Miehet: kertokaa tasoni asteikolla 0-10, itselläni ei ole mitään hajua
ikä 53v, pituus 167cm, paino 72kg
Vaaleat puolipitkät hiukset, kasvot perusnätit, silmälasit
Koulutus FM, vakituinen työpaikka softafirmassa, tulot 4800e/kk + vuokratuloa 800e/kk
2 lasta, molemmat yli 20v ja asuvat omillaan
ei lemmikeitä
Kommentit (118)
Ikä ja paino on kyllä pahat. Olen samanikäinen mies ja painan samat. Tulin juuri lenkiltä.
Miksi palstan muut naiskäyttäjät ovat niin hädissään?
Jos AP haluaa kuulla miehiltä rehellistä puhetta tasostaan niin se on pelkästään hyödyllistä.
Enemmän siitä on apua pariutumisessa kuin naisten "ei sussa ole mitään vikaa! :)" lauseista.
Vierailija kirjoitti:
taso=2
sovit hyvin jollekin avoinmieliselle urheilulliselle 70 vuotiaalle panokaveriksi.
Ok. En tosin ole sinkku enää. Löysin Tinderistä pari vuotta sitten itseni ikäisen urheilullisen kivan miehen. Ehkä hän on paljon tasokkaampi kuin minä, mutta hyvin tuntuu kelpaavan =)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paino on kyllä pahat. Olen samanikäinen mies ja painan samat. Tulin juuri lenkiltä.
Mutta itselläsi se ikä ei ole yhtään paha? Mites koulutus, löytyykö?
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavan vanhemman miehen mitat.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatonttu.
Vierailija kirjoitti:
Heti ekana osuu silmä painolukemaan.
Kokeile pudottaa 17kg jos haluat nostaa tasoasi.
Ilman naama ja kroppakuvia ja luonnekuvausta ei pysty määrittelemään x/10 arvosanaa.
Tätä on alapeukutettu mutta täytyy sanoa että komppaan kirjoittajaa. Ap:n nykyinen BMI on 26 eli ylipainon puolella. Tutkimusten mukaan naisten viehättävin BMI on 20. Tuo kirjoittajan ilmoittama kilomäärä veisi ap:n painon lukemaan 55 kg joka on hänen pituudellaan BMI 19,8 = lähes tuo viehättävin 20.
Oma BMIni on tällä hetkellä 22, laihdutan juuri jotta saan sen lukemaan 20. Painoni ei ole alkanut vitosella sitten yläasteen joten odotan ilolla sitä mikä on fiilis kun saavutan tavoitteen.
Riippuu tietenkin paljon miehen tiöanteesta ja iästä. Vaikka ei miettisi sitä että olen varattu niin silti minulle olisit parisuhde mielessä 0 koska en halua toisen lapsia enkä itseäni vanhempaa naista.
Älä ole tossukka ja kysele miehiltä itsellesi arvosanaa, ryhdistäydy ap!
Vierailija kirjoitti:
Olet aika luikku
Lähes samanikäisenä naisena olen todennut, että kylllä se taso on valitettavasti ihan iän takia jo erittäin alhainen. Oman ikäisetkin miehet yleensä haluaa nuoremman, ja on monet mieluummin kokonaan ilman kuin ottaa omanikäisen. Ei kuulemma vaan mummot kiihota.
Eikä ne laihdutukset yms. todennäköisesti auta, kun kyse on vain pienestä ylipainosta, todennäköisesti menee vaan vanhemman näköiseksi jos laihduttaa reilusti. Itse olen 165 cm / 48 kg kuikelo, ja mielellään ottaisin vaikka 10 lisäkiloa etten näyttäisi niin kuivahtaneelta ja vanhalta.
Tulot ja koulutukset ei miehille yleensä naisessa merkitse yhtään mitään. Itse asiassa teknisellä alalla oleminen ja hyvätuloisuus voi osalle olla jopa turn-off. Mutta useimmille neutraali, eli vain se ikä, ulkonäkö ja seksistä kiinnostuneisuus vaikuttaa tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti ekana osuu silmä painolukemaan.
Kokeile pudottaa 17kg jos haluat nostaa tasoasi.
Ilman naama ja kroppakuvia ja luonnekuvausta ei pysty määrittelemään x/10 arvosanaa.
Tätä on alapeukutettu mutta täytyy sanoa että komppaan kirjoittajaa. Ap:n nykyinen BMI on 26 eli ylipainon puolella. Tutkimusten mukaan naisten viehättävin BMI on 20. Tuo kirjoittajan ilmoittama kilomäärä veisi ap:n painon lukemaan 55 kg joka on hänen pituudellaan BMI 19,8 = lähes tuo viehättävin 20.
Oma BMIni on tällä hetkellä 22, laihdutan juuri jotta saan sen lukemaan 20. Painoni ei ole alkanut vitosella sitten yläasteen joten odotan ilolla sitä mikä on fiilis kun saavutan tavoitteen.
Se ei vaan ole terveellinen bmi enää vanhemmiten, vaan ylärajoilla alkaa olla paljon terveempi keho.
Vierailija kirjoitti:
Sullakin on pahat noi ikä ja paino. Ikää liikaa ja painoa liian vähän.
ikä 53v,= eli en tiedä miksi edes aloitat taso kyselyä kun selkeästi ikää on.
pituus 167cm, paino 72kg = lievä ylipaino
Vaaleat puolipitkät hiukset, kasvot perusnätit, silmälasit = ei juuri merkitystä
Koulutus FM, vakituinen työpaikka softafirmassa, tulot 4800e/kk + vuokratuloa 800e/kk = täysin merkityksetöntä
2 lasta, molemmat yli 20v ja asuvat omillaan = iso miinus.
ei lemmikeitä= täysin merkityksetöntä
Et kertonut mitään vartalotyypistäsi. Sanoisin että 0-10 asteikolla noin 6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavan vanhemman miehen mitat.
Olen itse suunnilleen samoissa mitoissa, ja en näytä lihavalta ollenkaan. Käyn toki 3 kertaa viikossa kuntosalilla, joten lihastakin on ainakin sen verran että pitää rasvat muodossa sen sijaan että roikkuisivat löysinä. Mitat on 92-68-90, eli kurvikas tiimalasi joo, mutta en ainakaan keskivartalolihava. Enkä muutenkaan edes haluaisi laihtua, koska keski-iässä laihuus tahtoo vanhentaa kasvoja kun ihonalaisrasvat lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta itselläsi se ikä ei ole yhtään paha? Mites koulutus, löytyykö?
No sanotaanko, että yli tuon, samoin kuin palkka. En tosin ole naista etsimässä, se ei toisi lisäarvoa elämääni. Omanikäisillä naisilla on ne mielipiteensä joiden yhteensovittaminen on melkolailla mahdotonta.
Olen suunnilleen saman ikäinen.
Jos vastaan tulisi joku, joka kyselee muilta omasta tasosta niin ohi menisi, että heilahtaa.
Ikä vie, ja ikä tuo. Jos nuoruus ei enää kuki kasvoissa niin pään sisälle pitäisi olla kertynyt sellaista itsetuntoa ja henkistä pääomaa, joka kertoisi, että oma taso on ihan loistava. Että ei tarvita muita kertomaan ja tukemaan, omilla jaloilla ja ajatuksilla osaa jo olla olemassa.
Nuorena ja nättiä sitä pohtii, että kelpaako minä tällaisena. Elämä on hieman hullua.
Oikeasti ap:n koulutus peruskoulu, ei osaa kirjoittaa. Pituus 152 cm, paino 85 kg. Työmarkkinatukilainen, asuu kaupungin vuokra-asunnossa, luottotiedoton, tatuoitu, kouvolatukkainen voimaantunut, silmälasit, portunokka, huonot hampaat. Mutta räikyvän väriset suuret puiset korvakorut, syvään uuttettu tunika, josta pullottavat omasta mielestään seksiä tihkuvat valkoiset ihraryntäät. Leggingsit, linttaan astutut sandaalit, joista näkyy hoitamattomat varpaankynnet sekä karstaantuneet keltaiset kantapäät. Istuu terassilla kaljoilla huutaen ja kiroillen. Odottaa prinssiä,jota ei koskaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Onks isot tissit?
Tämä on tärkeämnpää kuin ne lukuisat koulutukset ja työkokemus.
Ja luulisi, että tuon ikäisenä on saanut jo jotain palautetta vastakkaiselta sukupuolelta ja näkee miten miehet reagoivat tavatessa ja keskustellessa. Enemmän se suuntaa antaa kuin anonyymien arvailut anonyymin ihmisen avaukseen.