Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Eli pystytte pitämään pelehtimisenne täysin salassa?
Sä jatkat tyhmiä kysymyksiä. Kyllä, pystymme pitämään suhteen salassa. Oliko vielä lisää tyhmiä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Ja tämä on ok miehen vaimolle?
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
The audacity....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö vaimo?
Sä jatkat tyhmiä kysymyksiä. Kyllä, pystymme pitämään suhteen salassa. Oliko vielä lisää tyhmiä kysymyksiä?
Eivät ne itse asiassa kovin tyhmiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
The audacity....
No voi snif. Mua ei kuule kiinnosta sun mielipide mun asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö vaimo?
Eivät ne itse asiassa kovin tyhmiä ole.
No kyllä on. Jos kerron ettei miehen vaimo tiedä, niin tyhmä ihminen kysyy pystyttekö pitämään suhteen salassa. Äly hoi.
Vierailija kirjoitti:
Ovat luonnehäiriöisiä.
Moni on b-klusterin häiriöiden kirjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The audacity....
Raskas on vaiheessa elävän taakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sinusta oikein vaimoa kohtaan? Onko miehellä lapsia?
Miehen kuuluukin panna muita naisia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The audacity....
Raskas on vaiheessa el
Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta miehen vaimo. Miehellä on lapsia ensimmäisen vaimonsa kanssa, ei tämän nykyisen kanssa. Miehen lapset ovat jo aikusia olleet kauan aikaa.
Se on se kerman kosto. Sitä odotellessa.
Ei kaikki pettäjät halua erota. Pitävät vain hauskaa ja haluavat jännitystä. Niin ja tietenkin erilaista seksiä.
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Mutta ethän sä perheestä välitä, ainoastaan itsestäsi.
Onhan niitä sellaisia, jotka haluavat pitää sekä perheensä, että oman hupinsa.
Eiköhän se noin mene. Se tyyppi, joka pettää saattaa elää siinä hetkessä, olla humalassa ja juuri niinkuin se kalle tappinen. Mikään puolustus se ei toki ole. Niin vain tahtoo olla.
Se on mielestäni pahempi, jos se esimerkiksi isä rakastuu toiseen, muuttuu karttelevaksi, kiukuttelee ja on selvästi tyytymätön ilman näkyvää syytä. Se vaimo saattaa epäilläkin, muttei suin surminkaan halua uskoa, kun on siihen yhteiseen pesään yhdessä säästetty ja lasten tulevaisuutta suunniteltu.
Loukkaavaa, kun se mies pitää sitä vaimoaan "varalla".
Ei se rakkaus mihinkään kuole. Sydän siinä särkyy. Eikä se tunne koskaan katoa sieltä sydämestä, vaikka asiat sovittaisiin ja eloa jatkettaisiinkin. Sellainen se ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö vaimo?
Tuntuuko voimaantuneelta? Olet kuitenkin saanut toisen naisen miehen salaisesti sänkyysi.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Teidän kaltaisille kyllä.
Vierailija kirjoitti:
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.
En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluukin panna muita naisia.
Eri
ja sinut kuuluu haudata elävältä.
Täällä joku nainen kirjoitti että suhteessa olevat naisetkin haluaa vierasta kullia jatkuvasti mutta se on todistettu vääräksi moneen kertaan. Miehet haluaa vaihtelua.
Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta miehen vaimo. Miehellä on lapsia ensimmäisen vaimonsa kanssa, ei tämän nykyisen kanssa. Miehen lapset ovat jo aikusia olleet kauan aikaa.