Mun ainoa tavoite on olla mahdollisimman hyvännäköinen vielä vanhana
Kaikki mitä teen ja mihin aikaani energiaani käytän, perustuu sille.
Ihan vaan koska mulla ei ole mitään muutakaan tavoitetta elämässäni.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä riittää työsarkaa tuulimyllyjä vastaan. Monien yli kuuskymppisten julkkujen kuvista näkee, että miljoonatkaan ei asiaan juuri auta.
Tuokin on niin kovin subjektiivista. Katsoo vaikka Lauren Sanchezin kuvia nyt ja 10 vuotta sitten, niin totta kai hän oli minun näkökulmastani kauniimpi 10 vuotta sitten, paitsi nuorempana myös ennen täyteainepelleilyä. Mutta niin vain tämä 10 vuotta vanhempi ja silikonilla täytetty versio on se, johon Jeff Bezos on lääpällään.
Kyllä miljoonat (ja tässä tapauksessa miljardit) "auttaa", jos itsevarmuutta riittää omasta takaa.
Ei näytä hyvältä, vaan todella leikellystä ja on vasta 55! Bezos ei itsekään ole mikään komistus ja raha selvästi tärkeä arvo, niin tokihan tuollaiset toisilleen sopii.
Lauren on ollut persoonallisen näköinen aina. Mutta on valinnut hiukan outoja kosmeettisia ratkaisuja ottaen huomioon, että varaa olisi laatuun. Iso ero esimerkiksi Kris Jenneriin ja Demi Mooreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin se vaan eri tavalla vaikuttaa kuolemanpelko eri ihmisiin."
Olen 60+ mies urheilen "hulluna" koska nautin kehoni käyttämisestä. Tiukat salisarjat ovat kuin zeniä minulle, en ymmärrä miksi jotkut tarvisevat musiikkia siihen päälle. No makunsa kullakin. Toki myös ulkonäkö merkitsee. Kaupan päälle tulee optio hyvästä toimintakyvystä ja itsenäisestä ja aktiivisesta elämästä siinä vaiheessa, kun nämä kuolemanpelkonsa jo nuorena selätteneet ovat vanhainkodissa avustettavinana.
Toki voi yrittää, eikä se hukkaan mene, mutta kun viiden vuoden päästä saat aivoinfarktin, et välttis edes kävele koskaan. Työkaveri (mies) oli pieni, kuiva ja ketterä, joka juoksi maratooneja, kunnes...ei. Että ei kuitenkaan kannata olla ivallinen niille, jotka ei kykene samaan. Voi tulla sama kohtalo koska tahansa.
Tämä on hyvin negatiivinen ajattelutapa. Että mikä voisi mennä pieleen - ei niin että mikä voisi onnistua. Eri.
Naisille täysin mahdollista 💪