Menettikö SDP myös sinut liian tiukan ulkomaalaislinjan takia? Olenko naisena ainoa vai onko muita?
Kommentit (23)
Kannatusluvuista päätellen muitakin on.
Persuna olen jopa innoissani Vasemmistoliiton noususta.
Kohta ollaan tilanteessa, jossa hallitusta ei voi muodostaa ilman persuja tai vasemmistoliittoa. Sitten nähdään Keskustan todelliset karvat.
Vierailija kirjoitti:
Persuna olen jopa innoissani Vasemmistoliiton noususta.
Kohta ollaan tilanteessa, jossa hallitusta ei voi muodostaa ilman persuja tai vasemmistoliittoa. Sitten nähdään Keskustan todelliset karvat.
Se onkin jännittävä hetki. :D
No ei vaan älyttömien veropuheiden takia!!!
Minut, hoitajan, SDP menetti korona-ajan kyykytyksessä, lakko-oikeuden viemällä. Hoitajilta vietiin laillinen lakkoase, ja heidät tuomittiin ikuiseen palkkakuoppaan. Loppusilauksen teki soteuudistus ja nyt koko ala on kaaoksessa ja hoitajiakin työttöminä pilvin pimein.
Minä en hyväksy monikulttuurisen unelmani tuhoamista. Kotouttaminen on todella tärkeä voimavara koko yhteiskunnalle ja sitä on tuettava vaikka voimakkaalla lisävelan otolla. Äänestän jatkossa vasemmistoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Minut, hoitajan, SDP menetti korona-ajan kyykytyksessä, lakko-oikeuden viemällä. Hoitajilta vietiin laillinen lakkoase, ja heidät tuomittiin ikuiseen palkkakuoppaan. Loppusilauksen teki soteuudistus ja nyt koko ala on kaaoksessa ja hoitajiakin työttöminä pilvin pimein.
saitte marinin ansiosta kivat palkankorotukset ja sotelisät päälle. luulisi että olisi nyt maha täynnä, niillä ei ole, jotka saavat nyt leikattuja tukia, kiitos soten ja velkakuorman joka siitä tuli.
Olen nykyään identifioitunut naiseksi ja olen aito nainen: vihaan demareita ja erityisesti Tyttiä ja Nazzimaa.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan älyttömien veropuheiden takia!!!
Liian pienet vai liian suuret veronkorotukset?
Vierailija kirjoitti:
Et ole nainen vaan Venäjän trolli.
Kiitos. Olin tulossa kommentoimaan samaa.
Hienoa että suomalaiset tunnistavat palstalla venäjän vaikutusyritykset!
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään identifioitunut naiseksi ja olen aito nainen: vihaan demareita ja erityisesti Tyttiä ja Nazzimaa.
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu! Minäkin olen muuten aito nainen!
Vierailija kirjoitti:
Minä en hyväksy monikulttuurisen unelmani tuhoamista. Kotouttaminen on todella tärkeä voimavara koko yhteiskunnalle ja sitä on tuettava vaikka voimakkaalla lisävelan otolla. Äänestän jatkossa vasemmistoliittoa.
Mielestäni on julmaa, että emme ota vastaan itärajan yli saapuvaa välineellistettyä maahan muuttoa. Oman kansan turvallisuuden uhraaminen on pieni hinta inhimillisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään kyllä persuhullu ketä äänestät !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on julmaa, että emme ota vastaan itärajan yli saapuvaa välineellistettyä maahan muuttoa. Oman kansan turvallisuuden uhraaminen on pieni hinta inhimillisyydestä.
Lentäväthän linnutkin rajan yli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saitte marinin ansiosta kivat palkankorotukset ja sotelisät päälle. luulisi että olisi nyt maha täynnä, niillä ei ole, jotka saavat nyt leikattuja tukia, kiitos soten ja velkakuorman joka siitä tuli.
Me saatiin Marinin ansiosta juosten kustu soteuudistus, jonka seurauksena nyt hyvinvointialueet pitävät jatkuvia yt-kierroksia ja jakelevat potkuja! Ole hiljaa jos et mistään mitää ymmärrä.
Et naisena ole ainoa, mutta miehenä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajille nyt ei kelpaa mikään. Nyt on hyvin kun irtisanotaan turhat hoitajat.
Et ole nainen vaan Venäjän trolli.