Onko normaalia, että 2 vuotta kestäneessä suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia?
Kyselin kavereilta saunaillassa ja kaikki olivat sitä mieltä, että naisen olisi ehdottomasti aika ottaa koppi ehkäisystä tässä kohtaa suhdetta. Olen koittanut tuoda asiaa esille naisystävän kanssa, mutta hän ei näe ongelmaa järjestelyssämme. No ei tietenkään, hän ei ole se joka menettää ison osan nautinnosta ehkäisylle. Miten saan puhuttua järkeä hänen päähänsä?
M32
Kommentit (33)
No siis on varmaan joku syy, miksei hän käytä hormonaalista ehkäisyä. Mikä se on, tiedätkö?
Ei ole normaalia, me ei olla käytetty ikinä mitään ehkäisyä ja 10 vuotta yhdessä.
Tiedäthän että naisten miesmaku muuttuu hormonaalisen ehkäisyn myötä? Saattaa jättää sinut, jos ottaa pillerit.
Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, ja mieheni kunnioittaa minua sen verran, että käytämme kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän että naisten miesmaku muuttuu hormonaalisen ehkäisyn myötä? Saattaa jättää sinut, jos ottaa pillerit.
Nainen voi myös alkaa lihoa ja olla haluton seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on taloudellisesti riippuvainen minusta, en usko.
AP
Kuullostaa todella oudolta ja siltä, että nainen ei välitä sinun nautinnostasi.
Mies
No ei ole muuta vaihtoehtoa jos hormonit ei sovi. Vai haluatko lapsen sitten ja hoidat sen
Oon miehenä yhä enemmän sitä mieltä, että kondomin käyttö on sittenkin se parempi. Emme ole muuta ehkäisyä käyttäneet.
Niin paljoa ei piparii tee mieli et kumia käyttäisin.
On normaalia. Meillä käytettiin kondomia, kun ei haluttu vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Meillä käytettiin kondomia, kun ei haluttu vauvoja.
...ja sitten sekin loppui kun kumpaakaan ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa todella oudolta ja siltä, että nainen ei välitä sinun nautinnostasi.
Mies
Ite jäin kaipaamaan juuri empatiaa, että vaimoni olisi välittänyt minusta. No ei yleensä välittänyt, kun kainosti toivoin vähän useammin kuin kolmen viikon välein. Ehkä vuosien jälkeen helpotus, että lähti ...
Jos uutta aattelen joskus, niin empatia - eli että hän ymmärtäis mua ja osoittais sen lempeästi, ja mä hänelle takaisin ... myös silloin halut ei kohtaa! Utopiaa??? Ehkä oon herkkis idealisti, mutta mitä sitte?
Kyllä mun mies tulee ainakin 5 minuutissa kondomin kanssa jopa nopeammin
Vierailija kirjoitti:
Muuttuukohan se muuten toisin päin ja kuinka monta kertaa, jos nyt oletetaan vaikka seurustelun alkavan pilleriajalla, jatkuvan lasten tekoon ja palataan välillä hormoniehkäisyyn, luovutaan taas siitä jne ja lopulta taas siirrytään pillereihin?
Eikä tarvi ottaa hernettä nenään, kun nyt viattomasti kysyn, onko joku itsessään todennut monta kertaa tuosta syystä ehkä johtuvia muutoksia ja miten ne ovat ilmenneet?
Miksi mies ei ota vasektomiaa. Helppo ja nopea toimenpide eikä tarvitse pelätä elatusmaksuja tai isyyshuijauksia.
Meillä on kondomi käytössä viiden vuoden suhteessa. Ainoa aika ilman kondomia oli se aika, kun yritimme lasta. Mutta yksi vinkki on, miten nainen saattaa suostua:
- Tee seksistä hänelle jumalaista; ota selvää tarkasti mistä hän pitää ja huomioi hänen uskomattomasti, useita orgasmeja joka kerta jne, pistä hänet rukoilemaan lisää
- Sitten lopeta seksin harrastaminen ja sano että jatkat vasta kun on hormonaalinen ehkäisy
Hohhoijaa väsynyt provo, sika olet jos yrität vaatia noista pumppaamaan itseensä hormoneja. Mene itse vasektomiaan.