Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi teki minusta huoli ilmoituksen

Vierailija
23.08.2025 |

Mulle soitettiin tällä viikolla ja ilmoitettiin että on varattu lääkäri aika . Kysyin sitten mikä on syynä kun kerran itse en ole sitä pyytänyt. Sanottiin vain että ei siellä oma kanta tekstissä lue mitään. No menin käymään eilen kannassa ja siellä oli että poliisi oli tehnyt huoli ilmoituksen. En ole ollut tekemisissä poliisien kanssa nyt kolmeen kkteen eikä yhtäkään soittoa eikä käyntiä ole ollut. Mä en ymmärrä. Ne haluaa tehdä takuulla kiusaa. En aio mennä. 

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niin, että jos uhkailee viranomaista, niin ei ole täysillä valoilla liikenteessä. Aiheellinen huoli-ilmoitus siis.

Nehän on aina niin korrekteja ja viattomia ..jepjep. no jääköön ilmaan leijumaan minua ei saa lääkäriin . Koska yhtäkään nappia ei mun suuhun laiteta ja piste. 

Vierailija
102/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä, että edes joku välittää?

On tämä mielenkiintoista, että jos haluat lääkäriin, niin et sinne pääse. Ja päinvastoin.

Mitä välittämistä tämä on ?????? Ne haluaa tappaa mut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa poliiseista kn itsekin hul luja, mutta sen tietää vain heidän lapsensa. 

Totta, viranomaisissa on paljon heitä jotka oikein nauttivat vallan tunteesta. Ja oli mikä syy tahansa niin miksi kyseinen poliisi ei ole soittanut mulle vaan tehnyt huoli ilmoituksen suoraan. Kuten sanoin ei mulla ole ollut mitään kontaktia poliisiin sen kesäkuisen sakkoistumisen jälkeen. 

Jostain syystä sinä itse kuulosta ihmiseltä, joka nauttii vallan tunteesta uhkailemalla muita. Miksi? 

Miksi edes kysyt mitään koska puhut kumminkin mun suulla. Ei teitä kiinnosta mitä sanon , arvailette vain .

Eikä viedä. Minä olen valmiina puukon kanssa. Minua ei kukaan vie. Minä en niille alistu. 

Vierailija
104/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli-ilmoitus tehdään, kun katsotaan, että ihminen on lähinnä väaaraksi itselleen. Jos lähtee uhkailemaan viranomaisia, katsotaan, että kyseessä ei ehkä ole aivan täysivaltainen ihminen. Saatat tarvita siis myös virkaholhoojan, jollei sinulla ole omaisia, jotka voisivat toimia edunvalvojanasi.

Vierailija
105/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin lääkärin nimen.. aika kuivakka oli.. joten jääköön nuolemaan näppejään

Vierailija
106/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoli-ilmoitus tehdään, kun katsotaan, että ihminen on lähinnä väaaraksi itselleen. Jos lähtee uhkailemaan viranomaisia, katsotaan, että kyseessä ei ehkä ole aivan täysivaltainen ihminen. Saatat tarvita siis myös virkaholhoojan, jollei sinulla ole omaisia, jotka voisivat toimia edunvalvojanasi.

No nyt sulla lähti iso pyörä pyörimään.. 🤦.. 

Vierailija
107/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran lopputulos sama meneekö vai ei niin en mene. 

Vierailija
108/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oikeusapuun yhteyttä. Ei kuulosta ihan lailliselta tuo.

Vierailija
109/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niin, että jos uhkailee viranomaista, niin ei ole täysillä valoilla liikenteessä. Aiheellinen huoli-ilmoitus siis.

Nehän on aina niin korrekteja ja viattomia ..jepjep. no jääköön ilmaan leijumaan minua ei saa lääkäriin . Koska yhtäkään nappia ei mun suuhun laiteta ja piste. 

Lepositeisiin ja piikki lihakseen. :)

Vierailija
110/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota.. onko sulla joku lääkitys?

Vierailija
111/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota oikeusapuun yhteyttä. Ei kuulosta ihan lailliselta tuo.

No otan jos mut viedään väkisin , jos ei mtn tule jälkeenpäin annan olla. Mulla on asianajaja kyllä itelläni. 

Vierailija
112/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toki soitellut oikeista fyysisistä vaivoista päivystys apuun mutta en oo käyny TK aamupäivystyksessä kun sitä on suositeltu.  Että niitä nyt viime aikoina Kannas ollu.. mut miks poliisi tällä syyllä tekis ilmoitusta . Ne on taatusti niihin uhkailuihin liittyvää siks en mene.. jos olis noi fyysiset vaivat tarkistettu menisin.. 

Vierailija
113/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin raivoissaan , tiedän etten kykene olemaan kunnolla. Nään punaista jo pelkästä ajatuksesta että sinne pitäis mennä. Toisaalta jos saan lääkityksen voin vihdoin tappaa itseni. Mä en tällästä pompottelua jaksa. !! Täällä ei ole mtn elämisen arvoista ei mtn. 

Vierailija
114/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut myös harrastaa aiheettomia ilmoituksia, sieltä tulee mm. Sairaiden palvelua terveelle, ilman lääkärin paperia ja muuta vastaavaa. Valituksen tein ja kestänyt vuoden käsittely. Ei Suomessa ole mitään arvoa, kansalaisia saa kohdella miten vain. Osa työssä jotta saa kiusata. Kadonnut perhe myös hyvä esimerkki, taisivat häipyä koska kaltoinkohdeltu. Syy voi olla aivan mikä tahansa, vaikka koti koulu. Paras on ettei ole missään tekemisissä viranomaisten kanssa, jos voi. 

Vierailija
115/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoli-ilmoitukset käsittelee ensisijassa sosiaalihuolto.  Ei kukaan voi varata lääkärisikaa toiselle. Tai voi kai, mutta ei ole velvollinen asiakas menemään sinne. 

Siis huvittava ajatus että joku ventovieras varaa sulle lääkäriajsn?  Ei kai noin voi tehdä kun käyttämättömästä käynnistä voi tulla laskukin. 

Hetkinen, itselleni on varattu kerran. Kävin silmälääkärillä ja kokoajan jankutettuin että pitää mennä poliklinikalle myöhemmin käymään.  En mennyt koska silmävaiva oli parantunut ennen sitä käyntiä. Varasivst ilman yhteydenottoa uuden ajan.  Hullu, hullumpi Suomi ja HUS!

Lisäksi sain oudon kirjeen lääkäriltä missä luki: Asiakas jättänyt  käymättä useamman kerran varatulla ajalla. Emme varaa uutta aikaa. Asiakas varatkoon  itse uuden sjan silmävaivojensa kanssa.

Täytyy sanoa että olen sasnut ihan sairaan kuvan terveydenhuollosta Suomessa. 

Sama kokemus melkein. Minulle joku sossu ehdotti kannattaa käyttää yhteis palvelua jossa myös sairaiden ja sossun palvelut samassa, en tarvitse niitä en saanut sosiaalitoimistolla tukea asiassa hylkäsi, niin lopetin sen käytön, niin sehän heitä ärsyttää. Lähettää jopa 9kk sitten tehtyjä hakemuksia postissa kuin uusina. Kun hakee jotain esim. toimeentuloa, saa vain kiusaa ja ongelmia, joka ei ole alkuperäinen tarkoitus sosiaalitoimistolla. He pistää assistentit tulostaa 40 sivuisia paperia ja postittaa. Aikansa kuluksi. Tähän tultu ja siihen heidän aika kuluu. 

Vierailija
116/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossut myös harrastaa aiheettomia ilmoituksia, sieltä tulee mm. Sairaiden palvelua terveelle, ilman lääkärin paperia ja muuta vastaavaa. Valituksen tein ja kestänyt vuoden käsittely. Ei Suomessa ole mitään arvoa, kansalaisia saa kohdella miten vain. Osa työssä jotta saa kiusata. Kadonnut perhe myös hyvä esimerkki, taisivat häipyä koska kaltoinkohdeltu. Syy voi olla aivan mikä tahansa, vaikka koti koulu. Paras on ettei ole missään tekemisissä viranomaisten kanssa, jos voi. 

Niin ja mä en ymmärrä tätä miksi kyseinen poliisi ei ole soittanut mulle .. jotenkin tässä on vaan haluttu nöyryyttää mua

Vierailija
117/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä ehkä olisi parasta sinut ihan suljetulle viedä. 

Jos uhkailujen takia vietäisiin suljetulle ei siellä ketään muita olisikaan. Edelleen mulla ei ole mtn diagnoosia skitsofreniasta. 

Kyllä siellä yksi sanoi olevansa uhkailtuaan jotain sossua. Emt aiemmista käynneistään, että oliko joku dg vai ihanko oli joutunut pelkästään uhkailun takia.

Aloittaja on jo kertonut, että hän ei ole kirjoittanut sitä viestiä viranomaisen uhkailusta, hänellä ei ole skitsofreniadiagnoosia, eikä käytä psyykenlääkkeitä. Siihen nähden todella totalitarismin täyteisiä vastauksia! Ihmiset muitta mutkitta hyväksymässä asian, että poliisi ilman mitään järjellistä syytä tekee huoli-ilmoituksen tai vastaavan jonnekin lekuriin.

Tai sitten tämä on trolli.

Vierailija
118/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuohon karfien juttuun haluan sanoa kun on kyse ihmisistä jotka noin vimmaisesti haluaa lapset eristää ei niillä valitettavasti ole niin hyviä aikeita. En sano todellakaan että tässä yhteiskunnassa ei tapahtuis vallan väärinkäyttöä ja muuta sairasta mutta jotenkin helposti sokeutuu kun halutaan olla sorrettujen puolella. Kun on kyse uskontojutuista niin se on väistämättäkin hyvin hähmäistä..

Vierailija
119/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uhkailujen takia vietäisiin suljetulle ei siellä ketään muita olisikaan. Edelleen mulla ei ole mtn diagnoosia skitsofreniasta. 

Kyllä siellä yksi sanoi olevansa uhkailtuaan jotain sossua. Emt aiemmista käynneistään, että oliko joku dg vai ihanko oli joutunut pelkästään uhkailun takia.

Aloittaja on jo kertonut, että hän ei ole kirjoittanut sitä viestiä viranomaisen uhkailusta, hänellä ei ole skitsofreniadiagnoosia, eikä käytä psyykenlääkkeitä. Siihen nähden todella totalitarismin täyteisiä vastauksia! Ihmiset muitta mutkitta hyväksymässä asian, että poliisi ilman mitään järjellistä syytä tekee huoli-ilmoituksen tai vastaavan jonnekin lekuriin.

Tai sitten tämä on trolli.

En ole trolli mutta en kyllä ole kieltänyt etten olis uhkaillut viranomaisia pari tuomiota on niistä tullut . Tämä vain tuntuu oudolta että en ole ollut poliisien kanssa tekemisissä kesäkuun jälkeen, niin ihan yhtäkkiä tällänen ilmoitus.. totta on se ettei mulla ole ollut aikoihin minkäänlaista lääkitystä eikä tule olemaankaan. Mulla ei ole skitsofrenia diagnoosia eikä sitä koskaan ole edes epäilty

Vierailija
120/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no pidähän varasi, kyllä ne voivat sinne toimituttaa ainakin jos uskoo, mitä siellä kerrottiin sinne joutumisen syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi