Syötkö joskus ruuan kylmänä, jos esim ollut jääkaapissa ja sitten syöt semmoisenaan?
Kommentit (15)
Pizza, kanankoivet, itsetehdyt liha/kalasalaatit. Kyllähän näitä riittää.
Itse tekemäni lihapullat viipaloituna ruisleivän päällä aamulla, jos herään tarpeeksi aikaisin. Ne ovat nimittäin myös vaimoni ja lasten suurta herkkua.
En koskaan. Mikrolla lämmittäminen on vaivatonta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ruuasta.
Olinpa tulossa sanomaan samaa 😁
Paljon sellaisia ruokia mitä voi syödä kylmiltään, sitten taas sellaisia jotka on syytä kuumentaa vaikka mikrossa tms
Jos on tarpeeksi nälkä niin vedän kylmänä.
Kyllä minä pyrin järjestämään itselleni aikaa ateriointiin ja ruoan lämpimänä syömiseen. Hosumalla ei mistään tule mitään. Ruokarauha on ne tärkeimmät hetket ja niistä pitää nauttia. Poikkeuksen tekee vain jos ihmishengen menetys on vaarassa, silloin mennään eikä meinata. Muuten rauhallinen ruokailuhetki on pyhä asia.
Hernari suoraan purkista kylmänä on rodella hyvää, mutta jos sen lämmittää vaikka kattilassa niin eipä ole enää maukasta.
Vierailija kirjoitti:
Pizza, kanankoivet, itsetehdyt liha/kalasalaatit. Kyllähän näitä riittää.
ITSE TEHDYT
Vierailija kirjoitti:
Itse tekemäni lihapullat viipaloituna ruisleivän päällä aamulla, jos herään tarpeeksi aikaisin. Ne ovat nimittäin myös vaimoni ja lasten suurta herkkua.
Parempi sitten syödäkkin, laittaa herätyksen ajoissa niin ehtii. Muuten voi vaimo ja lapset syödä ne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pyrin järjestämään itselleni aikaa ateriointiin ja ruoan lämpimänä syömiseen. Hosumalla ei mistään tule mitään. Ruokarauha on ne tärkeimmät hetket ja niistä pitää nauttia. Poikkeuksen tekee vain jos ihmishengen menetys on vaarassa, silloin mennään eikä meinata. Muuten rauhallinen ruokailuhetki on pyhä asia.
Nii, mistä sen tietää milloin kukakin kuolee. Parempi syödä ripeästi eikä jäädä miihailemaan.
Puolikas munakas joskus syöty kylmänä, joku tonnikalapaistos myös, tähän en oikein tykästynyt. Janssonin kiusaus on hyvää kylmänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sitten syödäkkin, laittaa herätyksen ajoissa niin ehtii. Muuten voi vaimo ja lapset syödä ne.
Niinhän siinä joskus käy 😊
Kyllä, monenlaista, pizzapala on kylmänäkin hyvää kylmän maidon kanssa.
Kiireessä voin syödä vaikka nakit kylmänä paketista