Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39132)
Vaikka olisit metrin päässä, en ylittäisi sinuun.
Jos olisit samalla neliömetrillä, olisit itse siihen saapunut ja silloin magneetit napsahtaisivat kiinni, eikä mitään olisi enää tehtävissä.
Rakkaus on halua rakastella.
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 💕
Min favorit 😚
Vierailija kirjoitti:
Se on palapelin isoin pala.
Kaipaat sitä oikeaa, joka kosketuksella saa energiat virtaamaan ja sinut täysin sekoomaan
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat sitä oikeaa, joka kosketuksella saa energiat virtaamaan ja sinut täysin sekoomaan
Joka alkuajat pitää hereillä pikku tunneille
Aika pysähtyy kun katsot silmiin, ihana P. 😍
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka alkuajat pitää hereillä pikku tunneille
😁
Sydänkäpyseni reippailemassa🥰
Vierailija kirjoitti:
Olit tänään niin eteerisen oloinen hyvää yötä merkitykselliselle
Ainahan me välttelijät ja muut otrot ollaan. Syntymäpilvilinnoissa asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kirjoitin tästäkin runon ja aiheena kaardemummien lipominen korvapuusteista. 😋
Videopeliaddiktio olisi hyvä saada kesytettyä. Jatkunut 6-vuotiaasta asti. Tilalle kirjallisuus ja luova kirjoittaminen. Ja kyllä, mulla on tajuamisessa häiriö, kun välttelen laaja-alaisesti itse elämää. Videopelit rapauttaneet mieltä, tunteita, fysiikkaa ja muuta terveyttä.
Sinne pakenen yksinäisyyttä ja kiusaamista. Vaikka Marian huomaan haluan, kun ne rakkaus shrinkkauksetkin hänestä sain.
Harmi, kun olen tällainen villikissa. Pakenen, ja sitten kurkin kulman takaa kiinnostuneena tiettyä.
Haluan seurustella itseäni älykkäämmän naisen kanssa, ja INFP:nä vain INTJ ja INTP siihen kykenee.
Nyt tiedän mistä suutuit/menit hiljaiseksi. Niistä kahdesta viimeisimmästä irl viestistä. Toisen perässä oli 🤔😬 Ne pisti sut ajattelemaan. Voin kuitenkin sanoa että tulkitsit ne väärin.
Kivaa päivää ihanin olento..