Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en edes ajatellut hänen eroavan. Pidin vain hauskaa siihen asti, kunnes löysin nuoren miehen, jonka kanssa olin valmis parisuhteeseen.
Olihan se kivaa, kun se palvoi minua ja oli ihan hulluna minuun. Ja voin kertoa, ettei silloin vaimosta puhuttu.
Sä oot jotenkin ällö.
En ole. En ole yhtään sen enempää tai vähempää ällö kuin sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.
En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.
Minkä ikäinen olet? Arvaan että noin 24 ?
Mikä sua vaivaa? Kyllä mulla on 50 lähempänä kuin 40.
Miksi te nuoret ette kysele niistä asioista mitkä askarruttaa?
Tarvitseeko aina larpata jotain pettäjää tai sivusuhdenaista?
Ei ole noloa, jos haluaa nimettömänä tietää, että pitävätkö kliseet paikkaansa, kun kuitenkin täöllä on aivan oikeita ihmisiä langoilla pidemmällä elämänkokemuksella erilaisin ratkaisuin.
Joihinkin voisi vastata asiallisesti niinkuin tällä palstalla vielä muinoin tehtiin keksimättä mitään outoja hölmöyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla realisti ja seisoa omilla jaloillaan parisuhteessakin.
Tiedän monia naisia, joiden miehet ovat pettäneet. Nämä naiset ovat juuri niitä, joiden elämä pyörii vain miehen ympärillä.
Lopulta voit luottaa vain itseesi.
Tämähän se olisi. Nämä naiset tuppaavat vielä olemaan niitä, jotka oikein kehuvat sitä omaa puolisoaan maasta taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies jätti mut. Petti kyllä ilmeisesti kuukausia tai jopa vuosia sitä ennen, sillä eihän nyt sitä vaihdeta ihan hyvää naista toiseen naiseen koeajamatta sitä uutta naista. Kun koeajo oli onnistunut, ero olikin sitten vain lyhyt 10 minuutin muodollinen ilmoitus minulle. Jätti siis täysin puskista ja yhdessä olimme sentään 19 vuotta. Minultahan ei kysytty yhtään mitään. Minulle vain ilmoitettiin erosta. Eikä erosta keskusteltu edes tämän jälkeen. Kaikki vetäistiin vessanpöntöstä oikeastaan niinkuin tuosta noin vain. Mikään ei merkinnyt mitään. Ei edes lapset.
Moni ei ymmärrä omaa osuuttaan pettämiseen ja eroon.
Tämä on varmaan iljettävin tapa erota. Jätetään se toinen miettimään, että mitä tapahtui, eikä ole munaa jutella tai edes kirjoittaa ihmiselle, jonka kanssa jaoit 19-v
Itkin ensimmäisen parisuhteen päätyttyä lapsuuden kodissani olohuoneen TV-tuolissa ja vaikeroin, että miksi mulle aina valehdellaan?
Isä sattui kävelemään ohi ja pysähtyi siinä sitä minun märinää ja itkua katsomaan.
Hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi, että älä usko kettään, niin sulle ei voi valehella kukkaan.
Tuo oli sellainen neuvo, joka avasi sinisilmäiset silmäni. Oikeesti pitää ihan itse ottaa vastuu siitä, minkälaisen kumppanin haluaa.
Pettäjä haluaa molemmat. Vaimon, joka pitää huolta kodista, lapsista ja ennen kaikkea miehestä itsestään. "Toisen naisen", jonka kanssa mies voi viettää vapaa-aikaa ja "rentoutua". Vaimolla on siis eräänlainen hotellinpitäjän rooli ja toisella naisella viihdyttäjän rooli.
Vierailija kirjoitti:
Itkin ensimmäisen parisuhteen päätyttyä lapsuuden kodissani olohuoneen TV-tuolissa ja vaikeroin, että miksi mulle aina valehdellaan?
Isä sattui kävelemään ohi ja pysähtyi siinä sitä minun märinää ja itkua katsomaan.
Hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi, että älä usko kettään, niin sulle ei voi valehella kukkaan.
Tuo oli sellainen neuvo, joka avasi sinisilmäiset silmäni. Oikeesti pitää ihan itse ottaa vastuu siitä, minkälaisen kumppanin haluaa.
Ja siitä, että loppujen lopuksi, pitää luottaa aina eniten itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kumpikin olemme tahoiltamme suhteessa ihmiseen joka omistaa kotimme. Yhdessä luottotiedottomina emme saisi hankittua yhtä suurta yhteistä taloa. Samoin kummallakin on omat pienet lapset. Ymmärrämme paremmin toisiamme ja sitä miten nuoruuden hölmölyistä ja naiviudesta saattaa jäädä valtaisa velka jota makselemme vielä vuosikymmeniä. Omat puolisomme ovat paljon kylmenpiä kyvyttömiä ymmärtämän meitä ja virheitämme. He ovat paljon helpommista lähtökohdista ja paremmasta perhetaustasta kuin meistä kumpikaan ja siksi heidän on helppoa moralisoida ja syylistää meitä huonoista valinnoistamme.
Tapasimme töiden merkeissä ja armittaa ettemme tavanneet ennen kuin perustimme perheen toisille jotka eivät meitä ymmärrä. n32
Minullakin on työpaikkaromanssi. Käyn töissä eri paikkakunnalla missä asun. Olemme joko töiden jälkeen yhdessä autossa tai miehen asunnolla. Sano
Ei sun tarvitse taivaspaikkaa kai menettää ja voit elää niinkuin haluat
Kuitenkin: toisen ihmisen huijaaminen ja pettäminen on lähinnä iljettävää. Miksi et vaan päästä miestäsi elämään omaa elämänsä?
Aina näissä pettämiseen liittyvissä keskusteluissa aletaan esittämään oletuksia niistä toisista naisista ja pahimmillaan haukutaan todella rumasti. Mieshän se suurin syyllinen kuitenkin on. Aivan varmasti nämä raivoavat kirjoittelijat on niitä jotka pelkää miehensä pettävän.
Vierailija kirjoitti:
Keisarinna Katariina Suuri kertoi avoimesti lukuisista rakastajistaan eikä piilotellut edes syrjähyppyjään. Aikansa mahtinainen toteutti itseään estoitta sekä politiikassa että romantiikassa.
Hän jos kuka oli "voimaantunut". :D
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla realisti ja seisoa omilla jaloillaan parisuhteessakin.
Tiedän monia naisia, joiden miehet ovat pettäneet. Nämä naiset ovat juuri niitä, joiden elämä pyörii vain miehen ympärillä.
Lopulta voit luottaa vain itseesi.
Näillä ollaan menty ilman romahduksia.
Koen että pelastan naisen mieheltä joka ei häntä ansaitse eikä ymmärrä. Nainen vielä jahkailee lasten takia ja sen että naiseni rakkaat koirat ovat miehen omistamia ja hän varmasti heittäytyy eron sattuessa hankalaksi saati jos suhteemme paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä haluaa molemmat. Vaimon, joka pitää huolta kodista, lapsista ja ennen kaikkea miehestä itsestään. "Toisen naisen", jonka kanssa mies voi viettää vapaa-aikaa ja "rentoutua". Vaimolla on siis eräänlainen hotellinpitäjän rooli ja toisella naisella viihdyttäjän rooli.
Tuo on se stereotyyppinen selitys. Voihan joskus vain tavata ihmisen, johon tuntee ihan yhtä paljon vetoa kuin siihen omaan kumppaniin, kun näki tämän ensi kertaa ja hullaantui täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat luonnehäiriöisiä.
Varmaan nän. Paljon mm. narsisteja. Ja tyhmiä, ongelmanratkaisukyky heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se stereotyyppinen selitys. Voihan joskus vain tavata ihmisen, johon tuntee ihan yhtä paljon vetoa kuin siihen omaan kumppaniin, kun näki tämän ensi kertaa ja hullaantui täysin.
Tai jos on ollut riittaa puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Aina näissä pettämiseen liittyvissä keskusteluissa aletaan esittämään oletuksia niistä toisista naisista ja pahimmillaan haukutaan todella rumasti. Mieshän se suurin syyllinen kuitenkin on. Aivan varmasti nämä raivoavat kirjoittelijat on niitä jotka pelkää miehensä pettävän.
Varmasti näin. Epävarmoja, mustasukkaisia ja vieläpä tuomitsevia.
Kaikki kuitenkin olemme epätäydellisiä ihmisiä omine puutteinemme.
Kannattaa keskittyä siihen, että oma kasetti on kunnossa.
Nämä pettäjien kumppanit ja pettäjät niin paljastavat nahkansa tässä ketjussa. Ei tarvi lukea kuin muutama rivi kun näkee millaista pohjasakkaa ihmisinä ovat.
yhyy yhyy petin enkä pysty nukkumaan