Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39143)
Olikohan meidän vesipullot eilen synkassa ihan luonnostaan vai teitkö sitä tietosesti?
Vierailija kirjoitti:
Haluan seurustella itseäni älykkäämmän naisen kanssa, ja INFP:nä vain INTJ ja INTP siihen kykenee.
Haha, joku naisviha persu alapeukutti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan seurustella itseäni älykkäämmän naisen kanssa, ja INFP:nä vain INTJ ja INTP siihen kykenee.
En ole peukuttanut mitään, mutta lähinnä kiinnostaa miten linkität näitä asioita toisiinsa? Ilmeisesti omakohtaisia kokemuksia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole peukuttanut mitään, mutta lähinnä kiinnostaa miten linkität näitä asioita toisiinsa? Ilmeisesti omakohtaisia kokemuksia vai?
Olin tuntenut reifikaatio persuja. Siitä kokemusta. En ole tekimisissä heidän kanssaan. Huom! Pluskvamperfekti-muoto.
Kannattiko sun Sari julkaista noi sun uudet kuvat kun näytät niissä ihan hirviöltä. Julkaisehan taas uutta nudempaa matskua.Terkut hyvinkin läheltä lounastauolta.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun olen tällainen villikissa. Pakenen, ja sitten kurkin kulman takaa kiinnostuneena tiettyä.
Niin teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tuntenut reifikaatio persuja. Siitä kokemusta. En ole tekimisissä heidän kanssaan. Huom! Pluskvamperfekti-muoto.
Amārulentiaa?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on halua rakastella.
Kyllä. Syvälle kakkoseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no no...2 exit only.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä mä yritin sulle kertoa.... mut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo. Vaan homo on kiinnostunut kakkosesta. Ja seksuaalisesti kieroon kasvaneet, lesbot. Onneks ei ole sattunut kohdalle kakkosen ruikuttajia 🤮
Vierailija kirjoitti:
Oli just toi halloween...🙄
Mitä siitä ?
Vierailija kirjoitti:
Olisit E Huskoo kattonu. Oli paljasta pintaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä ?
Toi yks kaipaus liitty selkeästi siihen ja kaikki alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo. Vaan homo on kiinnostunut kakkosesta. Ja seksuaalisesti kieroon kasvaneet, lesbot. Onneks ei ole sattunut kohdalle kakkosen ruikuttajia 🤮
Samoin pimppalooran lipittäminen on lesbojen touhua 🤮 Onneksi on tullut vastaan vain heteronaisia eikä kaappilesboja 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin pimppalooran lipittäminen on lesbojen touhua 🤮 Onneksi on tullut vastaan vain heteronaisia eikä kaappilesboja 🤮🤮
Ei kaikilla. Osa käyttää apuvälineitä.😃
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedän mistä suutuit/menit hiljaiseksi. Niistä kahdesta viimeisimmästä irl viestistä. Toisen perässä oli 🤔😬 Ne pisti sut ajattelemaan. Voin kuitenkin sanoa että tulkitsit ne väärin.
En todellakaan.
Kyllä, rakastan sitä tunnetta