Poliisi teki minusta huoli ilmoituksen
Mulle soitettiin tällä viikolla ja ilmoitettiin että on varattu lääkäri aika . Kysyin sitten mikä on syynä kun kerran itse en ole sitä pyytänyt. Sanottiin vain että ei siellä oma kanta tekstissä lue mitään. No menin käymään eilen kannassa ja siellä oli että poliisi oli tehnyt huoli ilmoituksen. En ole ollut tekemisissä poliisien kanssa nyt kolmeen kkteen eikä yhtäkään soittoa eikä käyntiä ole ollut. Mä en ymmärrä. Ne haluaa tehdä takuulla kiusaa. En aio mennä.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut vastata puhelimeen.
No miten olisin voinut tietää millä asialla soitetaan
Älä vastaa mihinkään puheluun.
Ja kannattaa vältellä pistorasioita sekä vesihanoja, kyttiä mönkii pistorasioista ulos ja lääkäreitä vesihanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta tarjoaa verovaroin tuotettuja palveluita ihmisten hyvinvoinnin eteen ja täällä jaksetaan vinkua, kun osuukin omalle kohdalle.
Mitä hyvinvointia se on kuin nappia naamaan 😄.. jepjep. Eihän lääkäreitä kiinnosta ihmisten hyvinvointi oikeesti.. et voi olla noin naivi
Tavallisen veronmaksajan korvaan pieni nappikuuri tekisi sinulle hyvää, kun ei taida eläminen ilmankaan onnistua. Ei niitä huoli-ilmoituksia tehdä aikuisista ihan mitättömistä syistä, vaikka sairaudentunnottomasta siltä tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta tarjoaa verovaroin tuotettuja palveluita ihmisten hyvinvoinnin eteen ja täällä jaksetaan vinkua, kun osuukin omalle kohdalle.
Mitä hyvinvointia se on kuin nappia naamaan 😄.. jepjep. Eihän lääkäreitä kiinnosta ihmisten hyvinvointi oikeesti.. et voi olla noin naivi
Mitä hyvinvointia on muiden uhkailu?
Eli jos uhkailee niin pitää pakkolääkitä vai? Sitäkö voi käyttää sitten rankaisuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen veronmaksajan korvaan pieni nappikuuri tekisi sinulle hyvää, kun ei taida eläminen ilmankaan onnistua. Ei niitä huoli-ilmoituksia tehdä aikuisista ihan mitättömistä syistä, vaikka sairaudentunnottomasta siltä tuntuukin.
Älkää antako heidän viedä minua pois!
Huoli-ilmoitukset käsittelee ensisijassa sosiaalihuolto. Ei kukaan voi varata lääkärisikaa toiselle. Tai voi kai, mutta ei ole velvollinen asiakas menemään sinne.
Siis huvittava ajatus että joku ventovieras varaa sulle lääkäriajsn? Ei kai noin voi tehdä kun käyttämättömästä käynnistä voi tulla laskukin.
Hetkinen, itselleni on varattu kerran. Kävin silmälääkärillä ja kokoajan jankutettuin että pitää mennä poliklinikalle myöhemmin käymään. En mennyt koska silmävaiva oli parantunut ennen sitä käyntiä. Varasivst ilman yhteydenottoa uuden ajan. Hullu, hullumpi Suomi ja HUS!
Lisäksi sain oudon kirjeen lääkäriltä missä luki: Asiakas jättänyt käymättä useamman kerran varatulla ajalla. Emme varaa uutta aikaa. Asiakas varatkoon itse uuden sjan silmävaivojensa kanssa.
Täytyy sanoa että olen sasnut ihan sairaan kuvan terveydenhuollosta Suomessa.
Osa poliiseista kn itsekin hul luja, mutta sen tietää vain heidän lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos uhkailee niin pitää pakkolääkitä vai? Sitäkö voi käyttää sitten rankaisuna?
Kaikki mitä ei kestetä niin kostetaan. Näin se menee. Alistamisella halutaan saada toimimaan, diktatuuri vallitsee Suomessa. Teet kuten sanotaan tai itket ja teet.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään et parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään et parantunut.
Sinä sairas kiellät kaiken. Häivy muualle oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut vastata puhelimeen.
Tää on paha varsinkin jos on työtön ja odottelee vaikkapa työkkärin tai jonkun työnantajan mahdollista soittoa. Täytyy olla koko ajan lähellä puhelintansa.
Pitää olla monta puhelinta. Työkkäriin oma puhelin, jolloin tiedät, että puhelu voi tulla vain työkkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, viranomaisissa on paljon heitä jotka oikein nauttivat vallan tunteesta. Ja oli mikä syy tahansa niin miksi kyseinen poliisi ei ole soittanut mulle vaan tehnyt huoli ilmoituksen suoraan. Kuten sanoin ei mulla ole ollut mitään kontaktia poliisiin sen kesäkuisen sakkoistumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään et parantunut.
Sinä sairas kiellät kaiken. Häivy muualle oksetus.
Olen kaikkialla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitona.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoitukset käsittelee ensisijassa sosiaalihuolto. Ei kukaan voi varata lääkärisikaa toiselle. Tai voi kai, mutta ei ole velvollinen asiakas menemään sinne.
Siis huvittava ajatus että joku ventovieras varaa sulle lääkäriajsn? Ei kai noin voi tehdä kun käyttämättömästä käynnistä voi tulla laskukin.
Hetkinen, itselleni on varattu kerran. Kävin silmälääkärillä ja kokoajan jankutettuin että pitää mennä poliklinikalle myöhemmin käymään. En mennyt koska silmävaiva oli parantunut ennen sitä käyntiä. Varasivst ilman yhteydenottoa uuden ajan. Hullu, hullumpi Suomi ja HUS!Lisäksi sain oudon kirjeen lääkäriltä missä luki: Asiakas jättänyt käymättä useamman kerran varatulla ajalla. Emme varaa uutta aikaa. Asiakas varatkoon itse uuden sjan silmävaivojensa kanssa.
Täytyy sanoa että olen sasnut ihan sairaan kuvan terveydenhuollosta Suomessa.
Hoitamattomat silmäongelmat voivat johtaa näön menetykseen.
Siinä oma kanta tekstissä luki näin poliisi tehnyt huoli ilmoituksen sen vuoksi käyty potilaan tiedoissa. Yritetään tavoitella kyseistä henkilöä että saataisiin hänet käymään yleistarkastuksessa. Vaikka tällänen teksti oli niin mulle ei sanottu mtn syytä miksi mulle aika varattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitona.
Pakkolääkintä ei ole mitään hoitoa.. se on kidutusta. Jossa toinen tapetaan hitaasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä ei kestetä niin kostetaan. Näin se menee. Alistamisella halutaan saada toimimaan, diktatuuri vallitsee Suomessa. Teet kuten sanotaan tai itket ja teet.
Ihmisillä on oikeus elää ilman uhkailua. Miksi ap käyttäytyy epänormaalisti ja uhkaavasti?
Vierailija kirjoitti:
Siinä oma kanta tekstissä luki näin poliisi tehnyt huoli ilmoituksen sen vuoksi käyty potilaan tiedoissa. Yritetään tavoitella kyseistä henkilöä että saataisiin hänet käymään yleistarkastuksessa. Vaikka tällänen teksti oli niin mulle ei sanottu mtn syytä miksi mulle aika varattiin.
Kyllä täällä kaikilla ketjua lukevilla on selkeä käsitys syystä.
En minä tuota kirjoittanut..