Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Eli pystytte pitämään pelehtimisenne täysin salassa?
Sä jatkat tyhmiä kysymyksiä. Kyllä, pystymme pitämään suhteen salassa. Oliko vielä lisää tyhmiä kysymyksiä?
Tuntuuko voimaantuneelta? Olet kuitenkin saanut toisen naisen miehen salaisesti sänkyysi.
Ei tunnu. En mä ajattele tuolla nykypäivän typerällä tavalla, että mun tekemiset on voimaantumista. Mä jopa ärsyttää tuon sanan käyttö. Mä vain nautin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Eli pystytte pitämään pelehtimisenne täysin salassa?
Sä jatkat tyhmiä kysymyksiä. Kyllä, pystymme pitämään suhteen salassa. Oliko vielä lisää tyhmiä kysymyksiä?
Eivät ne itse asiassa kovin tyhmiä ole.
No kyllä on. Jos kerron ettei miehen
Ei, en ole tyhmä. En vain jaksa tyhmiä narisijoita.
Vierailija kirjoitti:
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ja nainenko ei voi haluta pelkkää seksiä? Naisenko täytyy aina haluta myös rakkautta ja vakituista parisuhdetta jos harrastaa seksiä miehen kanssa?
Kyllä mun mies jätti mut. Petti kyllä ilmeisesti kuukausia tai jopa vuosia sitä ennen, sillä eihän nyt sitä vaihdeta ihan hyvää naista toiseen naiseen koeajamatta sitä uutta naista. Kun koeajo oli onnistunut, ero olikin sitten vain lyhyt 10 minuutin muodollinen ilmoitus minulle. Jätti siis täysin puskista ja yhdessä olimme sentään 19 vuotta. Minultahan ei kysytty yhtään mitään. Minulle vain ilmoitettiin erosta. Eikä erosta keskusteltu edes tämän jälkeen. Kaikki vetäistiin vessanpöntöstä oikeastaan niinkuin tuosta noin vain. Mikään ei merkinnyt mitään. Ei edes lapset.
Mukava rehennellä, kuinka sai neljältä percttä päivän aikana, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.
En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.
Olen eri mutta tuo nyt on vieläkin pahempi ettei edes minkään tunteiden takia touhua tietoisesti varatun kanssa, vaan ihan vaan sen takia että saa seksiä. Niinpä niin - millään muulla tietenkään ole mitään väliä tässä maailmassa kuin sinulla ja genitaaleillasi.
Mikä meidän ajassa oikein on vikana että tällaista tehdään ja vielä typeryyttään halutaan avoimesti sitä selitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainenko ei voi haluta pelkkää seksiä? Naisenko täytyy aina haluta myös rakkautta ja vakituista parisuhdetta jos harrastaa seksiä miehen kanssa?
Ei nämä jotkut ymmärrä, että myös nainen voi haluta pelkkää seksiä. Heille seksi on sitä, että nainen vain antaa. Surullista.
Oikeasti tää varatun perässä juokseva itkee täällä tasaisin väliajoin kun ei saa tätä miestä itselleen. Surullista. Uskottelee myös että on ainoa sivusuhde mikä ei ole totta, on vain osa haaremia.
Me kumpikin olemme tahoiltamme suhteessa ihmiseen joka omistaa kotimme. Yhdessä luottotiedottomina emme saisi hankittua yhtä suurta yhteistä taloa. Samoin kummallakin on omat pienet lapset. Ymmärrämme paremmin toisiamme ja sitä miten nuoruuden hölmölyistä ja naiviudesta saattaa jäädä valtaisa velka jota makselemme vielä vuosikymmeniä. Omat puolisomme ovat paljon kylmenpiä kyvyttömiä ymmärtämän meitä ja virheitämme. He ovat paljon helpommista lähtökohdista ja paremmasta perhetaustasta kuin meistä kumpikaan ja siksi heidän on helppoa moralisoida ja syylistää meitä huonoista valinnoistamme.
Tapasimme töiden merkeissä ja armittaa ettemme tavanneet ennen kuin perustimme perheen toisille jotka eivät meitä ymmärrä. n32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.
En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.
Olen eri mutta tuo nyt on vieläkin pahempi ettei edes minkään tunteiden takia touhua tietoisesti varatun kanssa, vaan ihan vaan sen takia että saa seksiä. Niinpä niin - millään muulla tietenkään ole mitään väliä tässä maailmassa kuin s
Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta sun määkinä. Eihän tässä vain mun genitaaleista ole kyse vaan myös tuon miehen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tää varatun perässä juokseva itkee täällä tasaisin väliajoin kun ei saa tätä miestä itselleen. Surullista. Uskottelee myös että on ainoa sivusuhde mikä ei ole totta, on vain osa haaremia.
Ai kuka? En mä ainakaan. Etkö ymmärrä, että täällä palstalla kirjoittaa todella paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta tuo nyt on vieläkin pahempi ettei edes minkään tunteiden takia touhua tietoisesti varatun kanssa, vaan ihan vaan sen takia että saa seksiä. Niinpä niin - millään muulla tietenkään ole mitään väliä tässä maailmassa kuin s
Niin että ihmiset eivät ennen pettäneet? Salli mun nauraa. Kummasti piikojen mahat kasvoi, vaikka isäntä oli ainoa mies talossa.
Taas huomaa sen ettei ikinä voi luottaa parisuhteessa mieheen.
Naisetkin susia toisilleen.
Toivotaan karmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Mutta ethän sä perheestä välitä, ainoastaan itsestäsi.
Onhan niitä sellaisia, jotka haluavat pitää sekä perheensä, että oman hupinsa.
Eiköhän se noin mene. Se tyyppi, joka pettää saattaa elää siinä hetkessä, olla humalassa ja juuri niinkuin se kalle tappinen. Mikään puolustus se ei toki ole. Niin vain tahtoo olla.
Se on mielestäni pahempi, jos se esimerkiksi isä rakastuu toiseen, muuttuu karttelevaksi, kiukuttelee ja on selvästi tyytymätön ilman näkyvää syytä. Se vaimo saattaa epäilläkin, muttei suin surminkaan halua uskoa, kun on siihen yhteiseen pesään yhdessä säästetty ja lasten tulevaisuutta suunniteltu.
Loukkaavaa, kun se mies pitää sitä vaimoaan "varalla".
Ei se
Juu, no minähän vain kommentoin, että sellaisia ihmisiä on olemassa, jotka ei halua erota, mutta haluavat silti salasuhteen, jännityksestä tai kuka nyt mistäkin syystä. Itse en ole koskaan ketään pettänyt, enkä jättänyt, enkä pettäjää puolusta, mutta kun tämä on elävän elämän tosiasia, että näitä löytyy..
"Ai kuka? En mä ainakaan. Etkö ymmärrä, että täällä palstalla kirjoittaa todella paljon ihmisiä."
Juuri sinä. Olet osa haaremia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin mustavalkoista ole, että on joko pakko saada se toinen omakseen tai sitten ei ole mitään tunteita. Itse esimerkiksi pidän kovastikin miehestä, jonka kanssa minulla on suhde. Olemme ystäviä. En silti parisuhdetta halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on ok miehen vaimolle?
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
Kaverini vaimo sai kaverin rysän päältä kiinni ja vähän sen jälkeen teki itsemurhan. Kova paikka oli kaverillekin.
Herätti silloin ajattelemaan että kannattaisi miettiä petoksissa sitä pahinta mahdollisuuttakin.
Vierailija kirjoitti:
"Ai kuka? En mä ainakaan. Etkö ymmärrä, että täällä palstalla kirjoittaa todella paljon ihmisiä."
Juuri sinä. Olet osa haaremia.
En ole juuri minä. En mä ole täällä missään itkenyt kun mies ei eroa. Opettele lukemaan ja tajuamaan, että täällä tosiaan kirjoittaa todella paljon ihmisiä.
Oli mullakin suhde varattuun vanhempaan mieheen, mutta en edes ajatellut hänen eroavan. Pidin vain hauskaa siihen asti, kunnes löysin nuoren miehen, jonka kanssa olin valmis parisuhteeseen.
Olihan se kivaa, kun se palvoi minua ja oli ihan hulluna minuun. Ja voin kertoa, ettei silloin vaimosta puhuttu.