Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14860)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian herkkiä elämään yksin.
Niin herkäksi minua ei kyllä saa.
Älä höpötä. Naista ei luotu mököttämään itsemurhayksiössään, vaan hoitamaan perheen juoksevia asioita, kuten ruuan valmistusta ja siivousta, sekä pitämään lapset kurissa lukemalla satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunpa vaan uskaltaisin puhuu sulle
mut viel joku päivä
<3 kunpa vaan uskallettas molemmat rehellisesti puhua. Ja kuunnella. Mikä järki siinä kun toisistamme tykätään, mut ei olla yhdessä.
Ei siinä järkeä olekaan. On hulluutta viettää elämää erillään siitä ihmisestä, jonka kanssa on molemminpuolista rakkautta. Sivusta.
Eikös tämä ole hieman ristiriitaista? Kyseessä voi tietysti olla rakkaus ihmistä kohtaan, aina se ei ole romanttista rakkautta kuitenkaan ja halua olla sen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
No mulla on siniharmaat ja pituutta oletettavasti sitten iltapäivän edelleen 158,5 cm. Samanpituisen ystävän kanssa sovittiin, että hän saa kuitenkin olla meistä se pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Naista ei luotu mököttämään itsemurhayksiössään, vaan hoitamaan perheen juoksevia asioita, kuten ruuan valmistusta ja siivousta, sekä pitämään lapset kurissa lukemalla satuja.
Tein jo ne kaikki enkä mökötä itsemurhayksiössäni. En kuitenkaan halua kieltää itseltäni tunteita joten mökötän jos sille päälle satun, aika lailla kaikelle on paikkansa. Kaikkea pitää olla tämänkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein jo ne kaikki enkä mökötä itsemurhayksiössäni. En kuitenkaan halua kieltää itseltäni tunteita joten mökötän jos sille päälle satun, aika lailla kaikelle on paikkansa. Kaikkea pitää olla tämänkin suhteen.
Aivan hävytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
Sivusta. Vaaleahkot hiukset, vihreät silmät. Minua lyhyempi, nainen on, minä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut viel joku päivä
<3 kunpa vaan uskallettas molemmat rehellisesti puhua. Ja kuunnella. Mikä järki siinä kun toisistamme tykätään, mut ei olla yhdessä.
Ei siinä järkeä olekaan. On hulluutta viettää elämää erillään siitä ihmisestä, jonka kanssa on molemminpuolista rakkautta. Sivusta.
Eikös tämä ole hieman ristiriitaista? Kyseessä voi tietysti olla rakkaus ihmistä kohtaan, aina se ei ole romanttista rakkautta kuitenkaan ja halua olla sen ihmisen kanssa.
Mä tarkoitin romanttista rakkautta.
Minusta se on ylimmän tason hulluutta ja typeryyttä ja älytöntä kauneuden ja elämän haaskuuta. Olla viettämättä aikaa yhdessä, olla näyttämättä ja olla elämättä rakkautta jos sitä molemmin puolin on. Se on yksi niistä kallisarvoisimmista lahjoista, jotka elämä voi suoda. Se että edes tapaa jonkun joka myös kokee samaa. Kääntää sitten sille selkänsä ylpeyden tai jonkun muun syyn takia, jotka kaikki loppuenviimein ovat lähes takuuvarmasti pienempiä ja merkityksettömämpiä kuin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa olla rakkauden kerjäläinen. Missä välissä ehtisi keskittymään itseensä ja elämään elämää?
Yksinäisenä, unohdettuna hoivakodissa vailla jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on siniharmaat ja pituutta oletettavasti sitten iltapäivän edelleen 158,5 cm. Samanpituisen ystävän kanssa sovittiin, että hän saa kuitenkin olla meistä se pidempi.
Kaivatusta en siis tahdo kyseisiä tietoja trollinkaisille antaa😁
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vauvakuume
Okei haluat selvästi puhua siitä kun toista kertaa laitat, joten puhu vain! Miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hävytöntä.
Olen hävytön nainen ja nautin siitä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut viel joku päivä
Minusta se on ylimmän tason hulluutta ja typeryyttä ja älytöntä kauneuden ja elämän haaskuuta. Oll
Olen joka tapauksessa sitä mieltä että jos on halua olla yhdessä niin näin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut viel joku päivä
Kaivataan kaikki ihmistä jonka kanssa emme halua olla emmekä tunne romanttisesti.Kuka perkele näitä keksii????? ihan kuin aina pitäisi keksiä joku vastaväite.turha tähän ketjuun on tulla kertomaan kaikista mahdollisista ja mahdottomista tilanteista.Olen niin täynnä näitä oletettuja ties mitä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa olla rakkauden kerjäläinen. Missä välissä ehtisi keskittymään itseensä ja elämään elämää?
Yksinäisenä, unohdettuna hoivakodissa vailla jälkeläisiä.
Minulla on lapset tehty jo. Ei ole mitään pakkoa ollut parisuhteeseen moneen vuoteen.
Sivusta
Mä oon ollut ihastunut
178cm ja siniset silmät
Jotain 185cm ja harmaat silmät
Jotain 175cm ja ruskeat silmät
195cm ja siniset silmät
173cm ja siniset silmät
180cm ja vihreät silmät
185cm ja hazelin ruskeat silmät
187cm ja tummanruskeat silmät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tietäisit. Mun sydän on joka päivä rikki sun takia.
Voi kuule tiedän, tykkään rypyreiästäsi vieläkin mut sun pitää ymmärtää että mulle ei sussa ole muuta.
Sori nyt mut ei uskota :D Kerro vaan rohkeesti tänne meille muille addikteille miksi sä rakastat ja kaipaat häntä niin paljon, että viitsit tulla tähän sekopäiseen ketjuun kirjoittamaan ja lukemaan viestejä ajatellen häntä. Ei tarvitse nolostella!
What on earth am I meant to do?
In this crowded place there is only you
Was gonna leave now I have to stay
You have taken my breath away
Is the world still spinning around?
I don't feel like coming down
It's in your eyes, I can tell what you're thinking
My heart is sinking too
It's no surprise, I've been watching you lately
I want to make it with you
😚
P.s. lopettakaa tämän poisto, haluan saada viestin perille kaipaamalleni henkilölle, hän kyllä ymmärtää kun lukee tuon Kylie Minoguen biisin sanat. Miksi tämä poistetaan koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut viel joku päivä
Minusta se on ylimmän tason hulluutta ja typeryyttä
Olen joka tapauksessa sitä mieltä että jos on halua olla yhdessä niin näin tapahtuu.
Pitkälti samaa mieltä. Routa possukan kotiin ajaa jne jne. Jos niin ei tapahdu, niin tapaan ajatella ettei yhtäläistä halua ja tunteita sitten vain ole. Yksin kun kukaan ei voi elettyä rakkaussuhdetta toiseen tehdä.