Viisikymppisenä kokeilemaan - miten ja missä?
Olen viisikymppinen nainen, elellyt sinkkuna muutaman vuoden ja lapset muuttaneet pois kotoa.
Olen koko ikäni saanut sellaista tavallista seksiä, ei koskaan mitään tajunnan räjäyttävää, ei nuorenakaan. Nyt kun ikää on tullut niin yhtäkkiä sitä huomaa, että mä en oo ehtinyt kokea yhtään mitään seksin saralla. Haaveissa tietenkin "tehnyt" vaikka mitä. Nyt koen aivan paniikinomaisesti tunnetta siitä, että en koskaan edes saa tietää miltä tuntuisi estoton seksi. Haluaisin kokeilla kaikkea, miesten ja naisten kanssa. Mutta miten? Missä näistä asioista voi edes puhua, saati toteuttaa?
Onko jollain ollut tällaisia samanlaisia ajatuksia? Oletteko lähteneet toteuttamaan niitä? Kertokaa kokemuksianne!
Terv. Ei vielä kiire hautaan
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
On samoja ajatuksia. Ei hajuakaan toteutuuko mikään koskaan.
Rohkeasti vaan puheeks mitä haluatte. Täällä tai vastaavalla foorumilla. Kyllä joku nostaa käden ja tarjoituu auttamaan. Esim minä🖐
Kokeilehan Ap maaperää ja kerro millaisia asioita haluaisit kokea, vaikka 10 tärkeimmän Bucket lista ja muutkin saa osallistua. Luultavasti innokkaita auttajia saapuu ritarillisesti pelastamaan ladyn hädässä enemmän kuin 10kpl ja joku voi tyrkyttää jopa sähköpostiosoitettaan, eri asia kelle uskaltaa vastata ettei löydä itseään jostain äänieristetystä perunakellarista.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilehan Ap maaperää ja kerro millaisia asioita haluaisit kokea, vaikka 10 tärkeimmän Bucket lista ja muutkin saa osallistua. Luultavasti innokkaita auttajia saapuu ritarillisesti pelastamaan ladyn hädässä enemmän kuin 10kpl ja joku voi tyrkyttää jopa sähköpostiosoitettaan, eri asia kelle uskaltaa vastata ettei löydä itseään jostain äänieristetystä perunakellarista.
Tällä palstalla poistuu ketju kokonaan, jos on vähääkään rietasta tekstiä. Menkää Ap + kohtalontoveri toiselle kotimaiselle alustalle, niin voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä
T.🖐
Älkää nyt naiset, taas anna tilaisuuden mennä ohi.
Pitää olla rohkea!
🖐
Jos et ole koskaan saanut estotonta seksiä, niin syy on kyllä sinussa itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole koskaan saanut estotonta seksiä, niin syy on kyllä sinussa itsessäsi.
Kiitti, tää autto tosi paljon
Äläkää välittäkö tympeistä vihaajista. Kaikki polut on oikeita, jos ne johtaa haluttuun määränpäähän.
🖐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti, tää autto tosi paljon
Mutta asia on just noin. Oletko ikinä näyttänyt sitä, että haluat estotonta seksiä?
Millainen seksi on ap:lle estotonta? Valot päällä?
Multa irtois asiallista ajatusten vaihtoa asiasta.
Antakaa ikävien kirjoitusten olla huomioimatta.
🖐
Vierailija kirjoitti:
🖐
Sulla on vaan pillu mielessäsi. Ja toden totta, puhuminen onkin hyvä oikotie reisien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖐
Sulla on vaan pillu mielessäsi. Ja toden totta, puhuminen onkin hyvä oikotie reisien väliin.
Luulen että pillu ois jotenkin osallisena ap toivomassa toiminnassa. En ole niinkään varma että minä olisin.
🖐
Minulla on jollain tapaa samanlainen tilanne eli olen kokenut, ettei elämässä ole ollut sellaista intohimoa, mitä olisin kaivannut. Aloin sitten keski-iässä sitä etsiä, enkä todellakaan ole rohkea enkä estoton. Vaihdan tästä mielelläni ajatuksia, jos ap haluat, ihan privaatisti ja anonyymisti. Minulla ei ole mitään suoria neuvoja, mutta ajatustenvaihdossa olen hyvä. Kiinnostaisiko tällainen? En tosin tiedä, miten täällä saisi järkevästi jotkut anonyymit yhteystiedot vaihdettua...
Ja unohtui laittaa jotain tunnistetietoja... Olen siis numero 14.
N52
Miksei voi puolison kanssa toteuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Millainen seksi on ap:lle estotonta? Valot päällä?
Tämä on femakkoutopiaa tukevaa valheviestintää,
50 vuotta wanha wanhusnainen ei enää ole lainkaan seksuaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi puolison kanssa toteuttaa?
Erittäin hyvä kysymys!
Ja miksi olettaa, että vieraiden kanssa voisi?
Mikähän meissä ap on oikein eroa, kun minä olen saanut sellaista seksiä, kun olen halunnut ja pyytänyt?
Voisiko se vika olla ihan ap sinussa? Vai tälläkin kertaa siinä toisessa?
On samoja ajatuksia. Ei hajuakaan toteutuuko mikään koskaan.