Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14994)
Ei osunut. T 177 cm pituinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut. T 177 cm pituinen mies.
Eipä niin.
Sinänsä turhaa kun mun ihminen tietää mitä tunnen mut laitetaas ny silti tunnusteellisia kun satuin luovalle tuulelle <3
Ikävä makeaa tummaa aakkosmiestä 🐌🐌🐌🐌 ei oo mitään parempaa, varmaan 20vee nuorempaa, siltä ainakin vaikuttaa, ei sentään sakkolihaa kuitenkaa
(vaikka sakotkin saatu, tarkkaa on laatu, pehmeys ja rakkaus, mun oikee on pakkaus )
oot mun ja mun haaveissa mä sun,
oltaisko aina yhdessä, iha vaa yhes mytyssä
kun me mennää tuolla ei mikää meitä pidättele
ei pysy koiratkaan kiinni, kun sun kätes on mun kädes, hei niinniin!
vien sut vaikka katsoo mummoja saaristoon, näytä mulle sun lempinaapurustoo, mä tiedän mist sä oot, vaikken tuntenu sua sillon kun vedit pylväät kumoon
mun sydän kuuluu sulle ja hei näi nolo mä oon, et kirjotan sulle vaikka sanoja kuutamoon, lauloin sulle kerran vaa sitä miten kaunis sä oot, mut ei rytmit pysy aina kii tai mee ees pallot lakoon
mut joo, ei mul oo mitään menetettävää, menetin jo sen etkö sä nää , voin vaa sulle nöyrää esittää ja tää surkeus, päättyyks koskaan tää?
Haluaisin kovasti kanssasi katsoa mitä elämä antaa.Joitain pieniä unelmiakin on vielä.
Vaikutuksesi minuun on sekä rauhoittava, että energiaa antava.Tulisit jo ja veisit mukanasi elämän tielle.
Niih, täällä haaveillaan..
Kauniita unia ja yösuukkoja😁😊
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden vilja hampaissa narskuu. Auts.
Kova pala.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti kanssasi katsoa mitä elämä antaa.Joitain pieniä unelmiakin on vielä.
Vaikutuksesi minuun on sekä rauhoittava, että energiaa antava.Tulisit jo ja veisit mukanasi elämän tielle.
🥹
K
Vilkaisen vain nopeasti. Mulla ei oo mitään palsta addiktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden vilja hampaissa narskuu. Auts.
Kova pala.
Lähinnä ehkä vain helvetin rasittava ja stressaava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisen vain nopeasti. Mulla ei oo mitään palsta addiktiota.
Addiktiot ovat ongelmien hyväksymistä.
Vierailija kirjoitti:
What on earth am I meant to do?
In this crowded place there is only you
Was gonna leave now I have to stay
You have taken my breath awayIs the world still spinning around?
I don't feel like coming downIt's in your eyes, I can tell what you're thinking
My heart is sinking too
It's no surprise, I've been watching you lately
I want to make it with you😚
P.s. lopettakaa tämän poisto, haluan saada viestin perille kaipaamalleni henkilölle, hän kyllä ymmärtää kun lukee tuon Kylie Minoguen biisin sanat. Miksi tämä poistetaan koko ajan?
Tunnistin tämän ja kuuntelun. Terveisin kaivattusi. Nyt poisto ei haittaa.
Kerro siitä mitä sinun kehossasi tapahtuu. Kerro siitä miten se vaikuttaa sinuun. Kerro siitä mitä ajattelet kaikesta mitä sinussa tapahtuu.
Onko sinulla ongelma? Mitä jos antaisit sen vain olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥹
K
Ei ole K:lle tämä.Yhtä kaihoisa katse on kuitenkin itselläni oman kaivatun suuntaan.🤗
Kaikelle ei aina tarvitsekaan tehdä jotain. Entä jos teetkin ihan turhaa työtä tai vaikka pahennatkin asioita?
Jonna hei, me tarvita sun ohjaavia kysymyksiä.
Minussa tapahtuu jotakin. Miksi en voisi kertoa siitä?
Vierailija kirjoitti:
Jonna hei, me tarvita sun ohjaavia kysymyksiä.
Ok, no harmi. Minäkin satuin nyt juttutuulelle.
Joku luuli tunnistavansa minut. Entä jos vaihteeksi kieltäisin hänen totuutensa?
Olen vain harmiton akka. Miksi näet minusta vaivaa?
Kiitos, mutten tarvitse ongelmia miesopettajani valitusten takia 😬