Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet kestävät niin heikosti torjutuksi tulemista? Reaktio usein kaikkea muuta kuin kypsä.

Vierailija
23.08.2025 |

Tämä koskee asiaa kuin asiaa, ei pelkästään sitä tilannetta kun kiinnostava nainen on torjunut. Mutta varsinkin kun miestä kiinnostanut nainen torjuukin miehen, niin mieshenkilö usein jopa aidosti suuttuu ja ottaa sen jollain tapaa henkilökohtaisena itseen kohdistuvana syvänä loukkauksena ja alasajamisena? Vaikka syitä sille, että miksi nainen ei ole kiinnostunut voi olla valtaisan paljon, ja monet naiset torjuvat miehet myös täysin kohteliaasti ilman että siinä olisi mitään henkilökohtaista loukkausta miestä kohtaan. Tuntuu, että monet miehet kestävät pettymyksiä ja turhautumista liian heikosti, myös muullakin tasolla kuin vain naisasioissa.

Kommentit (267)

161/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehiin sukupuolittuu yleisestikin niin moni negatiivinen ja rikollinen asia. Vainoaminen on vain yksi niistä lukuisista. Sitten vielä kehtaatte itkeä, kun naiset katsoo vähän alta kulmien aina vähän epäillen sitä, että mikähän hullu tuokin ehkä on? Omaa syytä, näin voisi sanoa. Siitä hetkestä lähtien, kun opitte käyttäytymään kunnolla, myös naiset ovat kohteliaita. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Ei pitäisi olla ylivoimaista käyttäytyä normaalisti ja epärikollisesti.

#miesvihanäkyväksi

Mikä ihmeen pointti tuolla hästägillä on täällä palstalla? Ei näytä muuta kuin typerältä.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
162/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Tein sitten itselle nimimerkin, että ei pääse kukaan esittämään mua. Mä olen siis se joka kirjoitti ensimmäiseen viestiinsä, että Facen kautta miehet laittaa viestiä ja moni ei vastaa sen vuoksi, että ei kiinnosta eikä tiedä mikä on vastaanotto. Itse olen vastannut asiallisesti pari kertaa ja haukut sain.

Uhkailitko juuri yhtä palstaiijaa haisevalla vitullasi?

Banniin heti!

Etkö tuon vertaa ymmärrä, että se oli joku trolli joka esitti mua? En todellakaan kirjoittanut mitään tuollaista. Modet näkee sen kyllä ip-osoitteesta.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f47d5fd-63da-4a6d-9b2f-cfc9a7528690

Poliisi selvittää haistattelu ei ole mikään leikin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat kokemaan niin paljon torjutuksi tulemista, naiset eivät osaa edes kuvitella kuinka raskasta se on, naiset kun eivät juuri ikinä tule torjutuksi. Mies saa noin 99 torjuntaa sadasta lähentymisyrityksestä.

Ei tuo silti oikeuta huonoon käytökseen.

N46

Huono käytös ei ole laitonta eikä siten tarvitse oikeutustakaan.

Ei ole laitonta ei, mutta normaalilla järjellä varustetut ihmiset ymmärtää käyttäytyä asiallisesti eikä vedä kilareita, jos saa pakit.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
164/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat kokemaan niin paljon torjutuksi tulemista, naiset eivät osaa edes kuvitella kuinka raskasta se on, naiset kun eivät juuri ikinä tule torjutuksi. Mies saa noin 99 torjuntaa sadasta lähentymisyrityksestä.

N46

Ei ole laitonta ei, mutta normaalilla järjellä varustetut ihmiset ymmärtää käyttäytyä asiallisesti eikä vedä kilareita, jos saa pakit.

Naiset yleensä vetää kilarit

165/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Tein sitten itselle nimimerkin, että ei pääse kukaan esittämään mua. Mä olen siis se joka kirjoitti ensimmäiseen viestiinsä, että Facen kautta miehet laittaa viestiä ja moni ei vastaa sen vuoksi, että ei kiinnosta eikä tiedä mikä on vastaanotto. Itse olen vastannut asiallisesti pari kertaa ja haukut sain.

Banniin heti!

Etkö tuon vertaa ymmärrä, että se oli joku trolli joka esitti mua? En todellakaan kirjoittanut mitään tuollaista. Modet näkee sen kyllä ip-osoitteesta.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f47d5fd-63da-4a6d-9b2f-cfc9a7528690

Poliisi selvittää haistattelu ei ole mikään leikin asia.

No siinähän selvittää. Ei ole mun ongelma koska mä en haistatellut.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
166/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Normaalilla järjellä varustetut ihmiset ei itke muiden oikeuksista käyttäytyä huonosti.

167/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Naiset yleensä vetää kilarit

Huoh. Tämän keskustelun aihe on miehet ja heidän käytös. Olen mäkin saanut noita kilareita osakseni, kun olen antanut pakit. Kilareita saa molemmat sukupuolet, mutta ikävä tosiasia on, että enemmän miehet sitä tekee.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
168/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se selviää sulle kohta. Tuleeko kirjettä vai ei.

Vierailija
169/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Banniin heti!

Juuri tämänkaltaisista miehistähän tässä alunperin oli kyse. Heti vedetään kilarit ja aletaan alapääjutuilla solvaamaan.

170/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Normaalilla järjellä varustetut ihmiset ei itke muiden oikeuksista käyttäytyä huonosti.

En mä missään itke vaan peräänkuulutan asiallista käyttäytymistä. Selvästi liikaa vaadittu joiltakin. On täysin oikein antaa palautetta asiattomasta käytöksestä. 

Se aito ja oikea N46.

171/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selviää sulle kohta. Tuleeko kirjettä vai ei.

Etkö osaa lukea? Mä en haistatellut joten en voi saada mitään kirjettä. Lopeta jo tuo jankutus.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
172/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein syy voi olla siinä ettei saa tietää todellista syytä sille miksei kelpaa, se vie uskon itseen pidemmän päälle.

Vierailija
173/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porukka täällä kipeämpää kuin ennen? Onko ennen näin hurjaa ollut? Tuleeko nämä ali-ihmis-miehet Ylilaudalta? Hakeutukaa hoitoon.

Vierailija
174/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko porukka täällä kipeämpää kuin ennen? Onko ennen näin hurjaa ollut? Tuleeko nämä ali-ihmis-miehet Ylilaudalta? Hakeutukaa hoitoon.

No tuota, aika kireähän on aihepiirikin. Menee toisille tunteisiin. Jatkakaa.

175/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut jo muutaman vuoden aivan järjetön meno ja pahenee vain koko ajan. Joskus tämä oli kiva kirjoittelupaikka, mutta on mennyt pilalle jo vuosia sitten. Selkeästi paljon mielenterveysongelmaisia kirjoittelemassa täällä koska tekstit sen verran sairaita välillä. Ei myöskään haluta ymmärtää mitä toiset kirjoittaa, keksitään valheita ja vääristellään toisten sanoja. Ei täällä voi enää mistään aiheesta keskustella asiallisesti.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
176/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kestäisi puoliakaan siitä mitä miehet joutuvat naisilta sietämään. Hitto en kyllä saisi itsekkään yöllä unta, jos kohtelisin toisia yhtä rumasti mitä naisilla on usein tapna.

Ja moni mies ei kestäisi elää meidän naisten elämää, koska joidenkin ääliömäisten ja jopa naisvihaisten miesten huutelut, koskettelut ja pahimmillaan päällekäymiset ovat ikävä kyllä arkea joillekin meistä.

Vierailija
177/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kestäisi puoliakaan siitä mitä miehet joutuvat naisilta sietämään. Hitto en kyllä saisi itsekkään yöllä unta, jos kohtelisin toisia yhtä rumasti mitä naisilla on usein tapna.

Ja moni mies ei kestäisi elää meidän naisten elämää, koska joidenkin ääliömäisten ja jopa naisvihaisten miesten huutelut, koskettelut ja pahimmillaan päällekäymiset ovat ikävä kyllä arkea joillekin meistä.

Tämäkin on varmaan joidenkin miesten mielestä vain miesvihaa.

Vierailija
178/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suurin syy on ylpeyden synti, ei kestetä mitään vastaansanomista. Rajattomuus myös, kaikki pitäisi saada mitä haluaa. Media myös tukee tätä ajatusta.

T. Mies 52

Vierailija
179/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on, etenkin heille jotka näkevät miesvihaa joka paikassa.

Vierailija
180/267 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuin MT-ongelmaisen kehittämää satumaata.

Minunkin naispomo taputti olkapäälle. Otin heti metrin etäisyyttä ja tuijotin suoraan silmiin hapan ilme naamalla. #meetoo