Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ainoa tavoite on olla mahdollisimman hyvännäköinen vielä vanhana

Vierailija
20.08.2025 |

Kaikki mitä teen ja mihin aikaani energiaani käytän, perustuu sille.

Ihan vaan koska mulla ei ole mitään muutakaan tavoitetta elämässäni. 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä riittää työsarkaa tuulimyllyjä vastaan. Monien yli kuuskymppisten julkkujen kuvista näkee, että miljoonatkaan ei asiaan juuri auta. 

Tarkoitus ei ole näyttää ikäänsä nuoremmalta vaan mahdollisimman hyvältä kussakin iässä. Raha todellakin auttaa.

Ketä tai mitä varten pitää näyttää mahdollisimman hyvältä? Eikö tärkeintä kuitenkin ole, että itsestä tuntuu hyvältä ihan sellaisenaan kuin on kussakin elämänvaiheessa?

Itseäni ja miestä varten tietenkin ensisijaisesti. Mutta esimerkiksi olen töissä paljon esillä, joten silläkin on merkitystä. Ja nimenomaan itsestään huolehtiminen tuo mielihyvää. Jos siitä tulisi vain stressiä, ei tietenkään kannata lähteä mukaan.

Epäsuosittu mielipide var

Juu juu, Pertti. 

Vierailija
42/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä riittää työsarkaa tuulimyllyjä vastaan. Monien yli kuuskymppisten julkkujen kuvista näkee, että miljoonatkaan ei asiaan juuri auta. 

Tuokin on niin kovin subjektiivista. Katsoo vaikka Lauren Sanchezin kuvia nyt ja 10 vuotta sitten, niin totta kai hän oli minun näkökulmastani kauniimpi 10 vuotta sitten, paitsi nuorempana myös ennen täyteainepelleilyä. Mutta niin vain tämä 10 vuotta vanhempi ja silikonilla täytetty versio on se, johon Jeff Bezos on lääpällään.

Kyllä miljoonat (ja tässä tapauksessa miljardit) "auttaa", jos itsevarmuutta riittää omasta takaa.

Ai miljardit kauneusleikkauksiin yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minäpä palautin n. 5 v. sitten 65-vuotiaana painoni siihen lukemaan mitä painoni oli 30 v. ja 20 kg sitten ja lisäksi sain esiin vyötärön jollaista minulla omppumallisena ei mielestäni ole koskaan ennen ollut. Runsaan liikunnan ja kuntosalitreenin 2 kertaa viikossa ansiosta vartaloni on nyt myös melko kiinteä. Paino putosi helposti, kun aloin syödä ravintosuositusten mukaista ruokaa ja entistä pienempiä annoskokoja useamman kerran päivässä ja koska ruokavaliomuutokset ovat pysyviä on painon hallintakin nyt vaivatonta. Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä jotain itsensä hyväksi.

Hieno homma! Ja rakastan, kun nainen kertoo muokanneensa vartaloaan kuntosalilla. Niin moni ei valitettavasti ymmärrä sen arvoa terveyteen ja ulkonäköön.

Vierailija
44/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet vanha, tajuat, että olisi sittenkin kannattanut panostaa terveyteen.

Se on ehdoton osa ikääntyvän kauneutta. Joten listan kärjessä tietenkin.

Vierailija
45/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen käynyt eri toimenpiteissä ja  olen kuusikymppisenä tyytyväisempi ulkonäkööni kuin nuorena.

Mitä sillä teet?

Elämä ohi.

Elin kuin viimeistä päivää 45-vuotiaaksi.

Sätkä paloi, ja viini virtasi. Elämä jännittävää seikkailua mielenkiintoisten ihmisten kanssa.

Toki näkyy naamasta, mutta vauhti ja vaaralliset tilanteet silloin kun olin parhaimmillani, ovat sen arvoisia.

Myöhäistä on silloin, kun tuonen tuvil ollaan, ja madon suu on viimeinen ovi..

Vierailija
46/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei ole näyttää ikäänsä nuoremmalta vaan mahdollisimman hyvältä kussakin iässä. Raha todellakin auttaa.

Ketä tai mitä varten pitää näyttää mahdollisimman hyvältä? Eikö tärkeintä kuitenkin ole, että itsestä tuntuu hyvältä ihan sellaisenaan kuin on kussakin elämänvaiheessa?

En ole tuo kenelle vastaat, vaan kirjoittaja 14, joka ei ole koskaan ollut kaunis - eli omanarvontuntoni ei ole mitenkään sidottu ulkonäköön, koska ulkonäköä ei ole koskaan ollutkaan.

Mutta kyllä olisin iloinen, jos voisin olla sen verran tyytyväinen ulkonäkööni, että voisin olla itsevarmasti oma itseni. Olen viettänyt suurimman osan elämästän toivoen olevani näkymätön, ei-fyysinen olento. Olen nelikymppisenä jo aika kyllästynyt siihen olotilaan. Haluaisin joskus kokea olevani fyysinen olento, jolla on oikeus olla fyysisesti läsnä. Siinä kaikki. Mitään ihailua en kaipaa, ainoastaan sitä ettei hyväntuulinen olo romahtaisi heti kun näen itsestäni heijastuksen ikkunassa.

Olen viettänyt monta vuosikymmentä elämästäni vakuutellen itselleni, että homssuisella olemuksella ei ole väliä, koska aivot ja persoona ovat tärkeintä. Mutta en jaksaisi enää olla pelkkä irrallinen henkiolento. Olen elänyt koko ikäni kuin kummitus.

Vierailija
47/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itse näin viisikymppisenä olen onneksi vapautunut kaikesta kiinnostuksesta ulkonäön suhteen, oman tai kenenkään muun. Se on ihanan vapauttavaa, koska nuorempana olin suorastaan pakkomielteinen ulkonäöstäni, ja aina oli olevinaan jotain vikaa mikä ahdisti. Nyt saa menopaussimakkarat hyllyä, rinnat riiippua, silmäpussit pullottaa, ja ihan sama.

Vierailija
48/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on niin kovin subjektiivista. Katsoo vaikka Lauren Sanchezin kuvia nyt ja 10 vuotta sitten, niin totta kai hän oli minun näkökulmastani kauniimpi 10 vuotta sitten, paitsi nuorempana myös ennen täyteainepelleilyä. Mutta niin vain tämä 10 vuotta vanhempi ja silikonilla täytetty versio on se, johon Jeff Bezos on lääpällään.

Kyllä miljoonat (ja tässä tapauksessa miljardit) "auttaa", jos itsevarmuutta riittää omasta takaa.

Ai miljardit kauneusleikkauksiin yms?

No ei. Tuossa tapauksessa pikemminkin kai niin päin, että kauneusleikkauksia miljardien takia. :D

Vierailija
49/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toi on liian myöhäistä. En ole laittanut mitään jähmettäjiä kasvoihin joten otsarypyt on jo olemassa. Kroppaa voisin yrittää vähän treenata mutta en oikein tiedä ketä varten mun pitäisi olla jotenkin erityisen hyvännäköinen. 

Sama. Enkä itse edes välitä treeneistä juuri nyt.

Vierailija
50/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hyvä tavoite, ettei yritä säilyttää nuoruutta ja ala ottaa täyteaineita ja kohta näyttää ihan hirveältä ja ikäistään vanhemmalta turpealta ja omituiselta muumiolta, vaikka piti olla toisinpäin. Vaan on hoidettu, viehättävä, hoikka (mutta huom! Ei liian!) ja positiivinen. Terveelliset elämäntavat, hyvä kunto ja miellyttävä käytös. Miksi tämä olisi sen huonompi tavoite kuin vaikka ura (eläköityminen se tulee uratykillekin), raha (epävarma tavoite epävarmoina aikoina), omaisuus (kts edellinen) tai matkustelu. Yhtä pinnallisia nekin. 

Vierailija
51/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein puhutaan kuin naiset eivät saa vanheta. Minusta on etuoikeus, että naiset voivat laittautua ja käydä eri hoidoissa ilman yhteiskunnan arvostelua. Miehille sitä suodaan vähemmän, korkeintaan silmäluomia saa käydä leikkaamassa. Ja meikkaus on heiltä kokonaan poissuljettua.

Vierailija
52/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastaat, vaan kirjoittaja 14, joka ei ole koskaan ollut kaunis - eli omanarvontuntoni ei ole mitenkään sidottu ulkonäköön, koska ulkonäköä ei ole koskaan ollutkaan.

Mutta kyllä olisin iloinen, jos voisin olla sen verran tyytyväinen ulkonäkööni, että voisin ol

Kirjoitatpa kauniisti.

Minä olen kauan toivonut olevani näkymätön, hengen lapsi ilman ruumista. Platonilainen sydämeni sykkii dualismin ajatukselle siitä, että abstrakti todellisuus on absoluuttisesti ainetta arvokkaampi. Ideaopin dna länsimaisen filosofian historiassa on katkeamaton.

Vierailija
53/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hyvä tavoite, ettei yritä säilyttää nuoruutta ja ala ottaa täyteaineita ja kohta näyttää ihan hirveältä ja ikäistään vanhemmalta turpealta ja omituiselta muumiolta, vaikka piti olla toisinpäin. Vaan on hoidettu, viehättävä, hoikka (mutta huom! Ei liian!) ja positiivinen. Terveelliset elämäntavat, hyvä kunto ja miellyttävä käytös. Miksi tämä olisi sen huonompi tavoite kuin vaikka ura (eläköityminen se tulee uratykillekin), raha (epävarma tavoite epävarmoina aikoina), omaisuus (kts edellinen) tai matkustelu. Yhtä pinnallisia nekin. 

...tai vaikka olla hyvä isoäiti, juhlia järjestävä suvun keskushahmo, rakkauden löytänyt vanhoilla päivillään...

Vierailija
54/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on säilyttää paras ulkoinen olemus joka iässä. Ei näyttää ikuisesti parikymppiseltä. Yleensä tähän asiaan vakavasti suhtautuva ei mieti täyteaineita. Kaikki tietävät niiden lopputuloksen. Jos haluaa lisää volyymia kapeneviin kasvoihin, silloin rasvansiirto muualta vartalosta on paras ratkaisu. Jos haluaa nostaa laskevia kasvonpiirteitä, silloin mennään veitsellä ihon alle ja nostetaan lihakset ja rasva takaisin paikalleen. Täyteaineilla voi korkeintaan parannella kapenevia huulia takaisin entisiin mittoihin, mutta parempi tapa on silloinkin huulten nosto leikkauksella.

Opit tänään jotain uutta. 

Vierailija
55/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet vanha, tajuat, että olisi sittenkin kannattanut panostaa terveyteen.

Ulkonäköön panostaminen on myös panostus terveyteen. 

Vierailija
56/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se saa sut tyytyväiseksi elämääsi, niin mikäs siinä. 

Itsellä tavoitteena elää täysillä ja saada hienoja kokemuksia materian sijaan. Onneksi se on mahdollista, ei tartte vain unelmoida. 

N53

Vierailija
57/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan muu, joka kateellinen jollekin naiselle, joka sua selvästi vanhempi ja vaikuttaa vaan kaunistuvan iän myötä.

Tiedätkö, ihminen alkaa näyttämään luonteeltaan viisikymppisenä viimeistään. 

;)

Vierailija
58/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti palkitsevaa näyttää huomattavasti ikätovereitaan nuoremmalta ja nauttia nuorempien miesten huomiosta. Kaikki ulkonäköön uhraamani rahat ovat menneet hyvään tarkoitukseen:) Vartalon olen pitänyt kuosissa urheilulla. 

Vierailija
59/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti palkitsevaa näyttää huomattavasti ikätovereitaan nuoremmalta ja nauttia nuorempien miesten huomiosta. Kaikki ulkonäköön uhraamani rahat ovat menneet hyvään tarkoitukseen:) Vartalon olen pitänyt kuosissa urheilulla. 

Ja on helppo olla iloinen, sosiaalinen ja ystävällinen, kun olo on hyvä, vahva ja itsetunto korkealla. Se kiinnostaa miehiäkin. 

Vierailija
60/103 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä aviomies ja kaksi lähes aikuista lasta. En ole kiinnostunut opiskelusta, matkusteluun ei ole kovin varaa ja harrastukset ja työ on itseni tyytyväisenä pitäviä.

Mitä "kehitettävää" en keksi, asunto on riittävän hieno ja kaverit mukavia.

Mutta ulkonäköäni voin kohentaa päivittäin!! Käyn salilla, joogaan, teen terveellisiä ruokia, teen erilaisia kasvohoitoja, harrastan seksiä ja masturboin, meditoin, ulkoilen luonnossa, opettelen kampauksia ja ehostuksia, tutkin kosmetiikkaa, seuraan hyvinvointi-kanavia, tilaan jopa Kauneus ja terveys-lehteä, pukeudun kauniisti, hoidan kynnet ym.

Ap