Miksi työttömyys on naisille niin iso turn off?
Työttömällä miehellä on enemmän aikaa puolison kanssa, siivoa kodin, tekee ruokaa, hoitaa lapset yms. Ja tukia saa nykyään saman verran kun olisi jossain duunari hommissa joten rahasta ei ole pulaa.
Kommentit (134)
Työttömyyttä eri syistä. Jos on joku koulutus ja etsii aidosti töitä niin ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet. Ne kuvottaa. Kun elää toisten siivellä, oli se sitten vanhempien rahat tai yhteiskunnan, ei ole aikuinen itsenäinen ihminen, vaan muiden elätti.
80 % suomalaisista saa jotain Kelan tukia.
Taisin saada muutaman kympin Kelan tukea, kun hampaasta hajosi paikka ja kävin yksityisellä hammaslääkärillä laitattamassa uuden. Suurimmalla osalla ne Kela tuet on tällaisia, vuodessa muutama kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin köyhä , mielenkiintoinen, sydämellinen, hauska, aktiivinen mies kuin yhteiskunnan tukien varassa lusmuileva tyyppi.
Mielummin mielenkiintoinen, sydämellinen, hauska aktiivinen mies vaikka nyt sattuisikin olemaan ollut huono-onninen jossakin tietyssä asiassa ja on siksi työtön.
Aivan samasta syystä kuin en halua salidudea, en halua myöskään uraviilettäjää, jolla ei ole aikaa mulle. Tuolla kuvitellulla ylläkuvatulla ihanalla miehellä saattais olla. Silloinkin kyllä olisi kiva olla harrastuksia, että en mä olettaisi sen kotiorja olevan, se taas ei sovi tasavertaiseen kumppanuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet. Ne kuvottaa. Kun elää toisten siivellä, oli se sitten vanhempien rahat tai yhteiskunnan, ei ole aikuinen itsenäinen ihminen, vaan muiden elätti.
Taisin saada muutaman kympin Kelan tukea, kun hampaasta hajosi paikka ja kävin yksityisellä hammaslääkärillä laitattamassa uuden. Suurimmalla osalla ne Kela tuet on tällaisia, vuodessa muutama kymppi.
Tarkastin kuitin ja selvisi, että tulin liioitelleeksi pahasti. Se korvaus oli tasan 10 euroa.
Haluan elättäjän enkä elätettävää. Sitä paitsi hyvätuloisen miehen ei tarvitse osallistua kotitöihin, jos kotiin palkataan siivojat ja kaikki. Ja se voi olla hyväkin asia jos yhteinen aika jää vähiin, niin eipähän ehdi kyllästymään toiseen niin helposti.
Itse pidän ainakin vihollisena jokaista ihmistä joka vaatii tai yrittää pakottaa muita menemään töihin. On kyseessä mies tai nainen, sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastin kuitin ja selvisi, että tulin liioitelleeksi pahasti. Se korvaus oli tasan 10 euroa.
Höpö höpö. Kela ei maksa mitään, jos 10 euroa on ainoa korvaus mihin olet oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Loiset ei kiihota
N39
Sulla ei selkeesti ikinä oo ollu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluaa miehen, josta voi hyötyä.
Mulle riittää mies, josta ei olisi haittaa. Ehkä vielä joskus tulee kohdalle.
Miksi olisit parisuhteessa ihmisen kanssa josta ei ole haittaa. Minä ainakin haluan että parisuhde antaa minulle enemmän kuin sinkkuus. Miksi muuten näkisin vaivaa sen eteen.
Vaivannäkö käytännössä: vaadi toiseltakin riittäviä tuloja, että jää itselle enemmän käyttöön.
Ei voi kuin ihmetellä tämänkin keskustelu perusteella, että miten ihmiset kehtaakin. Heti alkaa joukolla paheksunta ja yritykset alistaa määkiväksi lampaaksi muiden sekaan, jos joku uskaltaakin näyttää vähän omaa tahtoa ja elää omilla tyylillä ja ehdoillaan. Se ei tietenkään käy, vaan heti alkaa vaatimukset alistua nöyräksi palvelijaksi. Kun itsellä ei riitä pokka sanoa ei ja mukisematta suostutaan nöyräksi rahan palvejaksi, niin jälleen huomaa, että pahinta maailmassa näille tyypeille on ihmiset jotka uskaltavat olla suostumatta. Nämä ihmiset pitää pyrkiä alistamaan samaan, koska eihän se nyt käy päinsä, että joku muu uskaltaa, kun emme mekään uskalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt työtöntä miestä, joka kodin ja lapset hoitaisi. Työssäkäyvä vaimo vie ja hakee lapset päivähoidosta sekä tekee kotityöt. Työtön mies pelaa, juo ja on pahantuulinen.
Ja somen ja viidakkorumpujen avulla tämä tieto etenee, eli NAISET TIETÄVÄT TÄMÄN. Riittikö vastaukseksi Ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt työtöntä miestä, joka kodin ja lapset hoitaisi. Työssäkäyvä vaimo vie ja hakee lapset päivähoidosta sekä tekee kotityöt. Työtön mies pelaa, juo ja on pahantuulinen.
Ja somen ja viidakkorumpujen avulla tämä tieto etenee, eli NAISET TIETÄVÄT TÄMÄN. Riittikö vastaukseksi Ap:lle?
Naurattaa eniten tuo pahantuullinen. Tylsä arkilammas, joka kärttyisällä äänellä vaatii sitä ja tätä toiselta, väittää toista pahantuuliseksi.
=Suksi maksamaan tulonsiirrot naisille saamatta itse mitään vastineeksi.
Ei kiitos. Mieluuummin puuhastelen pimeästi ja vien rahat Pattayalle.