Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pettäjien kumppanit ja pettäjät niin paljastavat nahkansa tässä ketjussa. Ei tarvi lukea kuin muutama rivi kun näkee millaista pohjasakkaa ihmisinä ovat.
Ihmiset monesti tekee vääriä valintoja ja perustaa perheen väärän ihmisen kanssa kun kuvittelevat ettei parempaa koskaan tule ja sitten yhtäkkiä tuleekin. Eiköhän se ole jo pettämistä että rakastuu vaikka illanvietossa tapaamaansa ihmiseen korviaan myöten, eikä kykene enää saamaan häntä mielestään vaika olisi puolisonsa kanssa sängyssä?
Ei se ensimmäinen ihminen ole silti väärä. Hän on ihminen, johon on ihastuttu, rakastuttu ja yhdessä rakennettu elämää sekä vietetty aikaa.
Se että löytää uuden kumppanin, ei tee edellistä kumppanista väärää.
edellisestä"
Vierailija kirjoitti:
Jankutijankutijankutijankutijankuti. Selittele mitä tahdot, mutta sä olet oikeasti harhainen.
-eri
Menepäs lapsi nukkumaan ja lopeta tuo aivoton riehuminen. Ei faktat muutu, vaikka miten kiukkuaisit. Huomenna on koulupäivä, joten nyt unille siitä!
En mä ole kyllä missään kohtaa riehunut ja olen ihan aikuinen ihminen. Sähän tässä ole riehunut ja esittänyt omia harhojasi ehdottomina totuuksina. Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kuvittele tietävänsä täysin tuntemattomien ihmisten asioita. Ihan kylmä tosiasia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä.
Koomista kun sun kaltaiset kuvittelee, että jokainen pettävä mies kertoo tuollaisia. Sanallakaan ei ole tämä varattu mies puhunut vaimostaan tai heidän seksielämästään. Oletan heillä kyllä olevan seksiä ja ihan sama mulle.
Muuten hyvä yritys, mutta en ole missään sanonut, että JOKAINEN mies toimii noin. Sanallakaan en ole puhunut sinun panostasi. Puhuin ihan yleisellä tasolla. Kertoo kaiken olennaisen sinusta, että kommenttini kolahti noin lujaa ja otit sen henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pettäjien kumppanit ja pettäjät niin paljastavat nahkansa tässä ketjussa. Ei tarvi lukea kuin muutama rivi kun näkee millaista pohjasakkaa ihmisinä ovat.
Ihmiset monesti tekee vääriä valintoja ja perustaa perheen väärän ihmisen kanssa kun kuvittelevat ettei parempaa koskaan tule ja sitten yhtäkkiä tuleekin. Eiköhän se ole jo pettämistä että rakastuu vaikka illanvietossa tapaamaansa ihmiseen korviaan myöten, eikä kykene enää saamaan häntä mielestään vaika olisi puolisonsa kanssa sängyssä?
Ei se ensimmäinen ihminen ole silti väärä. Hän on ihminen, johon on ihastuttu, rakastuttu ja yhdessä rakennettu elämää sekä vietetty aikaa.
Se että löytää uuden kumppanin, ei tee edellistä kumppanista väärää.
Varattu mies on aina kiinnostavampi kuin vapaa mies, ainakin tietyn naistyypin mielestä. Mikään ei kohota itsetuntoa samoin kuin viedä mies toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä.
Koomista kun sun kaltaiset kuvittelee, että jokainen pettävä mies kertoo tuollaisia. Sanallakaan ei ole tämä varattu mies puhunut vaimostaan tai heidän seksielämästään. Oletan heillä kyllä olevan seksiä ja ihan sama mulle.
Muuten hyvä yritys, mutta en ole missään sanonut, että JOKAINEN mies toimii noin. Sanallakaan en ole puhunut sinun panostasi. Puhuin ihan yleisellä tasolla. Kertoo kaiken olennaisen sinusta, että kommenttini kolahti noin lujaa ja otit sen henkilökohtaisesti.
No voi snif. Sä kirjoitit typerästi yleistäen ja sen perusteella vastasin. Opettele kirjoittamaan järkevästi tai mene muualle ulisemaan. Mulla ei kolahtanut yhtään mikään vaan kerroin vain sulle todellisesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ex valehteli nuorikolle, ettei ollut saanut koskea minuun puoleen vuoteen. Meillä oli seksiä joka toinen ilta, niin kuin aiemminkin. Kaikki oli hyvin. Mies sanoi joka päivä rakastavansa minua. Minä lähdin vetämään kun sain tietää. Naiiveja nuo toiset naiset. Saa jämäni nyt pitää ja vuorostaan kuunnella valeita.
Eihän tuota kukaan usko. :D Tuohan on ikivanha klisee. "Vaimo ei ymmärrä minua."
Sinkkunainen saattaa kuitenkin haluta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankutijankutijankutijankutijankuti. Selittele mitä tahdot, mutta sä olet oikeasti harhainen.
-eri
Menepäs lapsi nukkumaan ja lopeta tuo aivoton riehuminen. Ei faktat muutu, vaikka miten kiukkuaisit. Huomenna on koulupäivä, joten nyt unille siitä!
En mä ole kyllä missään kohtaa riehunut ja olen ihan aikuinen ihminen. Sähän tässä ole riehunut ja esittänyt omia harhojasi ehdottomina totuuksina. Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kuvittele tietävänsä täysin tuntemattomien ihmisten asioita. Ihan kylmä tosiasia.
-eri
Eli sinä et ole normaalilla järjellä varustettu, koska kuvittelet tietäväsi jotain tuntemattomien ihmisten asioista. Ja kaupan päälle olet vielä lukutaidoton. No kai sitä voi aikuiseksi noillakin puutteilla kasvaa. Vähintään fyysisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
-eri
Eli sinä et ole normaalilla järjellä varustettu, koska kuvittelet tietäväsi jotain tuntemattomien ihmisten asioista. Ja kaupan päälle olet vielä lukutaidoton. No kai sitä voi aikuiseksi noillakin
Lopeta nyt jo oikeasti tuo lapsellinen sekoilu.
--eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi snif. Sä kirjoitit typerästi yleistäen
Miksi sinulla menee tämä asia noin kovasti tunteisiin? Jos se sinun panosi ei ole tuollainen, eihän keskustelu silloin koske sinua. Vai herättikö kommenttini epäilyn siitä, ettei se panosi olekaan ihan niin rehellinen kuin luulet ja siksi sinun täytyy nyt paniikissa olla vakuuttelemassa että "ei varmana aikaan MUN pano ole tuollainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan joka rakastaa puolisoaan ei petä. Ajattelen, että ovat valineet väärän kumppanin, joka ei himota tarpeeksi. Tämän lisäksi ovat heikkoja sieluja, eivät niitä joiden harteille voi laittaa vastuuta.
Suuri osa tavismiehistä pettää jos vain saavat tilaisuuden. Kakkosten on turha leijua paremmuttaan, olitte vain sopivasti hollilla ja otettavissa. Älkää nielkö niin helposti rakkausvaleita.
No voi olla noin, mutta eniten olen arvostanut miestä, joka halusi, mutta sanoi, että ehkä me seuraavassa elämässä tapaamme.
Siis mitään ei aktuaalisesti tapahtunut.
Olin oikeassa, mielestäni hän oli hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ex valehteli nuorikolle, ettei ollut saanut koskea minuun puoleen vuoteen. Meillä oli seksiä joka toinen ilta, niin kuin aiemminkin. Kaikki oli hyvin. Mies sanoi joka päivä rakastavansa minua. Minä lähdin vetämään kun sain tietää. Naiiveja nuo toiset naiset. Saa jämäni nyt pitää ja vuorostaan kuunnella valeita.
Nuorikolle? Eli he olivat naimisissa. Miksi ihmeessä miehen olisi sinuun pitänyt koskea?
Nuorikko tarkoittaa nuorta naimisissa olevaa naista, erityisesti ennen ensimmäisen lapsen syntymää.
Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Kun sinua petetään, tuntuuko se silloinkin elämän suolalta? Tätä mieltähän olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en edes ajatellut hänen eroavan. Pidin vain hauskaa siihen asti, kunnes löysin nuoren miehen, jonka kanssa olin valmis parisuhteeseen.
Olihan se kivaa, kun se palvoi minua ja oli ihan hulluna minuun. Ja voin kertoa, ettei silloin vaimosta puhuttu.
Sä oot jotenkin ällö.
En ole. En ole yhtään sen enempää tai vähempää ällö kuin sinäkään.
En ymmärrä näitä nykyajan nuoria muijia, jotka myy itseään tavalla tai toisella. Vinsahtanutta, haluaa vaan jonkun vanhan pervon päälleen kuolaamaan, yäk. Ennen oli naisilla itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota kukaan usko. :D Tuohan on ikivanha klisee. "Vaimo ei ymmärrä minua."
Sinkkunainen saattaa kuitenkin haluta seksiä.
Eikö sinkkunainen saa sinkkumieheltä?
Kakkoset tappelee liian usein ukkomiehistä ja vollottaa kavereilleen sydänsurujaan. Mutta jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä vedät?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee.
Niin ajatella, että pettävä mies ei ole rehellinen. Mua ei kiinnosta miehen rehellisyys vaan hyvä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten kukaan voi uskotella itselleen, että mies joka pettää ja valehtelee läheisimmälleen, olisi uskollinen juuri sinulle, kakkosnaiselle.
Holy denial.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Yksikään ihminen ei ole täydellinen.
Ei tietenkään kukaan ole täydellinen. Pettäjät vaan on täydellisen itsekkäitä!