Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14723)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Varsinkin noin päin todella mystistä. Että miten mennään parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on vähemmän tunteita?
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toinen ei minua?Sitä oli
Ihastunut toivoo että toisen tunteet syttyy ajan kanssa (niinhän täälläkin vuosikausia toivotaan??). Himmailija seurustelee ajankuluksi parempaa odotellessa. Eri
Joo mut en tajua et esittääkö se himmailija sit tosi hyvin sellasta innokasta vai miten toi niinku KÄYTÄNNÖSSÄ tapahtuu
Tylsiä ilkeitä ihmisiä jaksatte olla. Onneksi en innostunutkaan kirjoittamaan enempää. Nyt mökötän itsemurhayksiössäni. Toivottavasti tämä tuntuu sinusta taas kovin nautinnolliselta.
Vierailija kirjoitti:
Olla samaan aikaan rauhoittava ja energisoiva. Se tuntuis oikealta.
Kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä ilkeitä ihmisiä jaksatte olla. Onneksi en innostunutkaan kirjoittamaan enempää. Nyt mökötän itsemurhayksiössäni. Toivottavasti tämä tuntuu sinusta taas kovin nautinnolliselta.
#kiusaajille #nolikset #nolaifferit #haistakaapaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Varsinkin noin päin todella mystistä. Että miten mennään parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on vähemmän tunteita?
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toineHimmailijaa kiinnostaa seksi ? Ja on innokas siinä mut ei muussa ?
Pieruista tehty nettivinkki. On rikos piereä julkisella palstalla. T. Kuvernööri
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
Reilut 159 ja siniset. Haluan tosin lähteä ketjusta ja unohtaa koko henkilön. Ei ikinä enää.
Ei tässä tilanteessa ole yhtikäs mitään hävittävää - vain järjettömästi tuhlattavaa tai voitettavaa. All in? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro siitä mitä sinun kehossasi tapahtuu. Kerro siitä miten se vaikuttaa sinuun. Kerro siitä mitä ajattelet kaikesta mitä sinussa tapahtuu.
Sattuu selkään. Ahdistaa. Vaikea istua tuolilla. Tuntuu että en oo oikealla tavalla läsnä. Mitä väliä, teen sen mitä mun täytyy. Sivusta tämä.
Istuessa tulee kolminkertainen paine selkään verrattuna kävelyyn. Paikallaan seisoessa kaksinkertainen. Makuulla kylkiasennossa ei painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
Reilut 159 ja siniset. Haluan tosin lähteä ketjusta ja unohtaa koko henkilön. Ei ikinä enää.
Miks ei ikinä enää?
Jos pitäisi veikata pituus, niin ehkä 179,5?
Vierailija kirjoitti:
Pieruista tehty nettivinkki. On rikos piereä julkisella palstalla. T. Kuvernööri
Se on pierrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ww?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tilanteessa ole yhtikäs mitään hävittävää - vain järjettömästi tuhlattavaa tai voitettavaa. All in? 😉
Ok
Vierailija kirjoitti:
I'm game jos säkin oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei ikinä enää?
En jaksa perustella. Tai ehkä jaksan. Monta syytä. Toisinaan liikaa polttavia tunteita. Välillä täysi välinpitämättömyys, että mitä fakkia minä mietin edes koko tyyppiä. Paljon ihmisiä elämässä, menneisyyteen jääneisiin ei ole vara laittaa energiaa ja mietteitä. Ketjusta poistuminen tuntuu ainoalta oikealta ratkaisulta. Se auttaisi, mutta on kovin vaikeaa.
Kyllä kestäisin.