Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi teki minusta huoli ilmoituksen

Vierailija
23.08.2025 |

Mulle soitettiin tällä viikolla ja ilmoitettiin että on varattu lääkäri aika . Kysyin sitten mikä on syynä kun kerran itse en ole sitä pyytänyt. Sanottiin vain että ei siellä oma kanta tekstissä lue mitään. No menin käymään eilen kannassa ja siellä oli että poliisi oli tehnyt huoli ilmoituksen. En ole ollut tekemisissä poliisien kanssa nyt kolmeen kkteen eikä yhtäkään soittoa eikä käyntiä ole ollut. Mä en ymmärrä. Ne haluaa tehdä takuulla kiusaa. En aio mennä. 

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta yritetään evätä ajokortti lääkäri lausunnolla ..

Ei ole ajokorttia mitä evätä

Onko ihmisten uhkailu normaalia käytöstäsi? 

Onko sun mielestä pakkolääkintä helvetin hyvä tapa hoitaa.. 

Mikä sinua vaivaa? 

Paranoidi skitsofrenia.

Eikä ole lääkitystä ja uhkailet ihmisiä ja ihmettelet miksi sinulle on varattu lääkäriaika? 

En minä tuota kirjoittanut.. 

Vierailija
62/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut vastata puhelimeen.

No miten olisin voinut tietää millä asialla soitetaan

Älä vastaa mihinkään puheluun.

Ja kannattaa vältellä pistorasioita sekä vesihanoja, kyttiä mönkii pistorasioista ulos ja lääkäreitä vesihanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta tarjoaa verovaroin tuotettuja palveluita ihmisten hyvinvoinnin eteen ja täällä jaksetaan vinkua, kun osuukin omalle kohdalle.

Mitä hyvinvointia se on kuin nappia naamaan 😄.. jepjep. Eihän lääkäreitä kiinnosta ihmisten hyvinvointi oikeesti.. et voi olla noin naivi

Tavallisen veronmaksajan korvaan pieni nappikuuri tekisi sinulle hyvää, kun ei taida eläminen ilmankaan onnistua. Ei niitä huoli-ilmoituksia tehdä aikuisista ihan mitättömistä syistä, vaikka sairaudentunnottomasta siltä tuntuukin. 

Vierailija
64/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta tarjoaa verovaroin tuotettuja palveluita ihmisten hyvinvoinnin eteen ja täällä jaksetaan vinkua, kun osuukin omalle kohdalle.

Mitä hyvinvointia se on kuin nappia naamaan 😄.. jepjep. Eihän lääkäreitä kiinnosta ihmisten hyvinvointi oikeesti.. et voi olla noin naivi

Mitä hyvinvointia on muiden uhkailu? 

Eli jos uhkailee niin pitää pakkolääkitä vai?  Sitäkö voi käyttää sitten rankaisuna? 

Vierailija
65/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen veronmaksajan korvaan pieni nappikuuri tekisi sinulle hyvää, kun ei taida eläminen ilmankaan onnistua. Ei niitä huoli-ilmoituksia tehdä aikuisista ihan mitättömistä syistä, vaikka sairaudentunnottomasta siltä tuntuukin. 

Älkää antako heidän viedä minua pois!

Vierailija
66/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minä en parantunut.

Vierailija
67/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli-ilmoitukset käsittelee ensisijassa sosiaalihuolto.  Ei kukaan voi varata lääkärisikaa toiselle. Tai voi kai, mutta ei ole velvollinen asiakas menemään sinne. 

Siis huvittava ajatus että joku ventovieras varaa sulle lääkäriajsn?  Ei kai noin voi tehdä kun käyttämättömästä käynnistä voi tulla laskukin. 

Hetkinen, itselleni on varattu kerran. Kävin silmälääkärillä ja kokoajan jankutettuin että pitää mennä poliklinikalle myöhemmin käymään.  En mennyt koska silmävaiva oli parantunut ennen sitä käyntiä. Varasivst ilman yhteydenottoa uuden ajan.  Hullu, hullumpi Suomi ja HUS!

Lisäksi sain oudon kirjeen lääkäriltä missä luki: Asiakas jättänyt  käymättä useamman kerran varatulla ajalla. Emme varaa uutta aikaa. Asiakas varatkoon  itse uuden sjan silmävaivojensa kanssa.

Täytyy sanoa että olen sasnut ihan sairaan kuvan terveydenhuollosta Suomessa. 

Vierailija
68/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa poliiseista kn itsekin hul luja, mutta sen tietää vain heidän lapsensa. 

Vierailija
69/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos uhkailee niin pitää pakkolääkitä vai?  Sitäkö voi käyttää sitten rankaisuna? 

Kaikki mitä ei kestetä niin kostetaan. Näin se menee. Alistamisella halutaan saada toimimaan, diktatuuri vallitsee Suomessa. Teet kuten sanotaan tai itket ja teet.

Vierailija
70/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkään et parantunut.

Vierailija
71/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkään et parantunut.

Sinä sairas kiellät kaiken. Häivy muualle oksetus.

Vierailija
72/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut vastata puhelimeen.

Tää on paha varsinkin jos on työtön ja odottelee vaikkapa työkkärin tai jonkun työnantajan mahdollista soittoa. Täytyy olla koko ajan lähellä puhelintansa.

Pitää olla monta puhelinta. Työkkäriin oma puhelin, jolloin tiedät, että puhelu voi tulla vain työkkäristä.

Vierailija
73/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, viranomaisissa on paljon heitä jotka oikein nauttivat vallan tunteesta. Ja oli mikä syy tahansa niin miksi kyseinen poliisi ei ole soittanut mulle vaan tehnyt huoli ilmoituksen suoraan. Kuten sanoin ei mulla ole ollut mitään kontaktia poliisiin sen kesäkuisen sakkoistumisen jälkeen. 

Vierailija
74/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkään et parantunut.

Sinä sairas kiellät kaiken. Häivy muualle oksetus.

Olen kaikkialla!

Vierailija
75/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitona.

Vierailija
76/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoli-ilmoitukset käsittelee ensisijassa sosiaalihuolto.  Ei kukaan voi varata lääkärisikaa toiselle. Tai voi kai, mutta ei ole velvollinen asiakas menemään sinne. 

Siis huvittava ajatus että joku ventovieras varaa sulle lääkäriajsn?  Ei kai noin voi tehdä kun käyttämättömästä käynnistä voi tulla laskukin. 

Hetkinen, itselleni on varattu kerran. Kävin silmälääkärillä ja kokoajan jankutettuin että pitää mennä poliklinikalle myöhemmin käymään.  En mennyt koska silmävaiva oli parantunut ennen sitä käyntiä. Varasivst ilman yhteydenottoa uuden ajan.  Hullu, hullumpi Suomi ja HUS!

Lisäksi sain oudon kirjeen lääkäriltä missä luki: Asiakas jättänyt  käymättä useamman kerran varatulla ajalla. Emme varaa uutta aikaa. Asiakas varatkoon  itse uuden sjan silmävaivojensa kanssa.

Täytyy sanoa että olen sasnut ihan sairaan kuvan terveydenhuollosta Suomessa. 

Hoitamattomat silmäongelmat voivat johtaa näön menetykseen. 

Vierailija
77/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oma kanta tekstissä luki näin poliisi tehnyt huoli ilmoituksen sen vuoksi käyty potilaan tiedoissa. Yritetään tavoitella kyseistä henkilöä että saataisiin hänet käymään yleistarkastuksessa. Vaikka tällänen teksti oli niin mulle ei sanottu mtn syytä miksi mulle aika varattiin. 

Vierailija
78/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitona.

Pakkolääkintä ei ole mitään hoitoa.. se on kidutusta. Jossa toinen tapetaan hitaasti

Vierailija
79/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä ei kestetä niin kostetaan. Näin se menee. Alistamisella halutaan saada toimimaan, diktatuuri vallitsee Suomessa. Teet kuten sanotaan tai itket ja teet.

Ihmisillä on oikeus elää ilman uhkailua. Miksi ap käyttäytyy epänormaalisti ja uhkaavasti? 

Vierailija
80/176 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oma kanta tekstissä luki näin poliisi tehnyt huoli ilmoituksen sen vuoksi käyty potilaan tiedoissa. Yritetään tavoitella kyseistä henkilöä että saataisiin hänet käymään yleistarkastuksessa. Vaikka tällänen teksti oli niin mulle ei sanottu mtn syytä miksi mulle aika varattiin. 

Kyllä täällä kaikilla ketjua lukevilla on selkeä käsitys syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi