Miehet: kertokaa tasoni asteikolla 0-10, itselläni ei ole mitään hajua
ikä 53v, pituus 167cm, paino 72kg
Vaaleat puolipitkät hiukset, kasvot perusnätit, silmälasit
Koulutus FM, vakituinen työpaikka softafirmassa, tulot 4800e/kk + vuokratuloa 800e/kk
2 lasta, molemmat yli 20v ja asuvat omillaan
ei lemmikeitä
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
taso=2
sovit hyvin jollekin avoinmieliselle urheilulliselle 70 vuotiaalle panokaveriksi.
Sen ikäinen mies ei pane enää ketään eikä mitään, se on kuollut.
Siinäkin muuten yksi yllätys, joka selvinnyt mulle vasta todella pitkän ajan jälkeen kehopositiiviisuusidean myötä, että osalle naisista raskaus tuo jälkiä kehoon. Omista läheisistä ystävistä, jotka olen tuntenut teinistä asti, ei yhdelläkään tullut minkäänlaisia merkkejä mahaan ja vain yhdellä alkoivat rinnat entiseen verraten roikkua jonkun verran (neljä imetystä), mutta ei niitä silti riippurinnoiksi voi sanoa. Oma kehoni ei muuttunut ulkoisesti millään lailla.
Jossain vaiheessa oli muotia julkaista lehdissä kuvia venyneestä mahasta ja kaikenlaisista jäljistä, joita ei kuitenkaan valtaosalle naisista tule. Siinäkin varmaan yksi syy miksi nuoret naiset eivät enää ole niin innokkaita hankkimaan lapsia, heille on luotu käsitys, että noin käy kaikille. Mutta muutoksia tulee vain erityisen venyvälle ihotyypille tai muuten poikkeustilanteessa. Yli nelikiloisia poikia synnyttäneelle pienikokoiselle ystävällenikään ei tullut mahaan minkäänlaista jälkeä. Itselläni oli syöksysynnytys ja tuli repeämä, joka ommeltiin, mutta parani se alle vuodessa. Mitään muita jälkiä ei synnytyksestä jäänyt.
Olen nainen, mutta olen lukenut tasoteoriaa sen verran, että uskallan koettaa määritellä korkeimman laatuluokituksen naisen eli 9-10 naisen.
Hän on geenikaunis eli klassisen kauneusihanteen mukainen:
- söpö tai kaunis kasvoiltaan (suora, sopusuhtainen nenä, sydämen muotoinen tai ovaali kasvojen malli)
- paksut ja hyväkuntoiset hiukset, virheetön iho
- tiimalasivartalo (jos 10)
- hyväkuntoisen ja terveen näköinen
Luonteeltaan hän on:
- itsevarmalla tavalla feminiininen
- ystävällinen, aurinkoinen, positiivinen elämänasenne
- sivistynyt ja hyvätapainen
- pukeutuu feminiinisen tyylikkäästi ja elegantisti julkisella paikalla
- arvostaa tervettä maskuliinisuutta ja odottaa mieheltä sen mukaista käytöstä
Numerothan menevät sen mukaan miten suosittu kyseinen naistyyppi on, muistakaa se, ennen kun alatte vetää hernettä nenuun. Tällainen nainen kelpaa useimmille miehille, näin väittäisin. Hän ei silti välttämättä kelpaa jollekin yksittäiselle miehelle tai juuri sinulle. Numero 9- 10 ei siis tarkoita, että tämä on joka ikisen maailman miehen naisihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti ekana osuu silmä painolukemaan.
Kokeile pudottaa 17kg jos haluat nostaa tasoasi.
Ilman naama ja kroppakuvia ja luonnekuvausta ei pysty määrittelemään x/10 arvosanaa.
Saiskohan tänne sekä miesten että naisten painon mukaiset pistetasot.
Näyttää ett miehet vaatis tietyn tason naisen vaikka mies itse olisi lihava, kouluttamaton ja työtön. Eli kenelle tuo painoasia on niin tärkeä ett painoa pois 17 kg niin kelpais? Oma taso?
Toisaalta epäilen että Ap olis oikeasti hyvin koulutettu ja hyväpalkkainen perusnätti nainen joka kyselee täällä että kelpaiskos sitä miehille ja riitänkö?? Älykkyys ei ole ainakaan ihan tuon viestin tasolla.
Eiköhän se perusjuttu ole ett aina ne saman tasoiset kuuluu yhteen ja siinäkin paljon eroja mitä nyt kukin eniten ihm
Erikoista että naiset sanoo ettei miehen koulutuksella, työllisyydellä ja ulkonäöllä ole väliä ja sitten menee 2 sekunttia niin sanotaan muuta.
Onhan se erikoista, jos kuvittelee, että naiset on homogeeninen entiteetti. Jos tajuaa, että ollaan kaikki yksilöitä, miehet ja naiset, sitten ei yllätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta olen lukenut tasoteoriaa sen verran, että uskallan koettaa määritellä korkeimman laatuluokituksen naisen eli 9-10 naisen.
- söpö tai kaunis kasvoiltaan (suora, sopusuhtainen nenä, sydämen muotoinen tai ovaali kasvojen malli)
Luonteeltaan hän on:
Numerothan menevät sen mukaan miten suosittu kyseinen naistyyppi on, muistakaa se, ennen kun alatte vetää hernettä
PS. Hampaat unohtuivat eli naisella on tietenkin hyvät hampaat ja luonnostaan vaalea hammasluu, jota ei tarvitse vaalentaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavan vanhemman miehen mitat.
Ok. Olen 167 cm ja painan 66 kiloa mikä monesta on vissiin paljon, mutta vyötärönympärykseni on 64 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavan vanhemman miehen mitat.
Ok. Olen 167 cm ja painan 66 kiloa mikä monesta on vissiin paljon, mutta vyötärönympärykseni on 64 cm.
Niin, todennäköisesti näytät hoikalta ja olet varmaankin BMI:ssä normaalipainoinen sieltä BMI:n yläpäästä. Samanmoinen itsekin olen ja mieheksi tuskin kukaan luulee, sen verran voimakkaasti olen tiimalasi.
Pelkkä painohan ei paljon kerro, isot rinnat pelkästään voivat painaa viisikin kiloa ja ruumiinrakenteita on todella erilaisia. Hoikka ja kapean mallinen nainen olisi tuossa painossa pömppävatsainen, mutta tiimalasi ei.
Eräs ystäväni on hyvin raskasrakeinen kuin Boteron naiset, mutta ei lainkaan lihava, vaan suorastaan laiha. Silti hän on tosi painava, hänellä on esimerkiksi tosi isot kädet ja leveät hartiat sekä hyvin leveä lantio sekä pitkät, voimakkaat jalat. Hän on leveä, raskasrakenteinen, mutta ei lihava.
Päteehän tuo miehiinkin eli kevytrakenteinen ja hintelä mies näyttää lihavalta BMI:n yläpäässä, mutta raamikas ja roteva mies hoikalta.
Kenen silmissä? Riippuu aika paljon minkäikäiseltä ja minkänäköiseltä yms. mieheltä kysyt.
Mutta noin niin kuin "objektiivisesti", näkemättä tietenkään kuvaa sinusta, tuskin 3/10 enempää, sori.
Olet ikääntynyt, lihava, sinulla on lapsia jne. Tällaiset asiat eivät nappaa.
äVierailija kirjoitti:
Nainen, joka kyselee itselleen tasonumeroa vauvapalstalla on alle kaiken arvostelun. Kamala ja säälittävä.
Ap kysyi miehiltä. Äm mät hiljaa.
Nykyajan vääristynyttä kehokuvaa on myös se, että kun yli puolet aikuisista on ylipainoisia, niin aletaan pitää ylipainoa normaalina. Tämä siinä mielessä ap:n etu, ettei ap painollaan erotu massasta. Mutta päivänselvää, että ap:lla on ainakin 10 kiloa liikaa painoa jotta miellyttäisi suurimman osan silmää. Lähtökohtaisesti jos naisen paino alkaa numerolla 7, niin pitäisi olla aivan poikkeuksellisen pitkä (yli 180) jotta ei näyttäisi lihavalta.
Ja olen itse nainen, painoni alkaa vitosella, mutta minullakin olisi pudotettavaa jos haluaisin näyttää parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni!
Minua kiinnostaa luonne ja harrastukset? Entä poliittiset äärimielipiteet oikealta tai vihervasemmalta?
M
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan vääristynyttä kehokuvaa on myös se, että kun yli puolet aikuisista on ylipainoisia, niin aletaan pitää ylipainoa normaalina. Tämä siinä mielessä ap:n etu, ettei ap painollaan erotu massasta. Mutta päivänselvää, että ap:lla on ainakin 10 kiloa liikaa painoa jotta miellyttäisi suurimman osan silmää. Lähtökohtaisesti jos naisen paino alkaa numerolla 7, niin pitäisi olla aivan poikkeuksellisen pitkä (yli 180) jotta ei näyttäisi lihavalta.
Ja olen itse nainen, painoni alkaa vitosella, mutta minullakin olisi pudotettavaa jos haluaisin näyttää parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni!
Joo, tultu vähän liikaa toiseen ääripäähän 90-luvusta ja 2k alusta. Silloin nuorena seurustelin 178 cm / 59 kg (hänen oma ilmoitus tosin) alle 20-v naisen kanssa, eikä hän sairaalloisen laihalta näyttänyt. Hyvin hoikalta toki, mutta esim. pylly ja rinnat olivat silti ihan normaalin naiselliset.
Koulutus ja rahat nollautuvat jos luonne on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltaan hän on:
Numerothan menevät sen mukaan miten suosittu kyseinen naistyyppi on, muistakaa se, ennen kun alatte vetää hernettä
Miksi jätit mainitsematta bubble butt ja tissit?
Akateemisesta koulutuksesta ja hyvästä työpaikasta 5 p, lapsista 2 p (jos hyvin kasvatetut), luonteesta 2 p, ulkonäöstä 1 p.
Tasonumeroita laskeskelevat ne, joiden koulutus- ja sivistystaso ei kovin korkea ole. Suurin osa ihmisistä on kovin tavallisen näköisiä, vaikka moni luulee olevansa suurikin saalis. Ainakin miehistä.
Heh. Olenkin aina ihmetellyt miksi tasoteoria ei paremmin syynää geenikauneuden osatekijöitä kuten ihoa ja hiusten paksuutta (joka puuttui tästäkin kyselystä). Kasvoissakin pitäisi olla täydellisyyden piirteitä klassiseen kauneusihanteeseen liittyen, jos puhutaan 9-10 tason naisista. Mutta valkoinen hammasluu ja ilman sellua oleva keho ovat nekin nimenomaan geeneistä peräisin, samoin kuin se tuleeko raskaudesta kehoon jälkiä vai ei (riippuu ihotyypistä).
Auringonotto ja kunnosta huolehtiminen ovat sitten kiinni yksilöstä itsestään.
Miesten rakastaminen on hyvä pointti nostaa kärkeen. Myös mies joka pitää naisista luonnostaan, kohottaa roimasti tasoaan. Taviksesta voi tulla ysi sillä ominaisuudella, että arvostaa naisia aidosti sekä seksuaalisessa että inhimillisessä katsannossa - arvostaa naisen ajattelutapaa ja olemusta sekä erilaisuutta. Samankaltaista asennetta myös miehet arvostavat naisissa.