hakusanoilla "Starbucks, California" ja sun tehtävä on arvioida kuinka hyvin tulos pitää paikkaansa yms.

Eli todella tylsää ja yksitoikkoista ja huonosti palkattua. Jos tuota nyt jonku 12h jaksaa joka päivä niin saattaa kuukaudessa tienata 400-500 dollaria joka taas maksetaan jonneki ulkomaiseen pankkipalveluun josta rahat saa joskus siirrettyä Suomeen huonolla vaihtokurssilla ja pankki sekä verottaja varmasti kyselee heti perään et mitä rahoja kaverin tilille on ilmestyny.

Sopii siis köyhille työttömille joilla ei parempaakaan tekemistä ole elämällään.

Vierailija
11/17 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti ei kannata hakea.

Vierailija
12/17 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tehny data-analyysihommii peroptyxille marraskuusta lähtien. Tein kokeen ja pääsin läpi. Aika pian tän jälkeen mulle soitettiin ja kyseltiin, millanen rekryprosessi oli ja onks mul mitään kysymyksii. Irlantilainen firma, täysin luotettava. Palkka reilu 13€/h ja saa itse päättää paljonko tekee hommia (mielellään väh. 10h/viikko). Eka palkka oli vähän myöhässä ni laitoin spostii ja homma selvis heti. Työ ehkä vähän yksitoikkoista mut saahan maata sohvalla ja katella telkkarii samalla ku tekee hommii. Epäilin pitkään, et kannattaako hakea ja voiko luottaa, mut nyt voin sanoo et mul on kyl 100% hyvä kokemus tästä firmasta. Hakemusta kehiin vaa!

Vierailija
13/17 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko siellä tehdä enemmän kuin 20 tuntia viikossa vai onko se vaan joku false info :D olen itsekki tuonne hakenut

Vierailija
14/17 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon tehny data-analyysihommii peroptyxille marraskuusta lähtien. Tein kokeen ja pääsin läpi. Aika pian tän jälkeen mulle soitettiin ja kyseltiin, millanen rekryprosessi oli ja onks mul mitään kysymyksii. Irlantilainen firma, täysin luotettava. Palkka reilu 13€/h ja saa itse päättää paljonko tekee hommia (mielellään väh. 10h/viikko). Eka palkka oli vähän myöhässä ni laitoin spostii ja homma selvis heti. Työ ehkä vähän yksitoikkoista mut saahan maata sohvalla ja katella telkkarii samalla ku tekee hommii. Epäilin pitkään, et kannattaako hakea ja voiko luottaa, mut nyt voin sanoo et mul on kyl 100% hyvä kokemus tästä firmasta. Hakemusta kehiin vaa!

Jo ensimmäinen palkka myöhässä ja 100 % hyvä kokemus? Paskat.

Vierailija
15/17 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo palkka meni sitten? Teetkö freelancerinä hommia vai maksaako yritys palkan niinkuin missä tahansa työssä?

Vierailija
16/17 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kokemukset tästä, onko kukaan hakenut Peroptyxille?

Vierailija
17/17 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt siellä kesäkuusta asti hommia. Freelancer-tyyliin palkkaus n.13e tunti, mutta ainakin aluksi menee enemmän aikaa, käytännössä toi 13e ei aina toteudu. (eli jos esim. 15min tehtävään menee 30min, niin ei jää paljoa tuntipalkaksi) Voi vapaasti valita missä tekee hommia ja paljonko, ite teen max 20h kuukaudessa. Tehtäviä on monenlaisia, ei pelkkiä karttahakujen tulosten arviointia. Maksu tulee tilille kerran kuussa tehtyjen tuntien mukaan. Lisähommana ihan kelpo. Kokeeseen kannattaa valmistautua hyvin. Jos pääsee läpi, niin ne taidot auttaa alkuun pääsemisessä myös.