Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.

Vierailija
23.08.2025 |

Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.

Kommentit (267)

Vierailija
201/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

#säälittävää

Säälittävää on niputtaa kaikki miehet saman käytösmallin alle. Haukkua kaikkia miehiä siitä jos muutama mokaa. 

Samalla tavoin se on säälittävää niputtaa kaikki naiset saman käytösmallin alle. Huomaatko miten tässäkin ketjussa sitä tehdään puolin ja toisin ja ensimmäisillä sivuilla joku oli nähtävästi tehnyt todella asiattomia kommentteja naisista.

Vierailija
202/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kestäisi puoliakaan siitä mitä miehet joutuvat naisilta sietämään. Hitto en kyllä saisi itsekkään yöllä unta, jos kohtelisin toisia yhtä rumasti mitä naisilla on usein tapna.

Ja moni mies ei kestäisi elää meidän naisten elämää, koska joidenkin ääliömäisten ja jopa naisvihaisten miesten huutelut, koskettelut ja pahimmillaan päällekäymiset ovat ikävä kyllä arkea joillekin meistä.

Portsarit kertoo omasta arjestaan siitä mitä naiset kuvittelee että niillä on oikeus tehdä.

https://www.aamulehti.fi/viikko/19082023/art-2000009684029.html

Naiset ostamassa seksiä alaikäisiltä lapsilta: https://www.is.fi/kotimaa/

Samalla tavoin meitä naisiakin häiriköidään, jopa seurataan/stalkataan. En epäile etteikö miehillekin sitä tapahtuisi, häiriintyneitä yksilöitä kun on miehissä ja naisissa.

Samoin myös jokainen mies pitäisi laittaa putkaan jos edes vihjailevat portsarille tai taksikuskille jotain seksuaalista (koska kyllä, noissa ammateissa on myös naisia).

Ja ei, en tekisi mitään noin kuvottavaa miehelle koska miksi tekisin niin? En ole väkivaltainen enkä saa mitään väkivaltafantasioista ja vallan tunteesta joten voit tunkea tuon mielipiteesi minusta sinne, minne aurinko ei paista. 

Kovin puolustelevasti reagoit kun huomautetaan että naiset sikailevat siinä missä miehetkin.

Se koira älähtää johon keppi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on poikkeuksetta miehet alkaneet nimittelemään, kun en ole ollut heistä kiinnostunut. Yksi esimerkiksi kirjoitti minulle viestin jossa kysyi, haluaisinko olla hänen sylissään. Kiitin kohteliaisuudesta mutta kieltäydyin. Vastaus oli, en mä tollasen hullun kanssa haluaisikaan olla. Aha...juupasen juu. Kyseinen tyyppi pyysi minua ulos vielä kolmasti tämän jälkeen, onpa kumma että en lähtenyt. 

Vierailija
204/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät ole oppineet käsittelemään pettymyksiä ja siksi reaktio on usein ylimitoitettu.

Harjoitus tekee Mestarin.

#miesvihanäkyväksi

Nyt sitten tunnetaitojen opettelu on miesvihaa? Nyt valoja päälle hei, oletkohan oikeasti edes aikuinen.

Kerro minulle miksi naiset eivät ole oppineet käsittelemään pettymyksiä ja heidän reaktionsa ovat usein ylimitoitettuja? Miksi naiset eivät kestä pettymyksiä vaan odottavat miesten lähestyvän heitä?

Useimmiten naiset käsittelevät pettymykset ja tunteensa paremmin kuin miehet. Minutkin on torjuttu useasti, on petetty selän takana ja jätetty myös todella röyhkeästi ja en kertaakaan reagoinut väkivaltaisesti tai muutenkaan ylimitoitetusti. Miksi? Koska meille naisille opetetaan jo nuorina kontrolloimaan tunteita tehokkaammin, tai näin ainakin oma kokemus on näin 30+ -vuotiaana.

Minun kokemukseni ovat toista. Naiset osaavat olla todella dramaattisia ja kostonhimoisia. Tavarat lentävät, hakataan miestä, haukutaan selän takana kaikesta, tehdään kiusaa jne. Ei kuulosta hyvältä, eikö niin?

Vierailija
205/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kestäisi puoliakaan siitä mitä miehet joutuvat naisilta sietämään. Hitto en kyllä saisi itsekkään yöllä unta, jos kohtelisin toisia yhtä rumasti mitä naisilla on usein tapna.

Ja moni mies ei kestäisi elää meidän naisten elämää, koska joidenkin ääliömäisten ja jopa naisvihaisten miesten huutelut, koskettelut ja pahimmillaan päällekäymiset ovat ikävä kyllä arkea joillekin meistä.

Portsarit kertoo omasta arjestaan siitä mitä naiset kuvittelee että niillä on oikeus tehdä.

https://www.aamulehti.fi/viikko/19082023/art-2000009684029.html

Naiset ostamassa seksiä alai

Kovin puolustelevasti reagoit kun huomautetaan että naiset sikailevat siinä missä miehetkin.

Se koira älähtää johon keppi...

Samalla tavoin sinä puolustelet miehiä ja heidän sikailujaan. Skippasit myös sen kohdan yli missä sanoin että sekä miehissä että naisissa on häiriintyneitä yksilöitä -mutta jotenkin sitä osasinkin odottaa. Tuntuu ettei ihmiset osaa täällä edes lukea kunnolla ja ymmärtää lukemaansa. 

Vierailija
206/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

#säälittävää

Säälittävää on niputtaa kaikki miehet saman käytösmallin alle. Haukkua kaikkia miehiä siitä jos muutama mokaa. 

Samalla tavoin se on säälittävää niputtaa kaikki naiset saman käytösmallin alle. Huomaatko miten tässäkin ketjussa sitä tehdään puolin ja toisin ja ensimmäisillä sivuilla joku oli nähtävästi tehnyt todella asiattomia kommentteja naisista.

Huomaan enemmän miehiä koskevia kommentteja ja yleensäkin viestiketjuissa niputetaan kaikki miehet samanlaisiksi. Lue viestejä huolella. Monestiko ne alkavat sanoilla. Miksi miehet sitä ja tätä. Kaikki miehet ovat sitä ja tätä.

Vierailija
207/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät ole oppineet käsittelemään pettymyksiä ja siksi reaktio on usein ylimitoitettu.

#miesvihanäkyväksi

Nyt sitten tunnetaitojen opettelu on miesvihaa? Nyt valoja päälle hei, oletkohan oikeasti edes aikuinen.

Kerro minulle miksi naiset eivät ole oppineet käsittelemään pettymyksiä ja heidän reaktionsa ovat usein ylimitoitettuja? Miksi naiset eivät kestä pettymyksiä vaan odottavat miesten lähestyvän heitä?

Useimmiten naiset käsittelevät pettymykset ja tunteensa paremmin kuin miehet. Minutkin on torjuttu useasti, on petetty selän takana ja jä

Minun kokemukseni ovat toista. Naiset osaavat olla todella dramaattisia ja kostonhimoisia. Tavarat lentävät, hakataan miestä, haukutaan selän takana kaikesta, tehdään kiusaa jne. Ei kuulosta hyvältä, eikö niin?

Ja minä olen nähnyt ja kuullut miten miehet uhkaavat itse*urhalla erohetkellä tai eron jälkeen. On myös samankaltaistga haukkumista, tavaroiden paiskomista, yms -ihan samaa käytöstä. Tuollaiset käytöstavat eivät ole tasaisen ihmisen käyttäytymistä, ihan sama oliko mies tai nainen. 

Vierailija
208/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet. Eikö kyse ole kuitenkin pienestä osasta miehiä? Siitä osasta mikä huomataan helpoiten. Ei kukaan huomaa tai reagoi miehiin jotka osaavat käyttäytyä. Siihen suurinpaan osaan miehistä..

Vierailija
209/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin väsynyt jatkuviin torjuntoihin.

Vierailija
210/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Useimmiten naiset käsittelevät pettymykset ja tunteensa paremmin kuin miehet. Minutkin

Ja minä olen nähnyt ja kuullut miten miehet uhkaavat itse*urhalla erohetkellä tai eron jälkeen. On myös samankaltaistga haukkumista, tavaroiden paiskomista, yms -ihan samaa käytöstä. Tuollaiset käytöstavat eivät ole tasaisen ihmisen käyttäytymistä, ihan sama oliko mies tai nainen. 

Turhaan siis aloituksessa puhutaan miehistä. Aloituksen olisi voinut tehdä koskemaan yleisesti ihmisiä eikä kohdistaa tiettyyn sukupuoleen.

Vierailija
211/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

#säälittävää

Ja aloitus on miehistä. Kaikki miehet. Aivan kaikissa asioissa.

Sama ketju naisista olisi poistettu moderaattoreiden toimesta ennen kuin ehdit sanoa "palstalla ei ole miesvihaa"

Vierailija
212/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kaikki naiset ovat tottuneet prinsessa-kohteluun koko elämänsä. Heidän näkemys on ettei naisten tarvitse lähestyä miehiä, aloite heiltä on siinä että he antavat katseellaan sanattoman luvan lähestyä.

Joku nainen jos poikkeaa tästä esimerkiksi humalatilansa vuoksi ja se saa pakit, mies saa joko kuulla kunniansa tai nainen menee kertomaan "ahdistelusta" jollekin toiselle miehelle joka sitten hakkaa tämän naisen puolesta. Niin hyvin naiset ottavat pakit vastaan.

Vai että kaikki naiset? Mistä sinä tiedät millaisen kohtelun kaikki maailman naiset ovat saaneet, netistäkö? 

Vierailija
213/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on poikkeuksetta miehet alkaneet nimittelemään, kun en ole ollut heistä kiinnostunut. Yksi esimerkiksi kirjoitti minulle viestin jossa kysyi, haluaisinko olla hänen sylissään. Kiitin kohteliaisuudesta mutta kieltäydyin. Vastaus oli, en mä tollasen hullun kanssa haluaisikaan olla. Aha...juupasen juu. Kyseinen tyyppi pyysi minua ulos vielä kolmasti tämän jälkeen, onpa kumma että en lähtenyt. 

Minua kysyi opiskelutoveri treffeille. En lähtenyt ja sain kuulla kuinka opinahjossa levitettiin varmana tietona että olen homo.

Vierailija
214/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä aloituksia miehistä tai naisista. Eikö voi tehdä aloitusta miksi tietyt ihmiset kestävät heikosti torjutuksi tulemista?

Vierailija
215/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

#säälittävää

Sama ketju naisista olisi poistettu moderaattoreiden toimesta ennen kuin ehdit sanoa "palstalla ei ole miesvihaa"

Lue aloitus uudestaan, ei puhuta kaikista miehistä, vaan monista miehistä.

Vierailija
216/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kaikki naiset ovat tottuneet prinsessa-kohteluun koko elämänsä. Heidän näkemys on ettei naisten tarvitse lähestyä miehiä, aloite heil

Vai että kaikki naiset? Mistä sinä tiedät millaisen kohtelun kaikki maailman naiset ovat saaneet, netistäkö? 

Mitä nyt, häiritseekö yleistäminen?

Miksi teet sitä miehistä?

Vierailija
217/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kaikki naiset ovat tottuneet prinsessa-kohteluun koko elämänsä. Heidän näkemys on et

Mitä nyt, häiritseekö yleistäminen?

Miksi teet sitä miehistä?

En edes yleistänyt, en yhdessäkään viestissä mikä on minun näppikseltä lähtenyt. Sen sijaan sinä kyllä yleistät. 

Vierailija
218/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

#säälittävää

Lue aloitus u

Lue aloitus uudestaan, ei puhuta kaikista miehistä, vaan monista miehistä.'''

MIksi sukupuoli? Miksi käytetään sanaa moni eikä käytetä sanaa jotkut tai pieni osa? 

Vierailija
219/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te miehet täällä itse omin sanoin nyt, että oletteko koskaan haukkuneet sanallisesti tai jotenkin muuten kettuilleet sellaiselle naiselle, joka teidät torjui/jota ette pystyneet saamaan muusta syystä? Oletteko kestäneet kokemuksen pettymyksestä ja harmistuksesta miesmäisesti, vai onko sittenkin noussut esiin uhmaikäinen kiukutteleva lapsi? 

Vierailija
220/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä aloituksia miehistä tai naisista. Eikö voi tehdä aloitusta miksi tietyt ihmiset kestävät heikosti torjutuksi tulemista?

Niin ja kun nykyään ei pitäisi enää olla mitään miehiä ja naisia, vaan tuhansien erilaisten sukupuolien sateenkaari.