Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?

Vierailija
20.08.2025 |

Jos tarvitsee pettää?

Kommentit (312)

Vierailija
141/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä pettäjien kumppanit ja pettäjät niin paljastavat nahkansa tässä ketjussa. Ei tarvi lukea kuin muutama rivi kun näkee millaista pohjasakkaa ihmisinä ovat. 

Ihmiset monesti tekee vääriä valintoja ja perustaa perheen väärän ihmisen kanssa kun kuvittelevat ettei parempaa koskaan tule ja sitten yhtäkkiä tuleekin. Eiköhän se ole jo pettämistä että rakastuu vaikka illanvietossa tapaamaansa ihmiseen korviaan myöten, eikä kykene enää saamaan häntä mielestään vaika olisi puolisonsa kanssa sängyssä?

Ei se ensimmäinen ihminen ole silti väärä. Hän on ihminen, johon on ihastuttu, rakastuttu ja yhdessä rakennettu elämää sekä vietetty aikaa.

Se että löytää uuden kumppanin, ei tee edellistä kumppanista väärää.

Vierailija
142/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka rakastaa puolisoaan ei petä. Ajattelen, että ovat valineet väärän kumppanin, joka ei himota tarpeeksi. Tämän lisäksi ovat heikkoja sieluja, eivät niitä joiden harteille voi laittaa vastuuta. 

Suuri osa tavismiehistä pettää jos vain saavat tilaisuuden. Kakkosten on turha leijua paremmuttaan, olitte vain sopivasti hollilla ja otettavissa. Älkää nielkö niin helposti rakkausvaleita. 

Ei mulle ole mitään valehdeltu. Alusta asti ollut selvää, että kyse on pelkästä seksistä. Kummallista olettaa jokaisen toisen naisen olevan rakkauden perässä ja haluvan sen miehen itselleen. Myös naiset pystyy pelkkään seksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä juuri saa ilonsa siitä ettei jätä vaan toimii selän takana. Miten se muuten olisi pettäjä. Onhan siinä nyt hohtoa elää salattua kaksoiselämää ja nauttia vaikkapa kauniista perheestä sekä vieraista. Siinä on aivan oma viehätyksensä. Täytyy olla. 

Vierailija
144/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä pettäjien kumppanit ja pettäjät niin paljastavat nahkansa tässä ketjussa. Ei tarvi lukea kuin muutama rivi kun näkee millaista pohjasakkaa ihmisinä ovat. 

Ihmiset monesti tekee vääriä valintoja ja perustaa perheen väärän ihmisen kanssa kun kuvittelevat ettei parempaa koskaan tule ja sitten yhtäkkiä tuleekin. Eiköhän se ole jo pettämistä että rakastuu vaikka illanvietossa tapaamaansa ihmiseen korviaan myöten, eikä kykene enää saamaan häntä mielestään vaika olisi puolisonsa kanssa sängyssä?

Siinä vaiheessa olisi syytä pakata kamppeensa ja lähteä. Parempi sekin kuin valehdella 24/7.

Ei asiat ole aina noin yksinkertaisia. Saattaa olla yhteisiä lapsia ja asunto, eikä ehkä ole vielä täysin varma uudesta kumppanista. Kun sivusuhde on sujunut vähän aikaa hyvin ilman ongelmia ja kotonakaan ei niitä ole niin se kolmio vaan jää päälle.

Vierailija
145/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka rakastaa puolisoaan ei petä. Ajattelen, että ovat valineet väärän kumppanin, joka ei himota tarpeeksi. Tämän lisäksi ovat heikkoja sieluja, eivät niitä joiden harteille voi laittaa vastuuta. 

Suuri osa tavismiehistä pettää jos vain saavat tilaisuuden. Kakkosten on turha leijua paremmuttaan, olitte vain sopivasti hollilla ja otettavissa. Älkää nielkö niin helposti rakkausvaleita. 

Ei mulle ole mitään valehdeltu. Alusta asti ollut selvää, että kyse on pelkästä seksistä. Kummallista olettaa jokaisen toisen naisen olevan rakkauden perässä ja haluvan sen miehen itselleen. Myös naiset pystyy pelkkään seksiin. 

Ja niin monta kertaa tuo vakuuttelu on pelkkää itsepetosta tai muuttuu sellaiseksi. Mutta jatka toki vakuutteluja, hyvä että itse uskot. 

Vierailija
146/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Olet melkoisen harhainen, kun kuvittelet tietäväsi tuntemattomien asiat. Mene hoitoon. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta vittujakaan miehen vaimo, valta-asemat ja muu paska. Kaikkein vähiten kiinnostaa sun harhaiset kommentit.

Ymmärrän, että sinua harmittaa, kun kuvitelmasi puhkaistaan, mutta turhaan sinä siitä minulle kiukuttelet. Ei ole minun syytäni, että sinä kuvittelet jotain, mikä ei ole totta. 

Kysyn nyt kyllä mäkin, että miksi olet noin harhainen? Tosiasia on kuitenkin, että sä et voi mitenkään tietää tuollaisia asioita. Aivan käsittämätöntä tulla väittämään tuollaisia asioita täysin tuntemattomista ihmisistä.

-eri

Sille en voi mitään, jos sinun kapasitettisi ei riitä käsittämään, että vaimot eivät ole ihan niin tyhmiä kuin kakkosnaiset kuvittelevat. Milläs meriiteillä muuten teet täällä "diagnooseja" tuntemattomien ihmisten harhaisuuksista? Tosiasia on kuitenkin, että sä et voi mitenkään tietää, onko kirjoittaja harhainen vai ei. Aivan käsittämätöntä tulla väittämämään tuolalisia asioista täysin tuntemattomasta ihmisestä. Ja vieläpä aiheesta, josta et selkeästi ymmärrä hevon vttuakaan. 

Vierailija
147/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Pidätte hauskaa sen vaimon tunteiden kustannuksella.  Kyllä se sen tulee tietämään joka tapauksessa.

Surullista tämmöinen.  Mutta teidän kaltaisia on paljon.  On aina ollut ja tulee olemaan.  Sinultakin puuttuu omatunto ja halu elää rehellisesti, kuten siltä mieheltäkin.  

Tällaiset pettäjät ja toisten selän takana puuhailijat on yleensä narsistisia minä minä tyyppejä.  Empatia puuttuu kokonaan.  Kunhan MINÄ pidän hauskaa.  Kaksi samanlaista on nytkin siis löytänyt toisensa.  Se tavallinen tarina.  

Eikä riitä rohkeutta kertoa vaimolle, että tämä tietäisi missä mennään.  

Vierailija
148/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin monta kertaa tuo vakuuttelu on pelkkää itsepetosta tai muuttuu sellaiseksi. Mutta jatka

Mikä sua vaivaa? En mä mitään vakuuttele vaan kerron vain asiat niin kuin ne ovat. Miksi ihmeessä haluaisin miehen joka pettää? 

Vierailija
149/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet todella tyhmä jos kuvittelet jokaisen pettäjän pettävän usean ihmisen kanssa. Olet todella vajaaälyinen.

Vooooi, kakkosnaisella meni tunteisiin, kun tuotiin esiin, ettet sä välttämättä olekaan sille sun pettäjämiehelle ainut sivusuhde. Et, vaikka se valehtelee sulle silmät ja korvat täyteen. Oikeasti se melko varmasti myös panee vaimoaankin, mutta väittää sinulle, ettei seksiä ole, jotta oikeuttaisi pettämisensä. Ja sinä hölmö nielet kaiken, mitä se äijä sulle syöttää. 

Vierailija
150/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Pidätte hauskaa sen vaimon tunteiden kustannuksella.  Kyllä se sen tulee tietämään joka tapauksessa.

Surullista tämmöinen.  Mutta teidän kaltaisia on paljon.  On aina ollut ja tulee olemaan.  Sinultakin puuttuu omatunto ja halu elää rehellisesti, kuten siltä mieheltäkin.  

Tällaiset pettäjät ja toisten selän takana puuhailijat on yleensä narsistisia minä minä tyyppejä.  Empatia puuttuu kokonaan.  Kunhan MINÄ pidän hauskaa.  Kaksi samanlaista on nytkin siis löytänyt toisensa.  Se tavallinen tarina.  

Eikä riitä rohkeutta kertoa vaimolle, että tämä tietäisi missä mennään.  

No voi snif.

Vierailija
151/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet todella tyhmä jos kuvittelet jokaisen pettäjän pettävän usean ihmisen kanssa. Olet todella vajaaälyinen.

Vooooi, kakkosnaisella meni tunteisiin, kun tuotiin esiin, ettet sä välttämättä olekaan sille sun pettäjämiehelle ainut sivusuhde. Et, vaikka se valehtelee sulle silmät ja korvat täyteen. Oikeasti se melko varmasti myös panee vaimoaankin, mutta väittää sinulle, ettei seksiä ole, jotta oikeuttaisi pettämisensä. Ja sinä hölmö nielet kaiken, mitä se äijä sulle syöttää. 

En ole kakkosnainen vaan en ole niin tyhmä, että kuvittelisin jokaisen pettäjän pettävän useiden ihmisten kanssa. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kyllä nämä asiat. Ihan turhaan mulle vittuilet asioista jotka ei koske mua. Mä olen sinkku eikä ole suhdetta kenenkään kanssa.

Vierailija
152/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näinhän ihmiset on toimineet vuosisatoja, ennen vanhaan oli hoveilla ynnä muilla varakkailla kurtisaaneja, ja jos yhtään olette lukeneet historianne opuksia, niin kurtisaanit olivat avoimesti varakkaiden miesten ylläpitämiä rakastajattaria ja elivät vähän niin kuin nämä nykypäivän missit (ja muut  ankka huuliset ), jotka nyt  toimivat kurtisaaneina esim Dubaissa jotta saavat sen kalliin käsilaukkunsa, jota näytellä somessa. Nämä historian ajan  kurtisaanit olivat itsekin varakkaita, yleensä hyvin kauniita ja ihailtuja (paitsi ehkä niiden vaimojen mielestä), mutta toisaalta miehet pääsivät hoitelemaan viettejänsä ja perversioitaan näiden ylläpidettyjen naisten kanssa ja vaimot pääsivät vähemmällä.

Ja onhan Ranskassakin aina ollut tavallaan ihan hyväksyttyä se ,että lähes kaikilla miehillä on myös rakastajattaret. Kaunis sana sinällään. Eli ei mitään uutta auringon alla.

Ja toki naisillakin on oikeus omi

Nimenomaan puolison tulee olla syrjähypystä tietoinen ja sivusuhteista tulee sopia ennalta. Pettäminen kuohuttaa siksi, koska lupaus uskollisuudesta petetään eli eletään valheessa. 

Toki luvalla vieraissa käyminen ei ole niin jännää eikä se kiihota kakkostakaan niin paljon kun saa luvalla miestä lainata. Kakkonen ei saa isoja kiksejä miehen viemisestä eikä pysty intoilemaan omaa paremmuuttaan, juonikkuuttaan. 

Vierailija
153/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille  totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä. 

Vierailija
154/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Olet melkoisen harhainen, kun kuvittelet tietäväsi tuntemattomien asiat. Mene hoitoon. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta vittujakaan miehen vaimo, valta-asemat ja muu paska. Kaikkein vähiten kiinnostaa sun harhaiset kommentit.

Ymmärrän, että sinua harmittaa, kun kuvitelmasi puhkaistaan, mutta turhaan sinä siitä minulle kiukuttelet. Ei ole minun syytäni, että sinä kuvittelet jotain, mikä ei ole totta. 

Kysyn nyt kyllä mäkin, että miksi olet noin harhainen? Tosiasia on kuitenkin, että sä et voi mitenkään tietää tuollaisia asioita. Aivan käsittämätöntä tulla väittämään tuollaisia asioita täysin tuntemattomista ihmisistä.

-eri

Sille en voi mitään, jos sinun kapasitettisi ei riitä käsittämään, että vaimot eivät ole ihan niin t

Jankutijankutijankutijankutijankuti. Selittele mitä tahdot, mutta sä olet oikeasti harhainen. 

-eri

Vierailija
155/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille  totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä. 

Koomista kun sun kaltaiset kuvittelee, että jokainen pettävä mies kertoo tuollaisia. Sanallakaan ei ole tämä varattu mies puhunut vaimostaan tai heidän seksielämästään. Oletan heillä kyllä olevan seksiä ja ihan sama mulle.

Vierailija
156/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kakkosnainen vaan en ole niin tyhmä, että kuvittelisin jokaisen pettäjän pettävän useiden ihmisten kanssa. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kyllä nämä asiat. Ihan turhaan mulle vittuilet asioista jotka ei koske mua. Mä olen sinkku eikä ole suhdetta kenenkään kanssa.

Niin, olet vain niin tyhmä, ettet osaa lukea. Kukaan ei ole missään sanonut, että KAIKKI pettäjät pettävät useiden ihmisten kanssa. Sinulle vain kerrottiin, että se on mahdollista ja jopa todennäköistä. Normaalilla järjellä varustettu ihminen kyllä tajuaa, että pettäjä pystyy pettämään useammankin kuin yhden kanssa. Ja hyvin usein tekeekin niin, koska jännitystä saa elämään paljon enemmän, kun on useampia sivusuhteita. 

Vierailija
157/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ensimmäinen ihminen ole silti väärä. Hän on ihminen, johon on ihastuttu, rakastuttu ja yhdessä rakennettu elämää sekä vietetty aikaa.

Se että löytää uuden kumppanin, ei tee edellistä kumppanista väärää.

Aika yleistä on että ensimmäinen on otettu paremman puutteessa etenkin miehillä. Sitten se kiinnostavampi osuukin kohdalle, mutta tämän edellisen tyytymisvaimon kanssa onkin lapsia tai muutta yhteistä. Ei sitä naista (johon on tyytynyt kun ei halua olla yksin) välttämättä arvosta niin paljon että pettämisen näkisi ongelmana.

Vierailija
158/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijankutijankutijankutijankuti. Selittele mitä tahdot, mutta sä olet oikeasti harhainen. 

-eri

Menepäs lapsi nukkumaan ja lopeta tuo aivoton riehuminen. Ei faktat muutu, vaikka miten kiukkuaisit. Huomenna on koulupäivä, joten nyt unille siitä! 

Vierailija
159/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat luonnehäiriöisiä. 

Varmaan nän. Paljon mm. narsisteja. Ja tyhmiä, ongelmanratkaisukyky heikko. 

Ei ole tyhmyyttä vaan ihmisenä olemista.

Siihen kuuluvat virheet, väärät valinnat jne.

Se miten nämä ilmenevät ja miten näitä käsitellään parisuhteessa, on jokaisen käytävä läpi omalla tavallaan.

Niinpä. Nämä asiat kannattaa keskustella ennen kuin menee naimisiin.

Enkä tarkoita sellaista pintapöljäilyä, että rakastan vain sinua aina ja ikuisesti!!!

Tarkoitan sitä, että miten toimitaan, jos kumppani liiton aikana esim ihastuu toiseen. Haluaako toinen tietää jne.

Vierailija
160/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Lopeta jo ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi