Incelit yliarvioivat ulkonäön ja varakkuuden merkitystä naisille
... ja aliarvioivat älykkyyden, ystävällisyyden ja huumorintajun merkitystä. Tällaiset väärinkäsitykset voivat ylläpitää epärealistisia uskomuksia deittailusta ja vaikeuttaa ihmissuhteiden muodostamista.
Hah, ihan kuin palstaincelit, juuri näinhän se on! 😆
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Tästä jankutuksesta tulee aina mieleen:
Opi saksaa: Insel = saari
Niin no eihän se ole sama sana.
Sama kuin väittäisit, että kakku ja kakka tarkoittavat samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa vain komeimmat miehet saavat naisia.
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Nainenko saadaan?
Melkoista esineellistämistä
Incelien käsitys rikkaasta on mies, joka saa suomalaista keskiarvopalkkaa, esimerkiksi opettaja tai keskinkertainen automyyjä.
Tämä kertoo incelien tulotasosta ja koulutustasosta, ei naisista. Yleensä incelit eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Rehellisesti, ketä naista kiinnostaa tyhmä, kouluttamaton ja köyhä mies, jos tarjolla on edes keskimääräistä älykkäämpi, koulutettu, enemmän tienaava mies? Etenkin kun tämän ulosanti on tasoa "tasa-arvo on tyhmää"
Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Sain nuorena hyvin naisia ravintolasta, mutta en saa enää kun olen vanhempi enkä enää ole yhtä komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Jos sinun pitäisi elää karhun kanssa, voin vannoa, ettet sinäkään valitsisi komeaa ja rikasta karhua, vaan karhun jolla on hyvä luonne.
Miksi naiset aina vertaa ihmisiä ja eläimiä? Miksi naisille ihmisarvo on niin vaikea käsite?
Ihminen on eläin. Tämä on ala-astetasoista yleistietoa.
eli on ok laittaa nainen karsinaan ja vetää sitä pulttipistoolissa otsalohkoon?
Näin tehdään muillekin eläimille
Miten yllättävää, että miehen vastaus siihen, ettei ihminen on nisäkäs, on uhkailla naisia väkivallalla ja kuolemalla 😂 se tunteellinen sukupuoli.
"Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin. "
En ymmärrä tätä "naisen palkalla ei ole väliä" ajatusta. Vaikka itse tienaisi hyvin niin onhan sillä koko perheen elintason kannalta iso merkitys että tienaako se nainen 1500e/kk vai 6000e/kk. Jos siis mies ei ole joku superrikas.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon sinusta, että oma keskittymisesi on incel-miehissä. Taitaa olla juiri niitä sinun tasoisiasi.
No tämähän se on palstanaisten suurin ongelma. Kun ympärillä on pelkkiä inceleitä, kuvittelee että on olemassa pelkkiä inceleitä. Tuollaisia ne pubiruusut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Incelien käsitys rikkaasta on mies, joka saa suomalaista keskiarvopalkkaa, esimerkiksi opettaja tai keskinkertainen automyyjä.
Tämä kertoo incelien tulotasosta ja koulutustasosta, ei naisista. Yleensä incelit eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Rehellisesti, ketä naista kiinnostaa tyhmä, kouluttamaton ja köyhä mies, jos tarjolla on edes keskimääräistä älykkäämpi, koulutettu, enemmän tienaava mies? Etenkin kun tämän ulosanti on tasoa "tasa-arvo on tyhmää"
Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin.
Palstanaista luulisi kiinnostavan tuollainen mies, koska ovat itse tyhmiä, kouluttamattomia ja köyhiä.
Ei niille ole tarjolla parempaa, miksi olisi?
Jos luonteella olisi väliä, niin ei jollekin niko ranta-aholle tulisi pilua ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Jos sinun pitäisi elää karhun kanssa, voin vannoa, ettet sinäkään valitsisi komeaa ja rikasta karhua, vaan karhun jolla on hyvä luonne.
Miksi naiset aina vertaa ihmisiä ja eläimiä? Miksi naisille ihmisarvo on niin vaikea käsite?
Ihminen on eläin. Tämä on ala-astetasoista yleistietoa.
eli on ok laittaa nainen karsinaan ja vetää sitä pulttipistoolissa otsalohkoon?
Näin tehdään muillekin eläimille
Miten yllättävää, että miehen vastaus siihen, ettei ihminen on nisäkäs, on uhkailla naisia väkivallalla ja kuolemalla 😂 se tunteellinen sukupuoli.
Miten yllättävää että nainen vääristelee toisten tekstit ja vääntää kysymyksen uhkailuksi. Ei taida olla äidinkielen perusteet vielä hallussa.
Muutenkin tuo teksti... ettei ihminen on nisäkäs... voi luoja mitä tasoa nämä naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
"Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin. "
En ymmärrä tätä "naisen palkalla ei ole väliä" ajatusta. Vaikka itse tienaisi hyvin niin onhan sillä koko perheen elintason kannalta iso merkitys että tienaako se nainen 1500e/kk vai 6000e/kk. Jos siis mies ei ole joku superrikas.
Ei oikeastaan ole sillä nainen harvemmin hoitaa omaa osuuttaan elintason nostosta. Miehille riittää vähempikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorena hyvin naisia ravintolasta, mutta en saa enää kun olen vanhempi enkä enää ole yhtä komea.
Niin? Moni on nuorena sinkku ja parhaat viedään heti parisuhteeseen. Suurin osa sun ikäisistä naisista on joko parisuhteessa tai ovat törmänneet huonoon mieheen ja haluavat olla ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se juuri on. Itse ovat ulkonäön ja elintason perässä ja kuvittelevat muidenkin olevan.
Eli incelien toiveesta lisättiin pituusfiltteri Tinderiin?
Oikeastiko sinä muusinuija kuvittelet että joku lihatiskisovelluksen filtteri kertoo jotain naisista?
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpillä, mutta se ei silti tarkoita että ensisijaiset kriteerini parinvalinnassa olisivat ulkonäkö ja varallisuus.
Incelin paras kumppani on lomakkoloinen. Sopivat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan ole sillä nainen harvemmin hoitaa omaa osuuttaan elintason nostosta. Miehille riittää vähempikin
Eli juristit, kauppatieteilijät tai lääkärit eivät työtuloillaan nosta perheen elintasoa? Et itse taida olla kovin koulutettu tai älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se juuri on. Itse ovat ulkonäön ja elintason perässä ja kuvittelevat muidenkin olevan.
Oikeastiko sinä muusinuija kuvittelet että joku lihatiskisovelluksen filtteri kertoo jotain naisista?
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpillä, mutta se ei silti tarkoita että ensisijaiset kriteerini parinvalinnassa olisivat ulkonäkö ja varallisuus.
Hohhoijaa... taas spermaviemäri nimittelemässä toisia keskustelijoita.
Ja tuollainen pitäisi kelvata muille kuin inceleille? Älkää naurattako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua.
Hohhoijaa... taas spermaviemäri nimittelemässä toisia keskustelijoita.
Ja tuollainen pitäisi kelvata muille kuin inceleille? Älkää naurattako.
Onneksi olen menossa naimisiin niin ei tarvitse sen enempää inkkeleiden lussutuksella vaivata päätäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenko saadaan?
Melkoista esineellistämistä
Ymmärsit ihan väärin, inselin pitää nimenomaan saada paljon naisia, se on hänen korkein haaveensa. Että hänestä tulee ytm ja jännä. Hän voi vakiintua sitten nelikymppisenä suloisen, nuoren, hoikan ja puhtaan naisen kanssa rakastavaan avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Mihin ne naisen rahat perheessä menevät jos ei yhteiseen elintasoon? Vai kuvitteletko todella että valtaosa perheellisistä naisista edelleen laittaa rahansa lähinnä meikkeihin, vaatteisiin ja käsilaukkuihin?
Ainakin meillä asuntolainan koko, matkustelu, lasten harrastukset jne. on mitoitettu tasan tarkkaan sen mukaan mitä molempien yhteenlasketulla palkalla saa.
Menikö kaksi aivosoluasi oikosulkuun?