Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14723)
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisen vain nopeasti. Mulla ei oo mitään palsta addiktiota.
Samaa minä väitän itselleni kun vilkaisen sua. Mitään addiktiota ei ole. Toistan: Mitään addiktiota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerro siitä mitä sinun kehossasi tapahtuu. Kerro siitä miten se vaikuttaa sinuun. Kerro siitä mitä ajattelet kaikesta mitä sinussa tapahtuu.
Sattuu selkään. Ahdistaa. Vaikea istua tuolilla. Tuntuu että en oo oikealla tavalla läsnä. Mitä väliä, teen sen mitä mun täytyy. Sivusta tämä.
Olen yliedustettu henkilöhahmo.
Ensi kerralla kun nähdään niin hymyilethän minulle? Sinulla on kuitenkin ihana hymy, uskoisin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa minä väitän itselleni kun vilkaisen sua. Mitään addiktiota ei ole. Toistan: Mitään addiktiota ei ole.
Feel u 😂
En ole addiktoitunut sinuun vaikka katsoisin sinua kymmenen kertaa peräkkäin tai jäisin tuijottamaan kymmeneksi minuutiksi. Sitten minulla on addiktio sinuun kun haluan sinua koko ajan. Sinulla ei siis ole mitään hätää koskaan.
Rakastan, ikävöin ja tarvitaisin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Minäkin olen tehnyt tuon aikoinaan, kun nuorena oli niin kova sosiaalinen paine saada vain joku. Sittemmin on tullutkin sinkkuvuosia vieteltyä, koska ei enää koskaan vastaavaa suhdetta, kiitos. Ei mitään järkeä sellaisessa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
*tarvitsisin
Vierailija kirjoitti:
Olla samaan aikaan rauhoittava ja energisoiva. Se tuntuis oikealta.
Tasan eivät käy aina onnen lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden vilja hampaissa narskuu. Auts.
Kova pala.
Lähinnä ehkä vain helvetin rasittava ja stressaava ihminen.
No, kiitos! Ilo on puolellani. Sinä se osaat aina ilahduttaa.
Pienet piikit vain vahvistavat luonnetta. Lapsillakin on aina niin hyvä huumorintaju mutta eivät aina puheissaan ole niin rehellisiä, ainakaan minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro siitä mitä sinun kehossasi tapahtuu. Kerro siitä miten se vaikuttaa sinuun. Kerro siitä mitä ajattelet kaikesta mitä sinussa tapahtuu.
Sattuu selkään. Ahdistaa. Vaikea istua tuolilla. Tuntuu että en oo oikealla tavalla läsnä. Mitä väliä, teen sen mitä mun täytyy. Sivusta tämä.
Itsellä ahdisti rakkoa. Kävin tyhjentämässä eriössä. Tuntuu että olen läsnä. Niin kuin olenkin. Jos en olisi olisi sillä väliä. Sivusta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden vilja hampaissa narskuu. Auts.
Kova pala.
Lähinnä ehkä vain helvetin rasittava ja stressaava ihminen.
No, kiitos! Ilo on puolellani. Sinä se osaat aina ilahduttaa.
Ehkei ollutkaan kyse sinusta. Onni onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Mulla sama 😁 koitan olla katsomatta, mutta ei vaan onnistu.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla kun nähdään niin hymyilethän minulle? Sinulla on kuitenkin ihana hymy, uskoisin 😊
Koska me nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Pienet piikit vain vahvistavat luonnetta. Lapsillakin on aina niin hyvä huumorintaju mutta eivät aina puheissaan ole niin rehellisiä, ainakaan minun mielestäni.
Itse et kestäisi omaa lääkettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Varsinkin noin päin todella mystistä. Että miten mennään parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on vähemmän tunteita?
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toinen ei minua?Sitä oli niin sokea ja luuli, että toinenkin on ihastunut y
En vaan tajua. Onko se toinen sitten ollut jostain syystä epätoivoinen, vai miten onnistuu mennä parisuhteeseen ihmisen kanssa joka ei ole innoissaan ja kuumana. Että miten se käytönnössä tapahtuu? Ehkä jotkut sitten toimii ja lähtee messiin, vaikka ei niin nappaisikaan.
Ihastunut toivoo että toisen tunteet syttyy ajan kanssa (niinhän täälläkin vuosikausia toivotaan??). Himmailija seurustelee ajankuluksi parempaa odotellessa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Oletko mun ihana kaivattu?
Olla samaan aikaan rauhoittava ja energisoiva. Se tuntuis oikealta.