Miksi työttömyys on naisille niin iso turn off?
Työttömällä miehellä on enemmän aikaa puolison kanssa, siivoa kodin, tekee ruokaa, hoitaa lapset yms. Ja tukia saa nykyään saman verran kun olisi jossain duunari hommissa joten rahasta ei ole pulaa.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluaa miehen, josta voi hyötyä.
Ei kukaan ala parisuhteeseen jos siitä ei hyödy mitään, ei edes mies. Aika harva nainen kuitenkaan haluaa hyötyä miehestä taloudellisesti vaikka miehet niin kuvittelee. Naiset haluavat että mies tuo saman pöytään kun he itse, koska he eivät halua elättää ketään. Monet miehet sen sijaan voivat elättää naista jos saavat sillä pillua ja taloudenhoitajan.
Minusta se ei ole miehekästä. Miehen kuuluu tehdä töitä ja elättää perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää mies, josta ei olisi haittaa. Ehkä vielä joskus tulee kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä saa tuommoiset tuet kun olen työkyvyttömyys eläkkellä
AP
Äly hoi, jos olet työkyvyttömyyseläkkeellä niin et ole työtön vaan työkyvytön. Nämä ovat kaksi ihan eri asiaa. Vaikutus deittimarkkinoilla on kyllä varmaan aika lailla sama.
Olen työtön koska en käy töissä
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Äly hoi, jos olet työkyvyttömyyseläkkeellä niin et ole työtön vaan työkyvytön. Nämä ovat kaksi ihan eri asiaa. Vaikutus deittimarkkinoilla on kyllä varmaan aika lailla sama.
AP
Eli saat työttömyyskorvausta, et eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies ei vie ravintolaan syömään, tai jos vie ei ainakaan maksa.
Se on se syy. työtön on rahaton.
Rahalla maksetaan eläminen. Työtön mies on naiselle loputon rahareikä.
Miten niin rahareikä, jos saan tukia saman verran kuin perus duunari nainen töistä palkkaa?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Saan eläkettä, silloin kun et ole töissä, olet työtön, esim opiskelija on myös työtön jos ei käy töissä, näin ne faktat vaan menee
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Aloittajan tarina mukautuu ja jalostuu tarpeen vaatimalla tavalla. Se on milloin mitäkin.
Ketjusta käy hyvin selville, mikä on aloittajan turn off naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta käy hyvin selville, mikä on aloittajan turn off naisille.
Jep. Se, että on työkyvytön tyhjäntoimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Saan eläkettä, silloin kun et ole töissä, olet työtön, esim opiskelija on myös työtön jos ei käy töissä, näin ne faktat vaan menee
AP
Ei opiskelija ole työtön vaan hän on opiskelija. Sinun logiikalla varmaan lapset ja vanhuus eläkkeellä olevat eläkeläisetkin ovat työttömiä. Eipä ole ihme että sinulla ei ole naista ja sillä ei ole mitään tekemistä sinun "työttömyytesi" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää mies, josta ei olisi haittaa. Ehkä vielä joskus tulee kohdalle.
Miksi olisit parisuhteessa ihmisen kanssa josta ei ole haittaa. Minä ainakin haluan että parisuhde antaa minulle enemmän kuin sinkkuus. Miksi muuten näkisin vaivaa sen eteen.
Tasa-arvo tarkoittaa sitä että yhdessä saadaan se elanto maailmalta. Siihen tasa-arvoon ei kuulu naisten salaiset fantasiat siitä kuinka joku elättäisi hänet. Tasa-arvo tarkoittaa sitä että tasavertaisesti otetaan vastuu kaikesta...myös perheen elannosta.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo tarkoittaa sitä että yhdessä saadaan se elanto maailmalta. Siihen tasa-arvoon ei kuulu naisten salaiset fantasiat siitä kuinka joku elättäisi hänet. Tasa-arvo tarkoittaa sitä että tasavertaisesti otetaan vastuu kaikesta...myös perheen elannosta.
Aina sama perusselitys omalle rahanahneudelle.
Siihen on syynsä miksi kotitöihin osallistuva DI-mies kelpaa paremmin kuin kouluja käymätön nahjus sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syynsä miksi kotitöihin osallistuva DI-mies kelpaa paremmin kuin kouluja käymätön nahjus sohvalta.
Niin on, rahahan se. Onko joku muuta väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin köyhä , mielenkiintoinen, sydämellinen, hauska, aktiivinen mies kuin yhteiskunnan tukien varassa lusmuileva tyyppi.
Pienipalkkainen duunarimiesko mielenkiintoinen? Hah hah hah haaaaaaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Loiset ei kiihota
N39
Olet siis ukkosi elätti eli loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ala parisuhteeseen jos siitä ei hyödy mitään, ei edes mies. Aika harva nainen kuitenkaan haluaa hyötyä miehestä taloudellisesti vaikka miehet niin kuvittelee. Naiset haluavat että mies tuo saman pöytään kun he itse, koska he eivät halua elättää ketään. Monet miehet sen sijaan voivat elättää naista jos saavat sillä pillua ja taloudenhoitajan.
Eli moni nainen harjoitaa prostituutiota.
upp pupp