Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (15046)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tietäisit. Mun sydän on joka päivä rikki sun takia.
Niin munkin. Ei oikein katseet riitä.
Ens kerralla jo vähän muutakin kuin katseita?
Minäkin olen odottanut kovasti jotain muutakin. Voin päästää haisevan kananmuna tuhnun jos haluat 🤩😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin. Ei oikein katseet riitä.
Ens kerralla jo vähän muutakin kuin katseita?
Mikä se seuraava juttu olisi? Oon useasti koittanut olla aika liki, mutta tuntuu, et oon ehkä jo liikaa koetellut rajoja.
Voisko se olla liki ja kunnon pieru töräytys 🤩😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Varsinkin noin päin todella mystistä. Että miten mennään parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on vähemmän tunteita?
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toinen ei minua?Sitä oli niin sokea ja luuli, että toinenkin on ihastunut yhtä pahasti. Sitten ajan kanssa paljastuu, että ei
En vaan tajua. Onko se toinen sitten ollut jostain syystä epätoivoinen, vai miten onnistuu mennä parisuhteeseen ihmisen kanssa joka ei ole innoissaan ja kuumana. Että miten se käytönnössä tapahtuu? Ehkä jotkut sitten toimii ja lähtee messiin, vaikka ei niin nappaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule tiedän, tykkään rypyreiästäsi vieläkin mut sun pitää ymmärtää että mulle ei sussa ole muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Ihan mysteeri mulle toi parisuhteeseen meneminen
Se on vähän niin kun lavalle meneminen, ostaa liput ja sit kun huomaa ettei olekaan kivaa niin ranta on kaukana ja itse loukussa.
Siellä onkin arempi olla ihan tillintallin ja töttöröö, tai vaan nukkua. :) ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mysteeri mulle toi parisuhteeseen meneminen
Se on vähän niin kun lavalle meneminen, ostaa liput ja sit kun huomaa ettei olekaan kivaa niin ranta on kaukana ja itse loukussa.
Siellä onkin arempi olla ihan tillintallin ja töttöröö, tai vaan nukkua. :) ihan sivusta
*parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
Varsinkin noin päin todella mystistä. Että miten mennään parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on vähemmän tunteita?
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toinen ei minua?Sitä oli niin sokea ja luuli, että toinenkin on ihastunut y
Joo ei oltu samalla tasolla. Sinä päästelit hajuttomia suhuja ja minä annoin kaikkeni, ihan kunnon töräyttelyillä hajujen kanssa.
Seuraavaksi kun törmätään jossain, tule juttelemaan 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toinen ei minua?Sitä oli niin sokea ja luuli, että toinenkin on ihastunut y
En vaan tajua. Onko se toinen sitten ollut jostain syystä epätoivoinen, vai miten onnistuu mennä parisuhteeseen ihmisen kanssa joka ei ole innoissaan ja kuumana. Että miten se käytönnössä tapahtuu? Ehkä jotkut sitten toimii ja lähtee messiin, vaikka ei niin nappaisikaan.
Monikin lähtee ja tekee juuri noin! Syitä on monia. Ei olla ennen rakastuttu, joten ei tiedetä miltä sen tunteen minkä perusteella mennä suhteeseen oikein kuuluisi tuntua. Pelätään yksinjäämistä. Huono itsetunto. Epätoivoisuus. Toive että kyllä ne tunteet siitä ajan kanssa kasvaa tarpeeksi. Pinnallisempi ihastus, jota luulee suuremmaksi kuin se onkaan. Se ettei tunne itseään, omia reaktiotapojaan asioihin ja mitä haluaa ja elämältä toivoo. Muiden odotusten vuoksi. Blendautuakseen ja koska muillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule tiedän, tykkään rypyreiästäsi vieläkin mut sun pitää ymmärtää että mulle ei sussa ole muuta.
Mitäs herra täällä kaipailee? Varsin romanttiseen, kaipaavaan ja epätoivoisen voimakkaista tunteista kielivään ketjuun olet kuitenkin päätynyt. Ei nyt iiiihan tuoksu siltä että pelkkää kolosta kaipaisit😉🤭 -Sivueri
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea sallia hyviä asioita itselleni.
Nyt ihan rauhassa vaan. Opettele rakastamaan itseäsi. Ja pieraise kunnon tuhnu peiton alla. Haistele sitä. Ja rakasta sitä hajua. Sekin on ihana ja kaunis tapa oppia hyväksymään itsensä. Sinun kaunista hajullista kaasua.
Naiset on liian herkkiä elämään yksin.
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian herkkiä elämään yksin.
Niin herkäksi minua ei kyllä saa.
Rakkauden vilja hampaissa narskuu. Auts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunpa vaan uskaltaisin puhuu sulle
mut viel joku päivä
<3 kunpa vaan uskallettas molemmat rehellisesti puhua. Ja kuunnella. Mikä järki siinä kun toisistamme tykätään, mut ei olla yhdessä.
Ei siinä järkeä olekaan. On hulluutta viettää elämää erillään siitä ihmisestä, jonka kanssa on molemminpuolista rakkautta. Sivusta.
Mikä se seuraava juttu olisi? Oon useasti koittanut olla aika liki, mutta tuntuu, et oon ehkä jo liikaa koetellut rajoja.