Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39000)
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä oo ihminen, joka tykkää tarpeettomasta kiistelystä? En halua mitään ylim. draamaa elämääni.
En missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa pettymystä aina vaan. Irrotan itseni nyt sinusta. Ei varmaan yllätys.
Ole hyvä vaan - kumpikin tiedetään loppuelämä mihin kaatui jokatapauksessa. 👋
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ? Miehelle ?
Mun tunteet ei muutu välttämättä heti mikskään, heti sammu, mut se kyllä tapahtuu sit nopeesti, kun päätän siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei voi leikkiä, ainakaan pitkään. Seuraava halukas löytyy aina. Et mietippä sitä 😘
Parempaa onnea sille seuraavalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että sua jokin vaivaa nyt tässä, mikä
Teet liian nopeita johtopäätöksiä
No kerropas mitä tästä pitäis ajatella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ? Miehelle ?
Miehelle
Kyllä sun pitäis naisten miehenä ymmärtää, että olen miesten nainen ja en ole tästä muuttumassa ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei voi leikkiä, ainakaan pitkään. Seuraava halukas löytyy aina. Et mietippä sitä 😘
Kuvitteletko asennettasi itsevarmuudeksi?
Jos hänellä on useampi kiinnostava ja ihastusta herättävä vaihtis ilman toistaiseksi suuria tunteita ketään kohtaan (koska esim. kenenkään niiden kanssa ei ole ollut vielä mitään), niin voihan toi olla ihan vaan realiteetti.
Se on hyvä tilanne, jos on useampi kenestä on jollain tavalla kiinnostunut. Ei jää roikkumaan johonkin yhteen, jos se yksi ei tykkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit tikusta asiaa. 😍
Töissäkö?
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit tikusta asiaa. 😍
Töissäkö?
Juu.
Oletko minua nuorempi vai vanhempi?
Moi moi vain, huusin ain sulle kättäin heilauttain. Etkä mua huomaa laisinkaan. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Mun tunteet ei muutu välttämättä heti mikskään, heti sammu, mut se kyllä tapahtuu sit nopeesti, kun päätän siirtyä eteenpäin.
Anti mennä vaa eteenpäin, älä suotta jarruttele kun ei sua kukaan ole pidättelemässäkään.
Teit tikusta asiaa. 😍