Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38999)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan sulle niin tuutko kylään? 100€?😌
20 000 niin voin harkita.
Harkita?😂 Vau. Ootappa niin lähden pankkiin. Mutta muista että en maksa harkinnasta.
Hah. En halua persaukisia, vaikken ole rahaa pyytämässä, aina se kuitenkin vaihtaa omistajaa tavalla tai toisella. Sivu
Mun ainakin tekee koko ajan mieli kaivattua, en tiedä, mikä on mennyt muhun. En oo aiemmin ollut tällainen.
Ehkä nimittäin tuo story juttu oli tyhmä ehdotus. Alapeukuista päätellen ainakin
öhÖÖ.. PITSHATÄYTTEITÄ, mitä halvempi pizza, sitä "parempi", koska turania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva olla poreammeessa yhden kanssa ja vähän kutitella.
siellä elää bakteerit. mielummin jossain muualla.
Joo totta. Teltat on epähygieenisiä ja poreammeessa on bakteereita. Mielellään sellaisilla antibakteerisilla swipeseillä pyyhkii kaikki pinnat ja kahvat ennen kuin nussii.
Onko inceleillä muuta kuin nussiminen mielessä? Onko syynä siihen liika käteen vetäminen?
Vastasit viestiketjuun, jonka ensimmäisessä viestissä kirjoitetaan poreammeessa "kutittelusta", joten outo kommentti! Älä kommentoi tällaisia aiheita, jos ahdistaa.
Jos kutittelu on sinulle synonyymi nussimiselle, en ihmette miksi olet yksinäinen inceli.
Kun tekis vaan mieli kömpiä kainaloon, mutta enhän mä voi kutsumatta, kun sellanen ei oikein oo sun juttu kai.
Lopulta toit mun elämään ainoastaan surua ja murhetta. Voisinpa kelata yli vuosikymmenen taaksepäin ja olla tapaamatta sua koskaan. Olit just sellainen kuin miksi itseäsi aina haukuit.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin ostaa museoshopista parit taidejulisteet, ei oo vielä varaa niihin alkuperäisiin. Heh.
Alkuperäiset maksavat aika lailla. Halvinkin niistä taitaa olla jotain 0.5 miljoonaa puntaa.
Oon joskus puhunut telttailusta sun kanssa, mutta viime päivien telttajutut ei ollu mun käsialaa.Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva olla poreammeessa yhden kanssa ja vähän kutitella.
siellä elää bakteerit. mielummin jossain muualla.
Joo totta. Teltat on epähygieenisiä ja poreammeessa on bakteereita. Mielellään sellaisilla antibakteerisilla swipeseillä pyyhkii kaikki pinnat ja kahvat ennen kuin nussii.
Onko inceleillä muuta kuin nussiminen mielessä? Onko syynä siihen liika käteen vetäminen?
Vastasit viestiketjuun, jonka ensimmäisessä viestissä kirjoitetaan poreammeessa "kutittelusta", joten outo kommentti! Älä kommentoi tällaisia aiheita, jos ahdistaa.
Jos kutittelu on sinulle synonyymi nussimiselle, en ihmette miksi olet yksinäinen inceli.
Kylläpäs sä olet kireä :D "Nussiminen" voi olla myös kattotermi kaikelle seksuaaliselle toiminnalle, harvemmin sitä nyt kirjaimellisesti pelkästään __nussitaan_
Rakastan sinua nainen, toivon siulla olleen hyvän päivän ja että voit hyvin. Voin puolestain hyvin, kamala nälkä. Tarjoisin iltapalaa. Mieheltä koillisesta.