Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Ja tämä on ok miehen vaimolle?
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
Kaverini vaimo sai kaverin rysän päältä kiinni ja vähän sen jälkeen teki itsemurhan. Kova paikka oli kaverillekin.
Herätti silloin ajattelemaan että kannattaisi miettiä petoksissa sitä pahinta mahdollisuuttakin.
No aha. Sun logiikalla maailmassa pitäisi sitten olla todella paljon enemmän itsemurhia. Haloo nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies jätti mut. Petti kyllä ilmeisesti kuukausia tai jopa vuosia sitä ennen, sillä eihän nyt sitä vaihdeta ihan hyvää naista toiseen naiseen koeajamatta sitä uutta naista. Kun koeajo oli onnistunut, ero olikin sitten vain lyhyt 10 minuutin muodollinen ilmoitus minulle. Jätti siis täysin puskista ja yhdessä olimme sentään 19 vuotta. Minultahan ei kysytty yhtään mitään. Minulle vain ilmoitettiin erosta. Eikä erosta keskusteltu edes tämän jälkeen. Kaikki vetäistiin vessanpöntöstä oikeastaan niinkuin tuosta noin vain. Mikään ei merkinnyt mitään. Ei edes lapset.
Moni ei ymmärrä omaa osuuttaan pettämiseen ja eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Mutta ethän sä perheestä välitä, ainoastaan itsestäsi.
Ei tietenkään, mutta se pitää sekä perheen että sivusuhteen. Sivusuhde tuo jännitystä ja romantiikkaa ja puoliso hoitaa ilmaiseksi kodin ja lapset. Kyllä siinä kelpaa elellä.
Ajattelin että jaksan olla parisuhteessa kunnes lapset ovat täysi-ikäisiä. Lopulta ymmärsin noin 3 vuoden pettämisen jälkeen, että ero on kaikille järkevin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ja nainenko ei voi haluta pelkkää seksiä? Naisenko täytyy aina haluta myös rakkautta ja vakituista parisuhdetta jos harrastaa seksiä miehen kanssa?
Kyllä se rakkaus vuosien mittaan laimenee, ei se kumppani muuten pettäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies jätti mut. Petti kyllä ilmeisesti kuukausia tai jopa vuosia sitä ennen, sillä eihän nyt sitä vaihdeta ihan hyvää naista toiseen naiseen koeajamatta sitä uutta naista. Kun koeajo oli onnistunut, ero olikin sitten vain lyhyt 10 minuutin muodollinen ilmoitus minulle. Jätti siis täysin puskista ja yhdessä olimme sentään 19 vuotta. Minultahan ei kysytty yhtään mitään. Minulle vain ilmoitettiin erosta. Eikä erosta keskusteltu edes tämän jälkeen. Kaikki vetäistiin vessanpöntöstä oikeastaan niinkuin tuosta noin vain. Mikään ei merkinnyt mitään. Ei edes lapset.
Tyypillinen tarina. Naiset ei ymmärrä, ettei miehet ajattele kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
Kaverini vaimo sai kaverin rysän päältä kiinni ja vähän sen jälkeen teki itsemurhan. Kova paikka oli kaverillekin.
Herätti silloin ajattelemaan että kannattaisi miettiä petoksissa sitä pahinta mahdollisuuttakin.
Jos on niin heikko että tuon takia itsensä lopettaa niin on syytäkin se tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että jaksan olla parisuhteessa kunnes lapset ovat täysi-ikäisiä. Lopulta ymmärsin noin 3 vuoden pettämisen jälkeen, että ero on kaikille järkevin ratkaisu.
Ovatko monet parit yhdessä vain lasten takia?
Kannattaa olla realisti ja seisoa omilla jaloillaan parisuhteessakin.
Tiedän monia naisia, joiden miehet ovat pettäneet. Nämä naiset ovat juuri niitä, joiden elämä pyörii vain miehen ympärillä.
Lopulta voit luottaa vain itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tarina. Naiset ei ymmärrä, ettei miehet ajattele kuin naiset.
Se on kumma kun täälläkin koitetaan sitä jatkuvasti sanoa mutta naiset ei millään suostu uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Me kumpikin olemme tahoiltamme suhteessa ihmiseen joka omistaa kotimme. Yhdessä luottotiedottomina emme saisi hankittua yhtä suurta yhteistä taloa. Samoin kummallakin on omat pienet lapset. Ymmärrämme paremmin toisiamme ja sitä miten nuoruuden hölmölyistä ja naiviudesta saattaa jäädä valtaisa velka jota makselemme vielä vuosikymmeniä. Omat puolisomme ovat paljon kylmenpiä kyvyttömiä ymmärtämän meitä ja virheitämme. He ovat paljon helpommista lähtökohdista ja paremmasta perhetaustasta kuin meistä kumpikaan ja siksi heidän on helppoa moralisoida ja syylistää meitä huonoista valinnoistamme.
Tapasimme töiden merkeissä ja armittaa ettemme tavanneet ennen kuin perustimme perheen toisille jotka eivät meitä ymmärrä. n32
Minullakin on työpaikkaromanssi. Käyn töissä eri paikkakunnalla missä asun. Olemme joko töiden jälkeen yhdessä autossa tai miehen asunnolla. Sanon aina miehelleni jääneeni ylitöihin. Nykyisen mieheni otin kai vähän epätoivoissani pieneltä paikkakunnalta kun ei siellä muita oikein ollut ja perustimme perheen. Hyvä isä mutta vähän eri aaltopituudella kansani eikä yhteisiä harrastuksiakaan oikein ole. Joskus vaan jalat menee alata ja sydän sulaa kun tapaa oikean sielunkumppanin.
Varmaan menetän taivaspaikkani uskottomuudellani, mutta rakkautemme on aitoa ja haluan seurata sydäntäni. n25
Elävästä elämästä, ja tämä tarina on tosi :
Olin nuori ja kaunis ja seurustelin komean nuoren miehen kanssa. Menimme avioliittoon. Mies oli kyllä erittäin mustasukkainen minusta, mikä hieman arvelutti. Siinä oli välillä suorastaan epäterveitä piirteitä. Mutta rakastin häntä valtavasti.
Sitten hän alkoi pettämisen. Ei edes peitellyt suuremmin ja huomasin, että hän itse asiassa halusi minun olevan hänestä mustasukkainen ja koko ajan huolissani. Jonkun verran tietysti olinkin.
Tätä sitten jatkui ja rakkauteni kuoli. En nähnyt hänessä enää sitä ihanaa miestä mikä hän oli ollut. Hän ihan kuin etsi tilanteita, joissa voisi loukata minua niin, että olisin mahdollisimman epävarma hänestä ja pelkäisin, että hän jättää minut.
Kävi päinvastoin. En enää välittänyt ja sanoin hänelle, että en välitä enää siitä mitä teet, saat ihan vapaasti olla muiden kanssa. Ja kerroin myös, että olen aikeissa ottaa eron. Siitähän se helvetti alkoi, mutta en välittänyt.
Otin eron ja se oli tietysti hänelle kamala loukkaus eikä muka käsittänyt miksi halusin erota. Hänhän mukamas voisi olla uskollinen vaikka kuinka, mutta kun minä en kerran häntä rakastanut, niin miksi olisi. Tyhjää puhetta enää siinä vaiheessa, kun siinä vaiheessa kun häntä vielä kovastikin rakastin, minua piti koko ajan pettää?
Sanoin, että nythän hän saa vapaasti etsiä seuraa itselleen, ei minua enää tarvitse ajatella. Nyt saa olla niitä naisia vaikka ovella jonossa.
Mihinkähän ne naiset oikein katosivat? Kun siihen mennessä oikein mielellään halusivat vehdata mieheni kanssa, kun hänellä oli vaimo?
Mies sotki elämänsä ja teki puolen vuoden päästä itsemurhan.
Siinä se.
näinhän ihmiset on toimineet vuosisatoja, ennen vanhaan oli hoveilla ynnä muilla varakkailla kurtisaaneja, ja jos yhtään olette lukeneet historianne opuksia, niin kurtisaanit olivat avoimesti varakkaiden miesten ylläpitämiä rakastajattaria ja elivät vähän niin kuin nämä nykypäivän missit (ja muut ankka huuliset ), jotka nyt toimivat kurtisaaneina esim Dubaissa jotta saavat sen kalliin käsilaukkunsa, jota näytellä somessa. Nämä historian ajan kurtisaanit olivat itsekin varakkaita, yleensä hyvin kauniita ja ihailtuja (paitsi ehkä niiden vaimojen mielestä), mutta toisaalta miehet pääsivät hoitelemaan viettejänsä ja perversioitaan näiden ylläpidettyjen naisten kanssa ja vaimot pääsivät vähemmällä.
Ja onhan Ranskassakin aina ollut tavallaan ihan hyväksyttyä se ,että lähes kaikilla miehillä on myös rakastajattaret. Kaunis sana sinällään. Eli ei mitään uutta auringon alla.
Ja toki naisillakin on oikeus omiin rakastajiinsa ,jos itse näin haluaa. Pitkä avioliitto kun on enimmäkseen ns juridinen sopimus ja turvaa myös jälkeläisten asemaan ja oloa. Me ihmiset olemme erilaisia ja kunhan ei loukkaa toista niin nämä asiat voi sopia keskenään . Ja hoitaa sivistyneesti ilman sen enempää parran pärinää.
Huolto pelaa kotona. Oma perhe on myös meriitti työelämässä ja antaa sen kuvan, että olen rehellinen ja vastuuntuntoinen. En halua myöskään jakaa omaisuuttamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.
En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.
Minkä ikäinen olet? Arvaan että noin 24 ?
Vierailija kirjoitti:
Oli mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en edes ajatellut hänen eroavan. Pidin vain hauskaa siihen asti, kunnes löysin nuoren miehen, jonka kanssa olin valmis parisuhteeseen.
Olihan se kivaa, kun se palvoi minua ja oli ihan hulluna minuun. Ja voin kertoa, ettei silloin vaimosta puhuttu.
Sä oot jotenkin ällö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko monet parit yhdessä vain lasten takia?
Varmasti hyvin moni pari on yhdessä vain lasten takia. Tiuskivia vanhempia tulee jatkuvasti vastaan. Jos taas vanhemmat pystyvät sivusuhteesta huolimatta elämään sopuisasti, niin se voi ollakin lasten etu. Jatkuvat riidat ja myrkyllinen ilmapiiri sitä taas ei ole.
Keisarinna Katariina Suuri kertoi avoimesti lukuisista rakastajistaan eikä piilotellut edes syrjähyppyjään. Aikansa mahtinainen toteutti itseään estoitta sekä politiikassa että romantiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies päättää päivänsä ihan vaan kun nainen ottaa normaalin eron ilman mitään pettämistä ja ei siitä silti naisia aleta syylistää. Ja sama tietysti naisten kohallakin. Jotakin muita ongelmia on taustalla jos tuollaiselta päättää päivänsä?
Meidän ajassa? Pitäisiköhän sinun tutustua historiaan. Pettäminen ei todellakaan ole mikään nykyajan ilmiö.