Incelit yliarvioivat ulkonäön ja varakkuuden merkitystä naisille
... ja aliarvioivat älykkyyden, ystävällisyyden ja huumorintajun merkitystä. Tällaiset väärinkäsitykset voivat ylläpitää epärealistisia uskomuksia deittailusta ja vaikeuttaa ihmissuhteiden muodostamista.
Hah, ihan kuin palstaincelit, juuri näinhän se on! 😆
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas inkkelit ja trollit hyvässä vauhdissa. :D
Ja kyllä tuo aloitus ihan totta on. Kyllä mulla on aina vientiä riittänyt, vaikka en ole varakas tai media seksikäs. Outo kyllä luonteeltani. Mutta olen mukava, muut huomioon ottava ja sosiaalinen, vieläpä sosiaalisesta ahdistuksesta huolimatta. Tässä on toki auttanut se, etten asu missään peräkylällä, vaan pk-seudulla, jossa minulla on muutenkin laajat sosiaaliset piirit.
Ja kyllä se elämän rakkauskin löytyi ja avioonkin jo keretty. Eikä nainen edes käytä rahoja itseensä, vaan yhteiseen elämäämme.
PS. Tinderiä en ole käyttänyt kertaakaan.
Mutta fakta on että joku kissanpentuja nuotiossa polttava poliitikko on sinua suositumpi naisten keskuudessa.
Jopa Breivik ja Steen Christensen ovat sinua suositumpia, vaikka istuvatkin vankilassa.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta jotenkin luulen, että elämänsä rakkauden kanssa naimisissa oleva mies ei kauheasti ehdi surra sitä, ettei hän saa rakkauskirjeitä mt-ongelmaisilta epätoivoisen yksinäisiltä rassukkanaisilta, jotka luulevat elämäntehtävänsä olevan jonkun elinkautisvangin pelastaminen.
Nää incel-ketjut ovat todella tarpeettomia! Hankkikaa itsellenne todellinen elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.[1] Incel-termi yhdistetään useimmiten internetissä muodostuneeseen alakulttuuriin ja yhteisöön. Yhteisö koostuu pääasiallisesti nuorista miehistä, jotka syyttävät vastentahtoisesta selibaatistaan naisia, ja myös esineellistävät ja vähättelevät naisia."
-Wikipedia
###
Kaikki tietävät mistä sanoista se tulee. Sinä et tiedä mitä se edustaa ja mitä sitä käyttämällä halutaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän keskustelu sai (oletetut) incelit kiukustumaan, aika hauskaa seurattavaa nähdä heidän outoja ja epäloogisia argumentteja.
Miehet jotka haluavat tasa-arvoa on naisten mielestä säälittäviä 😁 Minä olen mies ja vaadin myös miehille arvoa!
Nykyisin naiset hallitsee myös parisuhdemarkkinoita koska nainen on se joka päättää kenet hän haluaa sänkyyn.
Eikö mies voi päättää kenet haluaa sänkyyn?
Ilmeisesti ei. Tämä olikin kiva uutinen meille vanhoille lihaville mummoille jotka voimme nyt käskeä nuoret komeat miehet sänkyymme. Nainen päättää.
Etköhän oikeasti ymmärrä mitä tarkoitetaan. Nainen päättää, sen takia on
Saako mieheen yhtyä ilman hänen omaa päätöstään?
Tottakai ulkonäöllä on väliä kaikille. Enemmän tai vähemmän. Ulkonäössä viehättää kuitenkin ihmisiä eri asiat. Lihaksikas ja mallinukennäköinen patsas ei ole kaikkien miestyyppiä. Ulkonäköön liittyy muutakin kuten miten kantaa itseään, hymy, tyyli vaatteista muihin asusteisiin. Jotkut naiset arvostavat tosi paljon jotain tiettyä tyyliä. Vaikka rokahtavaa pukeutumistyyliä. Jotkut sporttista. Jotkut jotain aivan muuta. Naisten miesmaku on ainakin oman kokemuksen mukaan aika laaja. Riippuu täysin NAISESTA. Incellit puolestaan lähtökohtaisesti lähestyvät nuoria tyttöjä ja naisia joten käsitys onkin siksi toinen. Lisäksi incellit eivät saa suurimmalta osalta naisista huomiota ollenkaan. Se pieni haarukka naisista jotka edes heille juttelevat, sinne voikin mahtua pinnallisia ja epäkypsiä naisia/tyttöjä.
En ole koskaan jutellut naisen kanssa joka sanoisi että miehen tuloilla on väliä. Kuhan siis on joku mieluinen ammatti niin se riittää. Tuttavanpiirini on laaja ja tunnen naisia eri ikäluokista ja sosioekonomisista asemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa vain komeimmat miehet saavat naisia.
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Mutta eihän rikkauksilla ja ulkonäöllä ollutkaan väliä?
Minulle ulkonäkö ja pituus on miehessä on tärkeää, raha ei. Ulkonäköäkin tärkeämpää on luonne (kiltteys). Ystävälleni taas miehen rahatilanne on erittäin tärkeä parinvalintakriteeri.
Summa summarum: naiset pitävät eri asioista ja painottavat eri ominaisuuksia eri tavoin.
Mutta jos miehen ulkonäkö ei täytä kriteerejä niin luonteella ei ole sinulle mitään merkitystä. Samoin ystäväsi tapauksessa miehen rahatilanne tulee tarkasteluun vasta kun ulkonäkö kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Mutta eihän rikkauksilla ja ulkonäöllä ollutkaan väliä?
Minulle ulkonäkö ja pituus on miehessä on tärkeää, raha ei. Ulkonäköäkin tärkeämpää on luonne (kiltteys). Ystävälleni taas miehen rahatilanne on erittäin tärkeä parinvalintakriteeri.
Summa summarum: naiset pitävät eri asioista ja painottavat eri ominaisuuksia eri tavoin.
Mutta jos miehen ulkonäkö
En usko, ainakin hänen lastensa isä on ruma kuin ruutana, mutta varakas.
Ja kyllä, kuten sanottua, ulkonäkö on itselleni tärkeää. En edes tutustu mieheen joka ei miellytä silmää. Mutta sen jälkeen ulkonäkö ei riitä, vaan myös luonteen pitää olla timanttia.
Olen sanonut tämän aiemminkin, ja sanonpa uudestaan, kaikille muille miehillä tiedoksi: rahalla ei saa naisia, noin yleisesti ottaen. Jos kaikki muut asiat on kunnossa, on varmasti rikas kumppani kivempi vaihtoehto kuin köyhä, mutta tuo ajatus että "kunhan vaan olisin rikas, mutta muuten ihan samanlainen kuin nytkin, saisin naisia", se ei toimi.
Toisaalta sen voi ajatella masentavanakin: eipä muuttunut elämäni naisrintamalla miksikään vaikka nykyään olen taloudellisesti erittäin onnekas, eli ei ollut "hyöytyä" rikastumisesta (mutta onhan siitä toki muuta hyötyä elämässä). Koska ulkonäköään ei voi laajemmin muuttaa, jää siis jäljelle yrittää parantaa suosiotaan olemalla ystävällinen ja mukava. Eihän sillä nyt kenenkään pöksyjä saa kostumaan, mutta romanttista kiinnostusta voi kyllä löytää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on yleensä täysin syyntakeeton mitä tulee hänen omaan käytökseensä. Rumat äijät huomaavat kyllä mikä naiselle on tärkeintä. Miehessä merkitsee luonne sen jälkeen kun tämä ylittää tietyn ulkonäkökriteerin, naiselle tämä kriteeri on näkymätön ja lähes automaatio, jonka johdosta tämä itse ajattelee, että häntä kiinnostaa miehen luonne. Tosiasiassa komea mies pärjää vaikka millaisella sikailulla naisten keskuudessa, siinä missä kohtelias ruma mies on outo hyypiö "mitähän lie tuokin yrittää"
Katsele vähän ympärillesi niin huomaat, että hyvin ne rumemmatkin miehet on pariutuneet eikä suurin osa heistä ole mitään miljonäärejä.
Omat kriteerisi saavat ympärilläsi olevat miehet näyttämään rumilta. Minä en näe kadulla rumia parisuhteessa olevia miehiä. Ja vau ei ole edes miljonäärejä. Mistäs muuten sen tiedät. Tiedän tasan yhden ruman ihmisen joka seurustelee mutta sekin lähinnä sen takia, että hänen muijansakin on ruma. Rumien miesten ainoa vaihtoehto on yrittää saada ruma muija puolisokseen ja se on kuolemaakin pahempi kohtalo.
Jos mies ei halua rumaa naista puolisokseen, miksi kenenkään naisen pitäisi haluta ruma mies puolisokseen? Yhtäkkiäkö onkin ihan eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän keskustelu sai (oletetut) incelit kiukustumaan, aika hauskaa seurattavaa nähdä heidän outoja ja epäloogisia argumentteja.
Miehet jotka haluavat tasa-arvoa on naisten mielestä säälittäviä 😁 Minä olen mies ja vaadin myös miehille arvoa!
Nykyisin naiset hallitsee myös parisuhdemarkkinoita koska nainen on se joka päättää kenet hän haluaa sänkyyn.
Tasa-arvoa olisi sitten ilmeisesti mielestäsi se, että mies päättää, kenet mies haluaa sänkyyn (kuten nytkin) mutta lisäksi mies päättää myös, kenet nainen haluaa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Eivät tietenkään muodosta, mutta ulkonäkö ja varakkuus ovat tärkeimmät ominaisuudet. Eivät kuitenkaan tärkeimmät. Rahaa ja ulkonäköä pitää siis olla, mutta voi olla myös huumorintajua.
Eli ihan eri asia, mikä tässä on niin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Eivät tietenkään muodosta, mutta ulkonäkö ja varakkuus ovat tärkeimmät ominaisuudet. Eivät kuitenkaan tärkeimmät. Rahaa ja ulkonäköä pitää siis olla, mutta voi olla myös huumorintajua.
Eli ihan eri asia, mikä tässä on niin vaikea ymmärtää.
11 sivua sinulle on tätä asiaa avattu etkä näemmä ymmärrä vieläkään.
Vierailija kirjoitti: Olen sanonut tämän aiemminkin, ja sanonpa uudestaan, kaikille muille miehillä tiedoksi: rahalla ei saa naisia, noin yleisesti ottaen. Jos kaikki muut asiat on kunnossa, on varmasti rikas kumppani kivempi vaihtoehto kuin köyhä, mutta tuo ajatus että "kunhan vaan olisin rikas, mutta muuten ihan samanlainen kuin nytkin, saisin naisia", se ei toimi. Toisaalta sen voi ajatella masentavanakin: eipä muuttunut elämäni naisrintamalla miksikään vaikka nykyään olen taloudellisesti erittäin onnekas, eli ei ollut "hyöytyä" rikastumisesta (mutta onhan siitä toki muuta hyötyä elämässä). Koska ulkonäköään ei voi laajemmin muuttaa, jää siis jäljelle yrittää parantaa suosiotaan olemalla ystävällinen ja mukava. Eihän sillä nyt kenenkään pöksyjä saa kostumaan, mutta romanttista kiinnostusta voi kyllä löytää!
Rahalla todellakin saa naisen. Se, että tykkääkö nainen sinusta ihmisenä on taas ihan toinen asia.
"Naisten miesmaku on ainakin oman kokemuksen mukaan aika laaja. Riippuu täysin NAISESTA"
Ei se ole laaja miesmaku jos yksi nainen pitää laihasta ja toinen lihavasta. Se olisi jos sama nainen pitää laihasta ja lihavasta ja kaikista siltä väliltä. Miestä kiinnostaa paljon laajemmalla skaalalla. Varsinkin jos on pelkkä seksi mielessä miehen kriteerit on alhaalla. Jos naisella on pelkkä seksi mielessä niin ulkonäkö on vieläkin tärkeämpi kuin vakisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Naisten miesmaku on ainakin oman kokemuksen mukaan aika laaja. Riippuu täysin NAISESTA"
Ei se ole laaja miesmaku jos yksi nainen pitää laihasta ja toinen lihavasta. Se olisi jos sama nainen pitää laihasta ja lihavasta ja kaikista siltä väliltä. Miestä kiinnostaa paljon laajemmalla skaalalla. Varsinkin jos on pelkkä seksi mielessä miehen kriteerit on alhaalla. Jos naisella on pelkkä seksi mielessä niin ulkonäkö on vieläkin tärkeämpi kuin vakisuhteessa.
Tutkitusti molemmat sukupuolet etsivät hyvännäköistä yhdenillanseuraa. Kuka rumaa panisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies voi päättää kenet haluaa sänkyyn?
Ilmeisesti ei. Tämä olikin kiva uutinen meille vanhoille lihaville mummoille jotka voimme nyt käskeä nuoret komeat miehet sänkyymme. Nainen päättää.
Etköhän oikeasti ymmärrä mitä tarkoitetaan. Nainen päättää, sen takia on jopa tehty laki ettei mies voi edes omaan vaimoon yhtyä ilman vaimonsa päätöstä.
Eri
Nainen päättää vain omasta puolestaan. Mies taas päättää vain omasta puolestaan. Tämä on tasa-arvoa. Se ihan sama laki kieltää myös vaimoa yhtymästä mieheensä ilman miehen päätöstä.
Jos mies saisi päättää molempien puolesta, se ei olisi tasa-arvoa vaan naisten alistamista ja ra iskaamista.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelissa kerrottiin tutkimisesta, jossa mies lähtee miltein aina seksiä ehdottavan tuntemattoman naisen mukaan. Yleensä melkein jokainen nainen kieltäytyy, jos tuntematon mies ehdottaa hänelle seksiä. Siten ne komeimmatkin miehet jäävät ilman. Aivan sama, mitä sitten kavereilleen ja maailmalle asiasta valehtelevat.
Tuntuu, että nämä naiset, jotka täällä koittaa kovasti selitellä ei vaan tykkää siitä johtopäätöksestä mihin tässä asiassa aina päädytään, että kyllä. Miehet ja naiset ovat ihan yhtä pinnallisia, mutta jostain syystä se tuntuu menevän naisilla tunteisiin, kun ei olla taaskaan se 'parempi' sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääkö siinä ihan tollasta hienoa kirjainyhdistelmääkin käyttää ihan vaan todetakseen että viihtyy sinkkunka
Ei tarvitse, mutta onhan se lyhyempi kirjoitettavaksi. Ja sinkkuna viihtyminen ei sulje pois sitä, etteikö kuitenkin etsisi parisuhdetta.
tulee vähän kulttivibat, sen sijaan siis että olisit ihan itse tän asian miettinyt ja ratkaisuun päätynyt
No sepä ei onneksi ole minun ongelmani.
Meinaatko että se 5/10 tason mies haluaa sen 5/10 tason naisen? Vai mitä tarkoitat tuolla että mies voi saada korkeintaan ja nainen haluaa?