Poliisi teki minusta huoli ilmoituksen
Mulle soitettiin tällä viikolla ja ilmoitettiin että on varattu lääkäri aika . Kysyin sitten mikä on syynä kun kerran itse en ole sitä pyytänyt. Sanottiin vain että ei siellä oma kanta tekstissä lue mitään. No menin käymään eilen kannassa ja siellä oli että poliisi oli tehnyt huoli ilmoituksen. En ole ollut tekemisissä poliisien kanssa nyt kolmeen kkteen eikä yhtäkään soittoa eikä käyntiä ole ollut. Mä en ymmärrä. Ne haluaa tehdä takuulla kiusaa. En aio mennä.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien poliisit ovat hoitaneet ihmisten lääkärikäyntejä?
Onko tässä sama ideologia kuin sossuillakin että kun ei osata hoitaa asioita niin työllistetään poliiseja hoitamaan sosiaalityöntekijöiden asioita noin niinkun pelotteena vaikkapa?
Ihan sairasta.
Poliisi teki huoli-ilmoituksen sossulle. Sossu varasi lääkäriajan annetuilla spekseillä.
TK ilmoitti asiakkaalle ajasta.
Nyt hän voi itse päättää, meneekö lääkäriin vai ei.
AP jos et käytä aikaasi, niin peruuta se, ettei mene maksua.
Huoli-ilmoitukseen ei ole pakko vastata. Voi jättää täysin huomiottakin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö 😶🌫
En, sain ajan peruttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien poliisit ovat hoitaneet ihmisten lääkärikäyntejä?
Onko tässä sama ideologia kuin sossuillakin että kun ei osata hoitaa asioita niin työllistetään poliiseja hoitamaan sosiaalityöntekijöiden asioita noin niinkun pelotteena vaikkapa?
Ihan sairasta.
Poliisi teki huoli-ilmoituksen sossulle. Sossu varasi lääkäriajan annetuilla spekseillä.
TK ilmoitti asiakkaalle ajasta.
Nyt hän voi itse päättää, meneekö lääkäriin vai ei.
AP jos et käytä aikaasi, niin peruuta se, ettei mene maksua.
Huoli-ilmoitukseen ei ole pakko vastata. Voi jättää täysin huomiottakin.
Ohis
Minkä takia tksta ei sanottu suoraan miksi mulle varattiin aika.. se tässä eniten ärsytti
Kävin työttömien terveystarkastuksessa. Yhtä tyhjän kanssa sanon vaan. No, jokatapauksessa tyrkytettiin hammaslääkärin aikaa. Sanoin monta kertaa etten halua. Sitten tuli puhelu kotiseudulta. Henkilö joka asuu nykyään vanhempieni vanhassa talossa soitti että minulle oli tullut sinne kirje. Pyysin lähettämään. Lähetti. Hammaslääkäriajanvaraus. mennyt umpeen. Sakkomaksu tulossa.
Vanhempani myivät tuon kiinteistön pois 20 v sitten. Itse muutin sieltä 38 v sitten.
Mistä Tampereen kaupunki voi tietää osoitteeni joka ollut voimassa joskus 80-luvulla kun ennen Tampereelle muuttoa 2002. En ole ollut missään tekemisissä Tampereen tai muunkaan pirkanmaalaisen kunnan terveydenhuollon kanssa tuossa välissä. Asuin pitkään täysin toisessa maakunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin, että jos uhkailee viranomaista, niin ei ole täysillä valoilla liikenteessä. Aiheellinen huoli-ilmoitus siis.
Nehän on aina niin korrekteja ja viattomia ..jepjep. no jääköön ilmaan leijumaan minua ei saa lääkäriin . Koska yhtäkään nappia ei mun suuhun laiteta ja piste.
Uhkailu ei ole koskaan normaalijärkisen ihmisen toimintaa. Toivottavasti saat edunvalvojan, koska olet ilmeisesti täyttä ymmärrystä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin työttömien terveystarkastuksessa. Yhtä tyhjän kanssa sanon vaan. No, jokatapauksessa tyrkytettiin hammaslääkärin aikaa. Sanoin monta kertaa etten halua. Sitten tuli puhelu kotiseudulta. Henkilö joka asuu nykyään vanhempieni vanhassa talossa soitti että minulle oli tullut sinne kirje. Pyysin lähettämään. Lähetti. Hammaslääkäriajanvaraus. mennyt umpeen. Sakkomaksu tulossa.
Vanhempani myivät tuon kiinteistön pois 20 v sitten. Itse muutin sieltä 38 v sitten.
Mistä Tampereen kaupunki voi tietää osoitteeni joka ollut voimassa joskus 80-luvulla kun ennen Tampereelle muuttoa 2002. En ole ollut missään tekemisissä Tampereen tai muunkaan pirkanmaalaisen kunnan terveydenhuollon kanssa tuossa välissä. Asuin pitkään täysin toisessa maakunnassa.
Oletko rehnyt 38 vuotta sitten muuttoilmoituksen vai unohtuiko tehdä?
Minä ainakin olen huolissani yhdys sana osaamattomuudestasi.
Poliisi on sun ystävä... Miks eivät vieneet suoraan mt-päivystykseen tai tk-päivystykseen?
Poliisi meinaa, et onkohan sulla kaikki hyvin vai tarvitsisitko vielä jotain että olis kaikki entistäkin hyvemmin.
Poliusi tekee lastensuojeluilmoituksia, joten mikseivät lähimmäistä rakastaessaan tekis muitakin ilmoituksia.
Oot vaan kiltisti lääkärin pakeilla niin kaik menee hyvin. Vai brakaako sulla muisti?
Täällä ne on niin hyvää kamuu päihdetyypin kanssa ettei sen tyypin tarvi olla huolissaan mistään, tunkee naapurinsa asuntoonkin ja pahoinpitelee, mut kaikki hyvin! Nou hätä!
Arvaa mitä, mä toivon että se pöihdetyypoi sais jo piankin aivohalvauksen ja makais paskat allaan ... Joo hoitsujen paapottavana, eli kaikki hyvin taas tossakin!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leiki piilosta. En tiedä jos kotoa tulee hakee. Onko pakko avata ovea. Tai saako ne avata ovee
No kyllähän ne saattaa tulla. Ja luultavasti poliisi saa avata.. mä en lähde mihinkään.
Ei saa tulla millään konstilla asuntoon muulloin kuin hengen pelastamisessa tai jonkin rikoksen estämistarkoituksessa tai selvittelyssä.
Kynnyksen yli ei saa tulla, vaikka oven avaiskin ellei lupaa anneta tai em. asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on sun ystävä... Miks eivät vieneet suoraan mt-päivystykseen tai tk-päivystykseen?
Poliisi meinaa, et onkohan sulla kaikki hyvin vai tarvitsisitko vielä jotain että olis kaikki entistäkin hyvemmin.
Poliusi tekee lastensuojeluilmoituksia, joten mikseivät lähimmäistä rakastaessaan tekis muitakin ilmoituksia.
Oot vaan kiltisti lääkärin pakeilla niin kaik menee hyvin. Vai brakaako sulla muisti?
Täällä ne on niin hyvää kamuu päihdetyypin kanssa ettei sen tyypin tarvi olla huolissaan mistään, tunkee naapurinsa asuntoonkin ja pahoinpitelee, mut kaikki hyvin! Nou hätä!
Arvaa mitä, mä toivon että se pöihdetyypoi sais jo piankin aivohalvauksen ja makais paskat allaan ... Joo hoitsujen paapottavana, eli kaikki hyvin taas tossakin!!!!!!
Sata yläpeukkua tähän ja etenkin lopun toiveeseen! Täytyyhän ihmisellä olla kaikki hyvin ja etenkin poliisin tarjoama suoja!
Onko kaikki hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, saat laskun joka on suoraan ulosottokelpoinen. Lisäksi sut viedään lääkäriin poliisin virka-avulla.
Ne on huolissaan sinusta. Onko varpaat mustat vai puhutko outoja?
Kohta oot suljetulla.
Vai onko dementian merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin, että jos uhkailee viranomaista, niin ei ole täysillä valoilla liikenteessä. Aiheellinen huoli-ilmoitus siis.
Nehän on aina niin korrekteja ja viattomia ..jepjep. no jääköön ilmaan leijumaan minua ei saa lääkäriin . Koska yhtäkään nappia ei mun suuhun laiteta ja piste.
Mitäköhän luulit sillä uhkailulla saavuttavasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän luulit sillä uhkailulla saavuttavasi?
Mitä sä selität. Yhtä saatanan päätöntä on tää wäääwää sut pitää laittaa pakkohoitoon. Te niitä sairaita ootte jotka haluatte tappaa ihmisiä lääkkeillä
En tiedä miten tuo toimii. Onko jokin sähköposti osoite? Antaa olla. Joku paska se oli .