Mun ainoa tavoite on olla mahdollisimman hyvännäköinen vielä vanhana
Kaikki mitä teen ja mihin aikaani energiaani käytän, perustuu sille.
Ihan vaan koska mulla ei ole mitään muutakaan tavoitetta elämässäni.
Kommentit (103)
Kerro vielä, mitä teet asian eteen?
Yksi mun lempi Youtube-kanavista asiaan liittyen
Siinäpä riittää työsarkaa tuulimyllyjä vastaan. Monien yli kuuskymppisten julkkujen kuvista näkee, että miljoonatkaan ei asiaan juuri auta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun lempi Youtube-kanavista asiaan liittyen
Viiskymppinen ei ole vielä varsinaisesti vanha.
Sama täällä. Olen käynyt eri toimenpiteissä ja olen kuusikymppisenä tyytyväisempi ulkonäkööni kuin nuorena.
Sinusta tulee vielä kaunis ruumis 🥰
Itseasiassa niin kaunis, että sitä muistellaan seurakunnassa vielä vuosien päästä luittesi jo muututtua ajan tomuksi.
Porukka ihan tosissaan myötäilee tätä?
Mä rakastan vaatteita ja hajuvesiä :)
Mulle toi on liian myöhäistä. En ole laittanut mitään jähmettäjiä kasvoihin joten otsarypyt on jo olemassa. Kroppaa voisin yrittää vähän treenata mutta en oikein tiedä ketä varten mun pitäisi olla jotenkin erityisen hyvännäköinen.
Hyvä tavoite. Mikään ei ole upeampaa kuin +55 nainen, jolle ei ole tehty kauneusleikkauksia tai laitettu täyteaineita, mutta joka on normaalipainoinen, hyväryhtinen, kaunis iho, vaaleat hampaat, hyväkuntoiset hiukset ja istuvat vaatteet. :)
No, jos se pitää sinut liikkeessä, niin mikä siinä.
Oma tavoitteeni on tulla keski-ikäisenä kauniimmaksi kuin nuorena. Se ei ole niin järjetön tavoite miltä kuulostaa, sillä olin nuorena erittäin ruma. Kroppani ja ihoni onkin jo paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Ei minusta kaunista tule joka tapauksessa, joten tuskin tämä "muodonmuutos" ketään muuta kiinnostaa. Kunhan on itselleni asetettu tavoite.
Ei se kylläkään ole lähimainkaan tärkein tavoitteeni elämässä, mutta yksi muiden joukossa kuitenkin.
No jos ei muuta ole, niin tuohan on ihan hyvä tavoite. Missään nimessähän se ei ole keltään pois.
Mun tavoite on asettaa itseni tietyissä asioissa ja tilanteissa etusijalle. Niin tekevät muutkin.
Ap, oletko hyvännäköinen nytkään?
Vierailija kirjoitti:
No, jos se pitää sinut liikkeessä, niin mikä siinä.
Oma tavoitteeni on tulla keski-ikäisenä kauniimmaksi kuin nuorena. Se ei ole niin järjetön tavoite miltä kuulostaa, sillä olin nuorena erittäin ruma. Kroppani ja ihoni onkin jo paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Ei minusta kaunista tule joka tapauksessa, joten tuskin tämä "muodonmuutos" ketään muuta kiinnostaa. Kunhan on itselleni asetettu tavoite.
Ei se kylläkään ole lähimainkaan tärkein tavoitteeni elämässä, mutta yksi muiden joukossa kuitenkin.
Tsemppiä 🥰
Haluan olla kuten mummoni. Vanha, ylipainoinenkin (se ei ole välttämätöntä kyllä, mutta ei se maata kaadakaan), ryppyinen, mutta huumorintajuinen, ajassa oleva, lempeä ja silti terävä. Ihana yhdistelmä. Mummo oli pidetty ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun tavoite on asettaa itseni tietyissä asioissa ja tilanteissa etusijalle. Niin tekevät muutkin.
Raotatko vähän?
Sama täällä, ymmärrän hyvin.