Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat varattuja mutta kotona on seksiosasto suljettu. Niinpä nautimne toisistamme ja en tunne edes syyllisyyttä. Olen ansainnut tämän.
Todellakin olet ansainnut olla kakkosnainen/kakkosmies. Sinulla on hyvin viisas puoliso kun ei tuollaisen jakorasian kanssa suostu panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat varattuja mutta kotona on seksiosasto suljettu. Niinpä nautimne toisistamme ja en tunne edes syyllisyyttä. Olen ansainnut tämän.
Todellakin olet ansainnut olla kakkosnainen/kakkosmies. Sinulla on hyvin viisas puoliso kun ei tuollaisen jakorasian kanssa suostu panemaan.
Jakorasia on useiden miesten kanssa. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakorasiaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä haluaa molemmat. Vaimon, joka pitää huolta kodista, lapsista ja ennen kaikkea miehestä itsestään. "Toisen naisen", jonka kanssa mies voi viettää vapaa-aikaa ja "rentoutua". Vaimolla on siis eräänlainen hotellinpitäjän rooli ja toisella naisella viihdyttäjän rooli.
Höpö höpö. Huolehtiminen miehestä loppuu tasan sen pettämiskeisseihin. Hoidot ne siitä huolehtii, jotta saavat.
Vierailija kirjoitti:
Nämä pettäjien kumppanit ja pettäjät niin paljastavat nahkansa tässä ketjussa. Ei tarvi lukea kuin muutama rivi kun näkee millaista pohjasakkaa ihmisinä ovat.
Eivät ole. Yksikään ihminen ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Todellakin tietää. Vain hyvin yksinkertainen kakkosnainen voi kuvitella, että vaimo, joka elää miehen kanssa arkea ei huomaisi sivusuhdetta jossain vaiheessa. Se vaimo vain ei välttämättä tuo asiaa esiin, vaan antaa sinun pitää vallantunteesi uskottelemalla, ettei muka tiedä.
eri
Ei tiedä ja sillä selvä. Vaimo on paljon pois työnsä vuoksi ja siksi on helppo tavata. Ei mulla ole mitään vallantunnetta. Sulla on todella lapsel
Kyllä tietää. Ei se asia muutu, vaikka uskottelisit itsellesi jotain muuta. Kertoo kaiken olennaisen sinusta, ettet edes tunnista valta-asetelmaa, jota yrität pönkittää uskottelemalla itsellesi, että olet voinut "napata" toisen naisen miehen ilman, että tämä nainen on huomannut asiaa. Ei se vaimo ole niin tyhmä kuin sinä kuvittelet. Eikä minun haukkuminen muuta tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska pyrkimykseni ei ole erota. Haen vain nautintoja, mitä kotona ei ole tarjolla.
Ei ole eikä tule. Joudut juoksemaan niiden perässä ympäriinsä. Raskasta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olet ansainnut lopullisen kohtalosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakorasia on useiden miesten kanssa. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakorasiaa.
-eri
Eihän se ole yhden kanssa harrastamista, kun on se parisuhde ja sitten on vielä tämä sivusuhde. Miksi rajaat tämän vain miehiin? Etkö tiennyt, että pettää voi myös naisen kanssa?
Koska he pitävät jännityksestä ja ovat luonteeltaan petollisia omaneduntavoittelijoita.
Eikä mies koskaan jätä vanhaa ennen kuin uusi on tukevasti koukussa. Palveluihin ei saa tulla katkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän miehen joka petti useiden vuosien ajan vaimoaan jolla pahoja mielenterveysongelmia. No tuo vaimo viimein tappoi itsensä ja mies kehtasi esittää surevaa leskeä. On edelleen yhdessä sen naisen kanssa jonka kanssa petti vaimoaan.
Ketään ei kiinnosta jos mies päättää päivänsä eron jälkeen joten miksi se olisi naisenkaan kohdalla eri? Kannattaa hoitaa itse ne mielenterveysongelmat eikä laittaa niitä suhteen tai puolison varaan. Jokainen on viimekädessä vastuussa itsestään ja omasta pärjäämisestään ja kenenkään toisen harteille sitä ei voi siirtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Todellakin tietää. Vain hyvin yksinkertainen kakkosnainen voi kuvitella, että vaimo, joka elää miehen kanssa arkea ei huomaisi sivusuhdetta jossain vaiheessa. Se vaimo vain ei välttämättä tuo asiaa esiin, vaan antaa sinun pitää vallantunteesi uskottelemalla, ettei muka tiedä.
eri
Ei tiedä ja sillä selvä. Vaimo on paljon pois työnsä vuoksi ja siksi on helppo tavata. Ei mulla
Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Olet melkoisen harhainen, kun kuvittelet tietäväsi tuntemattomien asiat. Mene hoitoon. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta vittujakaan miehen vaimo, valta-asemat ja muu paska. Kaikkein vähiten kiinnostaa sun harhaiset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Eihän se ole yhden kanssa harrastamista, kun on se parisuhde ja sitten on vielä tämä sivusuhde. Miksi rajaat tämän vain miehiin? Etkö tiennyt, että pettää voi myös naisen kanssa?
Mikä aivovamma sulla on? Kotona seksiosasto suljettu eli seksiä on vain sen yhden kanssa. Mene paskaläjä muualle vinkumaan sun lesbofantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kykenemättömiä eroamaan?
En oikein ole vakuuttunut, että pelkän hyvän seksin vuoksi kannattaa erota. Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mikä aivovamma sulla on? Kotona seksiosasto suljettu eli seksiä on v
Ei mikään. Sinä olet kyllä TODELLA naiivi, jos kuvittelet, että pettäminen rajoittuu vain yhdeen ihmiseen.
Pettämistä tiedän sen verran että ensin juoksevat onnellisina uuden hoitonsa perässä sinne ja tänne. Urheillaan ja hoivataan partavettä. Tarjoillaan matkoja ja aterioita, ostetaan vaatetta. Sitten tulee itku ku tulee jätetyksi ja taas etsitään uutta. Välillä tulee tunne, että ei kelpaa kenellekään ja masentuu. Vaimokaan ei enää välitä. Vaikeeta tuntuu pettäminen olevan verrattuna onnelliseen parisuhteeseen oman puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Olet melkoisen harhainen, kun kuvittelet tietäväsi tuntemattomien asiat. Mene hoitoon. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta vittujakaan miehen vaimo, valta-asemat ja muu paska. Kaikkein vähiten kiinnostaa sun harhaiset kommentit.
Ymmärrän, että sinua harmittaa, kun kuvitelmasi puhkaistaan, mutta turhaan sinä siitä minulle kiukuttelet. Ei ole minun syytäni, että sinä kuvittelet jotain, mikä ei ole totta.
Kysyn nyt kyllä mäkin, että miksi olet noin harhainen? Tosiasia on kuitenkin, että sä et voi mitenkään tietää tuollaisia asioita. Aivan käsittämätöntä tulla väittämään tuollaisia asioita täysin tuntemattomista ihmisistä.
-eri
Mikä aivovamma sulla on? Kotona seksiosasto suljettu eli seksiä on vain sen yhden kanssa. Mene paskaläjä muualle vinkumaan sun lesbofantasioita.
Ja mistäs sinä luulet tietäväsi, että se sinun pettäjäkaverisi on vain sinun kanssasi? Voihan sillä olla sinun lisäksesi vaikka kymmenen muutakin sivusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan joka rakastaa puolisoaan ei petä. Ajattelen, että ovat valineet väärän kumppanin, joka ei himota tarpeeksi. Tämän lisäksi ovat heikkoja sieluja, eivät niitä joiden harteille voi laittaa vastuuta.
Suuri osa tavismiehistä pettää jos vain saavat tilaisuuden. Kakkosten on turha leijua paremmuttaan, olitte vain sopivasti hollilla ja otettavissa. Älkää nielkö niin helposti rakkausvaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mikä aivovamma su
Sä olet todella tyhmä jos kuvittelet jokaisen pettäjän pettävän usean ihmisen kanssa. Olet todella vajaaälyinen.
Ei tiedä ja sillä selvä. Vaimo on paljon pois työnsä vuoksi ja siksi on helppo tavata. Ei mulla ole mitään vallantunnetta. Sulla on todella lapsellinen ajattelutapa.