Parisuhteessa olevat; paljonko seksiä krt/kk olisi sopiva?
Siis paljonko seksiä olisi sopiva määrä/kk? Siis seksi= yhdyntä, suuseksi, seksuaalinen hyväily käsin ja leluin
Ja paljonko seksiä on oikeasti arjessa?
Oletko M vai N
Kuinka moni on tyytyväinen seksin määrään parisuhteessa?
Kommentit (25)
8-12 krt per kk on sopiva määrä. Tällä hetkellä sitä on pikkusen vähemmän, koska asumme erillään. Oon M38
Nähdään vaan viikonloppusin niin seksiä on 2 kertaa viikko, aamuin illoin kun se yksi yö ollaan yhdessä. Lomalla joka päivä vaikka olis 10pv putkeen.
Yhdessä ollaan oltu kohta neljä vuotta. Yhteenmuutto varmaan vähän muuttaa tilannetta, mies (vaikka mua 10v nuorempi) ei niin paljon halua tai jaksa arjessa kuin minä mutta eiköhän nuo viikonlopun seksit säily silti.
N42
Edelliseen unohtu lisätä et tyytyväinen olen!
N42
1-2x/vk, nainen 52v ja olen tyytyväinen eli ihan sopivasti on.
Näin ei ole: "seksi= yhdyntä, suuseksi, seksuaalinen hyväily käsin ja leluin "
Teininä ensimmäisen tyttöystävän kanssa emme toisinaan muistaneen milloin viimeksi olimme rakastelleet sen päivän aikana. Nyt kun olen 68v riittäisi rakasteleminen kerran vuorokaudessa, mutta uupuu teinityttöystävä.
Minulle sopivasti olisi n.27krt/kk.
tällä hetkellä meillä on n.10-15krt/kk ja jatkuva puutteessa elo kyllä syö naista vaikka kaikki muuten tosi hyvin suhteessamme.
N40v
Optimi olisi kerta päivään, mutta olen tyytynyt 20 seksikertaan kuukaudessa.
M58, parisuhde 30
Todella vaikea arvioda mikä olisi sopiva määrä seksiä. Oleellisinta olisi, että molemmin puolin nautittavaa seksiä ylipäätään olisi. Itseasiassa kun saisi edes suudella ja kosketella - sekään ei käy, eikä tälle löytdy selitystä.
Toteutuessaan 1-2 kertaa viikossa olisi utopistinen unelma.
Ei, en ole tyytyväinen.
Viisitoista kertaa olisi hyvä. Nykyisen yhden- kahden sijaan. En todellakaan ole tyytyväinen nykyiseen seksin vähäisyyteen. Ei joka kerta tarvitsisi olla yhdyntää, hyväily ja runkkaus kelpaisi myös. 27 vuotta oltu aviossa. M55
Tällä hetkellä noin 4-5 krt/vk ja olen ihan tyytyväinen.
M51
Vierailija kirjoitti:
3 krt/vk ja olen M
Jatkan vielä että tuo olisi se ideaalitilanne. Nyt seksiä on ehkä 7krt/ kk selkeinä piikkeinä. Ovulaation aikaan vaimon halukkuus hurjaa ehkä kolmena päivänä, samoin kuukautisten aikanakin ja heti niiden jälkeen..vastaavasti kierron aikana on sitten todella kuivia aikoja. Hormonitoimintahan asiaa säätelee, kenties toisilla naisilla enemmän kuin toisilla.. otetaan vastaan se mitä on saatavilla 🙂
Vaimon kanssa seksiä 2 - 5 krt/kk. Kahden rakastajattaren kanssa 4 - 6 krt/yö, eli 12 - 24 krt/kk. Seksiä on sopivasti.
30 krt/kk olisi aika sopiva. Nyt on noin 20 x, mutta suhde on aika uusi, emmekä asu edes yhdessä.
M52
Hyvä kysymys. Tämä on askarruttanut itseänikin.
Sillä: olemme mieheni kanssa ihan eri linjoilla seksin määrästä. Hän M56 haluaisi kuulemma päivittäin, tai ainakin joka toinen pv. Itse N53 haluaisin max 1 krt vkssa, ehkä jopa 1 krt/2vk. No, nyt olemme sitten "sopineet" että meillä on seksiä 2 krt /vk. Se on itselleni liikaa mutta silti mies valittaa että "niin harvoin saa". Tämä asia todella ahdistaa itseäni ja odotan että milloin helkutissa tuo miesten seksinhimo oikein laimenee.
Ja täytyy myöntää että useimmiten tuo seksi on itselleni ihan pakkopullaa. En vaan jaksaisi enkä oikein tunne saavani siitä enää mitään. Vaihdevuodet minulla alkoi superaikaisin ja ne ovat olleet jo ohi 10 vuotta.
Päivittäin kuten suhteen alkuvuosina olikin. Nyt on n. kerran kuussa tai harvemminkin koska minipillerit ja haluttomuus
Ex-vaimon kanssa oli noin kerran kuussa. Joskus harvemminkin. En ollut tyytyväinen tilanteeseen.
Nykyisen naisystävän kanssa keskimäärin päivittäin. On toki päiviä ettei seksiä ole, mutta sitten on päiviä jolloin sitä on monta kertaa päivässä.