Yli 10v parisuhteessa/liitossa olevat: kuinka usein harrastatte seksiä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tosi harvoin, ehkä kerran kuussa
Sama.
Vaihtelee tosi paljon. Monta kertaa viikossa - pari kertaa kuukaudessa. Olemme n. 45v molemmat.
Kerran viikossa aika tarkkaan.
54/58
Avaus on trollaus. Ilmiannettu ja nettivinkattu
Kerran viikossa tai kahdessa. Oviksen aikoihin useammin, muutaman kerran viikossa vaikka emme yritä lasta.
Sanoisin 1-2kertaa viikossa normiviikkona. Lomilla ja reissuissa toki useammin. Yhdessä 19 vuotta, ikää 49 vuotta
Vastaan vaikka ollaan oltu vasta pari vuotta. Ihan siksi jos joku ajattelee että se on se ratkaiseva asia. Ei ole. Meillä oli seksiä ensimmäiset kaksi kuukautta, sitten alkoi hiipua. Nyt ei enää ole. Ikää 45+.
63/60 v viikottain paitsi että usein unohtuu eikä kumpikaan ole pahoillaan.
Välillä menee viisi kuukauttakin ilman, välillä pari kertaa päivässä. Useimliten ehkä kahdesti kuukaudessa.
Yhdessä 27v, 48v ja 50v
Seksi,seksi,seksi. Eikö mitään muuta mielessä pervoilla?
Vaihtelee hurjasti, pikkulapsiarkea eletään. Välillä saattaa olla 1,5 kk tauko, kun ollaan vuorotellen sairaana/töissä on kiireistä/ollaan vaan tosi väsyneitä. Joskus taas saattaa hetken aikaa olla noin kerta per viikko/2 viikkoa tahdilla. Aika realistinen arvio olisi ehkä kolmen-neljän viikon välein.
Takana alle 10 v parisuhde, miehellä testosteronin vajaatoiminta, johon ei lääkitys auta ja minulla puolestaan sairaus, joka vähentää haluja. Ollaan varmaan hyvä mätsi, kun seksi ei ole kummallekaan kovin olennainen juttu. :D
Vierailija kirjoitti:
Seksi,seksi,seksi. Eikö mitään muuta mielessä pervoilla?
Siitä puhe mistä puute!
Oon 44 v ja mies 48 v. Miehellä ei oikein enää seiso, joten seksiä hyvin harvoin. Mies kerää rohkeutta mennä lääkäriin. Ennen kuin nämä potenssiongelmat alkoi pari vuotta sitten, oli seksiä ehkä kerran tai pari kuussa. Yhdessä yli 20 vuotta. Ja ei, en aio erota tämän asian takia. Mies on rakas edelleen, seisoi tai ei.
Pari kertaa viikossa.
49/52, yhdessä 25v
Vierailija kirjoitti:
Oon 44 v ja mies 48 v. Miehellä ei oikein enää seiso, joten seksiä hyvin harvoin. Mies kerää rohkeutta mennä lääkäriin. Ennen kuin nämä potenssiongelmat alkoi pari vuotta sitten, oli seksiä ehkä kerran tai pari kuussa. Yhdessä yli 20 vuotta. Ja ei, en aio erota tämän asian takia. Mies on rakas edelleen, seisoi tai ei.
Sulla on ihan mieletön itsetunto. Mun miehellä ei seiso enää. On sun miestä nuorempi. Kävi jo lääkärissä. Testot on normaalit. Johtopäätökseni: mieheni ei vaan enää viehäty minusta. Se on ollut mulle yllättävän kova paikka.
Yli 30 vuotta jo naimisissa. Aika tasan kerran viikossa.
Ylikorostaminen kertoo ihmisen kapeakatseisuudesta ja traumataustasta. Jotkut hoitavat vaillejäämisiään ja itsetunto-ongelmiaan s*ksillä. Ja se on hyvin itsekästä ja narsistista.
Siis yli 10v olleet*, ettei tarvitse heittää mitään vitsiä