Poliisi teki minusta huoli ilmoituksen
Mulle soitettiin tällä viikolla ja ilmoitettiin että on varattu lääkäri aika . Kysyin sitten mikä on syynä kun kerran itse en ole sitä pyytänyt. Sanottiin vain että ei siellä oma kanta tekstissä lue mitään. No menin käymään eilen kannassa ja siellä oli että poliisi oli tehnyt huoli ilmoituksen. En ole ollut tekemisissä poliisien kanssa nyt kolmeen kkteen eikä yhtäkään soittoa eikä käyntiä ole ollut. Mä en ymmärrä. Ne haluaa tehdä takuulla kiusaa. En aio mennä.
Kommentit (176)
Leiki piilosta. En tiedä jos kotoa tulee hakee. Onko pakko avata ovea. Tai saako ne avata ovee
Vierailija kirjoitti:
Leiki piilosta. En tiedä jos kotoa tulee hakee. Onko pakko avata ovea. Tai saako ne avata ovee
No kyllähän ne saattaa tulla. Ja luultavasti poliisi saa avata.. mä en lähde mihinkään.
No peru aika. Jos on turha ilmo, ei järkeä mennä. Ja aikaa kulunut 3v.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien poliisit ovat hoitaneet ihmisten lääkärikäyntejä?
Onko tässä sama ideologia kuin sossuillakin että kun ei osata hoitaa asioita niin työllistetään poliiseja hoitamaan sosiaalityöntekijöiden asioita noin niinkun pelotteena vaikkapa?
Ihan sairasta.
Persut on kriminaaleja ja hulluja. Silti joku teistäkin välittää: poliisi.
Vierailija kirjoitti:
No peru aika. Jos on turha ilmo, ei järkeä mennä. Ja aikaa kulunut 3v.
Mistä aikaa kulunut 3 vuotta.ja vaikka olis aihetta ei sinne kannata mennä. no mä peruin jo. Toki mä peruin jo perumisen.. no en vain ilmesty sinne.
Älä mene, saat laskun joka on suoraan ulosottokelpoinen. Lisäksi sut viedään lääkäriin poliisin virka-avulla.
Ne on huolissaan sinusta. Onko varpaat mustat vai puhutko outoja?
Kohta oot suljetulla.
Hullu tyyppi. Menisit, saisit hoitoa ja ehkä etuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, saat laskun joka on suoraan ulosottokelpoinen. Lisäksi sut viedään lääkäriin poliisin virka-avulla.
Ne on huolissaan sinusta. Onko varpaat mustat vai puhutko outoja?
Kohta oot suljetulla.
Ei ole varpaat mustat enkä puhu outoja. Mä en nyt välitä vaikka se meniskin ulosottoon sinne menee muiden sekaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua mtn hoitoa , enkä varsinkaan lääkkeitä jotka tekevät sekavaksi . Ja mitä etuuksia😄.. saan kelasta kyllä tukea siihen en tartte lääkäriä
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä, että edes joku välittää?
On tämä mielenkiintoista, että jos haluat lääkäriin, niin et sinne pääse. Ja päinvastoin.
Mt ongelmaisten perinteinen ongelma, silloin kun haluaa hoitoon ei pääse, kun ei halua niin joutuu. Sairaudentunnottomuus ja hoitovastaisuus vaivaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä mielenkiintoista, että jos haluat lääkäriin, niin et sinne pääse. Ja päinvastoin.
Mt ongelmaisten perinteinen ongelma, silloin kun haluaa hoitoon ei pääse, kun ei halua niin joutuu. Sairaudentunnottomuus ja hoitovastaisuus vaivaa monia.
Se on hoidontaso on niin alhainen ja kohdellaan kuin koiraa niin minkä ihmeen takia sinne kukaan haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan halua mitään paskatabuja????!!!!!!! Mutta katos ootte kiduttajien puolella???!!!!! Mulla ei ole mtn skitsofreniaa miksi ei tämä mene jakeluun!!???????
Vierailija kirjoitti:
Mene Ap komeroon piiloon ja valot pois niin ne ei löydä sinua.
T. Kokemusasiantuntija
Joku vauvalainen voisi tehdä kansalaisten hyväksi toimenpiteen, että ottaisi selville, mitä kaikkia oikeuksia poliisi oikeastaan onkaan saanut viime vuosina. Toinen toistaan kummallisempia juttuja kuuluu, ei ota selvää, voivatko olla totta tai laillisia. Tietoiskua tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku vauvalainen voisi tehdä kansalaisten hyväksi toimenpiteen, että ottaisi selville, mitä kaikkia oikeuksia poliisi oikeastaan onkaan saanut viime vuosina. Toinen toistaan kummallisempia juttuja kuuluu, ei ota selvää, voivatko olla totta tai laillisia. Tietoiskua tarvitaan.
Sinuakin valvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokemusasiantuntija
No ei ole täällä sellasta komeroa.
Ne jotka toivoo että NS hullut menis NS hoitoon niin ne toivoo heille pelkkää pahaa. Ei etten vois mennä johonkin rentoutumaan ja lepäilemään mutta ei kiitos lääkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokemusasiantuntija
No ei ole täällä sellasta komeroa.
Sängyn alle sit nopeasti sieltä ei osata etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuakin valvotaan.
Niin sinuakin. Miten tämä liittyy poliisin lisääntyneisiin oikeuksiin viime vuosina?