Mun ainoa tavoite on olla mahdollisimman hyvännäköinen vielä vanhana
Kaikki mitä teen ja mihin aikaani energiaani käytän, perustuu sille.
Ihan vaan koska mulla ei ole mitään muutakaan tavoitetta elämässäni.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä riittää työsarkaa tuulimyllyjä vastaan. Monien yli kuuskymppisten julkkujen kuvista näkee, että miljoonatkaan ei asiaan juuri auta.
Tuokin on niin kovin subjektiivista. Katsoo vaikka Lauren Sanchezin kuvia nyt ja 10 vuotta sitten, niin totta kai hän oli minun näkökulmastani kauniimpi 10 vuotta sitten, paitsi nuorempana myös ennen täyteainepelleilyä. Mutta niin vain tämä 10 vuotta vanhempi ja silikonilla täytetty versio on se, johon Jeff Bezos on lääpällään.
Kyllä miljoonat (ja tässä tapauksessa miljardit) "auttaa", jos itsevarmuutta riittää omasta takaa.
Ei näytä hyvältä, vaan todella leikellystä ja on vasta 55! Bezos ei itsekään ole mikään komistus ja raha selvästi tärkeä arvo, niin tokihan tuollaiset toisilleen sopii.
Minun tavoitteeni on kehittyä niin viisaaksi että hyväksyy ulkonäön rapistuvan tekipä sen eteen kuinka paljon hyvänsä. Suurin syy siihen on iho, joka muuttuu vanhaksi vaikka sitä kiristäisi, leikkaisi, liimaisi ja puristaisi miten paljon tahansa.
Ihania ovat ihmiset, jotka ylpeästi kantavat ikääntymisensä, ovat tasapainossa itsensä ja maailman kanssa ja jakavat elämänkokemustaan muillekin.
Voi tavoite muuttua. Voi tulla oikeita ongelmia.
"Niin se vaan eri tavalla vaikuttaa kuolemanpelko eri ihmisiin."
Olen 60+ mies urheilen "hulluna" koska nautin kehoni käyttämisestä. Tiukat salisarjat ovat kuin zeniä minulle, en ymmärrä miksi jotkut tarvisevat musiikkia siihen päälle. No makunsa kullakin. Toki myös ulkonäkö merkitsee. Kaupan päälle tulee optio hyvästä toimintakyvystä ja itsenäisestä ja aktiivisesta elämästä siinä vaiheessa, kun nämä kuolemanpelkonsa jo nuorena selätteneet ovat vanhainkodissa avustettavinana.
Kyllähän ulkonäkö on vain yksi asia elämässä, jotain kevyttä tässä raskaassa maailmassa.
Jos elät vanhaksi. Se, kun ei ole pelkästään sinusta kiinni.
Mun tavoite on olla mahdollisimman hyvinvoiva vielä vanhana. Keinot siihen on aika samat kuin ap:lla, eli joogaa, salia, terveellistä ruokaa, ihon, hiusten ja hampaiden hoitoa. Bonuksena näytän varsin hyvältä näin viisikymppisenä. Sama kai se tekeekö nuo ulkonäön takia, hyvinvointi ja terveys ovat sitten ne bonukset ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä riittää työsarkaa tuulimyllyjä vastaan. Monien yli kuuskymppisten julkkujen kuvista näkee, että miljoonatkaan ei asiaan juuri auta.
Tuokin on niin kovin subjektiivista. Katsoo vaikka Lauren Sanchezin kuvia nyt ja 10 vuotta sitten, niin totta kai hän oli minun näkökulmastani kauniimpi 10 vuotta sitten, paitsi nuorempana myös ennen täyteainepelleilyä. Mutta niin vain tämä 10 vuotta vanhempi ja silikonilla täytetty versio on se, johon Jeff Bezos on lääpällään.
Kyllä miljoonat (ja tässä tapauksessa miljardit) "auttaa", jos itsevarmuutta riittää omasta takaa.
Ei näytä hyvältä, vaan todella leikellystä ja on vasta 55! Bezos ei itsekään ole mikään komistus ja raha selvästi tärkeä arvo, niin tokihan tuollaiset toisilleen sopii.
No ei näytä hyvältä minunkaan silmääni, mutta Bezosin silmään selkeästi näyttää. Mitä tarkoitin sillä, että tällaiset asiat ovat kovin subjektiivisia. Jeff Bezosilla nyt tuskin on vaimokandidaateista pulaa, joten hänen makuunsa täytyy olla nimenomaan leikellyn näköinen 55-vuotias.
Joskus raha siis auttaa (rahallahan nuokin operaatiot on maksettu).
Vierailija kirjoitti:
Minun tavoitteeni on kehittyä niin viisaaksi että hyväksyy ulkonäön rapistuvan tekipä sen eteen kuinka paljon hyvänsä. Suurin syy siihen on iho, joka muuttuu vanhaksi vaikka sitä kiristäisi, leikkaisi, liimaisi ja puristaisi miten paljon tahansa.
Ihania ovat ihmiset, jotka ylpeästi kantavat ikääntymisensä, ovat tasapainossa itsensä ja maailman kanssa ja jakavat elämänkokemustaan muillekin.
Miten niin viisaaksi kehitytään? Minä vakuuttelin itselleni koko ikäni, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, koska olen älykäs, huumorintajuinen, jne. Nyt keski-ikäisenä kuitenkin tajuan, että yksi monista kokemuksista, joka minulta jäi aina väliin, oli se, että saisi edes joskus kokea olevansa jokseenkin viehättävän näköinen.
Ulkonäöstä on varmasti vaikea luopua, jos sitä on joskus ollut. Mutta on myös kurjaa elää koko elämänsä ikävän näköisenä. Jos minulle nyt annettaisiin mahdollisuus kauneusleikkaukseen, joka onnistuu 100% varmuudella, niin varmana kokeilisin. Mitäpä hävittävää tässä enää olisi? Mutta leikellyistä ihmisistä tulee niin usein kummallisen näköisiä - sivuvaikutuksista ja säryistä nyt puhumattakaan - että mieluummin tyydyn tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva näyttää hyvältä, mutta on tälleen stressiin taipuvainen niin jo nyt päälle 30v näytän tosi väsyneeltä ja kulahtaneelta. En jaksa edes meikata ja olen aina sellainen kalpea ja tummat silmänaluset. En edes halua ajatella, miltä näytän sit 50-60v(jos edes olen elossa...)
Mutta tuo ei ole välttämättä mikään yksisuuntainen tie. Minulla oli kolmekymppisenä stressin ja sairauden takia harmaita hiuksia, kuiva iho ja uurteita kasvoissa, jne. Nyt nelikymppisenä niitä ei ole enää. Tuo kuvailemasi "kulahtaneisuus" ei ole välttämättä mitään ikääntymistä edes, vaan voi olla ihan korjattavissa.
Miten voisi alkaa korjata? :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva näyttää hyvältä, mutta on tälleen stressiin taipuvainen niin jo nyt päälle 30v näytän tosi väsyneeltä ja kulahtaneelta. En jaksa edes meikata ja olen aina sellainen kalpea ja tummat silmänaluset. En edes halua ajatella, miltä näytän sit 50-60v(jos edes olen elossa...)
Mutta tuo ei ole välttämättä mikään yksisuuntainen tie. Minulla oli kolmekymppisenä stressin ja sairauden takia harmaita hiuksia, kuiva iho ja uurteita kasvoissa, jne. Nyt nelikymppisenä niitä ei ole enää. Tuo kuvailemasi "kulahtaneisuus" ei ole välttämättä mitään ikääntymistä edes, vaan voi olla ihan korjattavissa.
Ruokavalio ja kosteutus, nyt aluksi ainakin! Uni pitäisi toki korjata myös, mutta minulla korjaantui nuo ulkonäölliset muutokset vaikka kärsin unettomuudesta. MSM:ää suosittelen myös, mikäli se vain sopii. Kaikille ei sovi (äidilleni tuli pahoinvointia siitä).
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti palkitsevaa näyttää huomattavasti ikätovereitaan nuoremmalta ja nauttia nuorempien miesten huomiosta. Kaikki ulkonäköön uhraamani rahat ovat menneet hyvään tarkoitukseen:) Vartalon olen pitänyt kuosissa urheilulla.
Nothing but boooooooooring 🥱
Entäs jos miesten huomion saaminen ei kiinnosta? Mitä sä sitten teet, koska se päivä ei ole kaukana, ettei yksikään mies kiinnitä suhun huomiota? Mitä jää jäljelle? Kylläpä vanhainkodissa onkin ihana päivästä toiseen muistella, miten miehet huomioi 40 vuotta sitten 😂
Vierailija kirjoitti:
"Niin se vaan eri tavalla vaikuttaa kuolemanpelko eri ihmisiin."
Olen 60+ mies urheilen "hulluna" koska nautin kehoni käyttämisestä. Tiukat salisarjat ovat kuin zeniä minulle, en ymmärrä miksi jotkut tarvisevat musiikkia siihen päälle. No makunsa kullakin. Toki myös ulkonäkö merkitsee. Kaupan päälle tulee optio hyvästä toimintakyvystä ja itsenäisestä ja aktiivisesta elämästä siinä vaiheessa, kun nämä kuolemanpelkonsa jo nuorena selätteneet ovat vanhainkodissa avustettavinana.
Toki voi yrittää, eikä se hukkaan mene, mutta kun viiden vuoden päästä saat aivoinfarktin, et välttis edes kävele koskaan. Työkaveri (mies) oli pieni, kuiva ja ketterä, joka juoksi maratooneja, kunnes...ei. Että ei kuitenkaan kannata olla ivallinen niille, jotka ei kykene samaan. Voi tulla sama kohtalo koska tahansa.
Sohvaperunoita potuttaa ulkonäköön ja kroppaansa urheillen ja muuten panostavat. Ei ulkonäköön panostaminen tarkoita sitä, että elämässä ei ole muita kiinnostuksen kohteita. Hyvä ulkonäkö vain on kiva bonus elämässä.
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti palkitsevaa näyttää huomattavasti ikätovereitaan nuoremmalta ja nauttia nuorempien miesten huomiosta. Kaikki ulkonäköön uhraamani rahat ovat menneet hyvään tarkoitukseen:) Vartalon olen pitänyt kuosissa urheilulla.
Entäs jos miesten huomion saaminen ei kiinnosta? Mitä sä sitten teet, koska se päivä ei ole kaukana, ettei yksikään mies kiinnitä suhun huomiota? Mitä jää jäljelle? Kylläpä vanhainkodissa onkin ihana päivästä toiseen muistella, miten miehet huomioi 40 vuotta sitten 😂
Olisi kivaa olla vanhainkodissa 40 vuoden kuluttua. Olen silloin jo yli 100- vuotias :)
Vierailija kirjoitti:
Porukka ihan tosissaan myötäilee tätä?
Kyllä, olispa täällä kuvat kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio ja kosteutus, nyt aluksi ainakin! Uni pitäisi toki korjata myös, mutta minulla korja
Minä nuorenin kymmenen vuotta, kun erosin pettävästä juoppomiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa olla vanhainkodissa 40 vuoden kuluttua. Olen silloin jo yli 100- vuotias :)
1980-1990 luvulla vanhainkodeissa oli vielä sen kuntoisia, että siellä joskus mummojen ja pappojen välille jotain sutinaakin saattoi syntyä. Nykyään laitoksiin pääsee vasta, kun ainakin toinen jalka on jo melkein haudassa ja siinä vaiheessa on kyllä jo sutinat sudittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio ja kosteutus, nyt aluksi ainakin!
Mä erosin tylsästä ja ilkeästä miehestä, olo keveni 30 vuotta.
Nyt uudessa suhteessa viidettä vuotta, ihana, kaikkea kivaa keksivä kumppani saa kukoistamaan ja yhdessä painellaan menemään niin harrastukset kuin maailmalla.
Ja näin iäkkäämpänä kyllä ainakin minulla jalka on alkanut nousta kävellessä huomattavastikin kevyemmin nyt, kun kuntosalitreenien ja muun liikunnan ansiosta lihaskunto on hyvällä tasolla.